Σε νέους «προορισμούς» θα στέλνει τους ταξιδιώτες η Airbnb

Gazzetta team
Σε νέους «προορισμούς» θα στέλνει τους ταξιδιώτες η Airbnb
Σε νέους «προορισμούς» ετοιμάζεται να ταξιδέψει η Airbnb Inc., η οποία σχεδιάζει να επεκτείνει τις ταξιδιωτικές της υπηρεσίες πραγματοποιώντας κρατήσεις εστιατορίων αλλά και περιηγήσεις στην πόλη. Πραγματοποιώντας ένα τέτοιο βήμα, η γνωστή εταιρεία ενοικίασης σπιτιών θα μετατραπεί σε ένα εργαλείο σχεδιασμού μιας πιο ολοκληρωμένης ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Συγκεκριμένα η εταιρεία δοκιμάζει μια αυτόνομη εφαρμογή η οποία θα βοηθά τους χρήστες να εντοπίσουν και να σχεδιάσουν πιο λεπτομερώς τα ταξίδια τους. Μια δοκιμαστική έκδοση της εφαρμογής δοκιμάζεται ήδη στο Google Play Store και φέρει τον τίτλο Airbnb Trips. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, μέσω αυτής οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε προσωπικές διαδρομές και λαμβάνουν πληροφορίες σχετικές με city tours, εστιατόρια, και happy hours events της πόλης που επισκέπτονται. Βέβαια τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής θα μπορούσαν να διαφοροποιηθούν αρκετά πριν από την τελική έκδοσή της, συμπληρώνουν οι πηγές.

Η προσφορά τοπικών υπηρεσιών τέτοιου είδους θα μπορούσε να βοηθήσει την Airbnb να διαφοροποιηθεί από τις HomeAway, VRBO και άλλες ιστοσελίδες που πραγματοποιούν κρατήσεις. Όπως φαίνεται μάλιστα στόχος της εταιρείας είναι να παρέχει μια πιο εξατομικευμένη επαφή και σε υπηρεσίες αυτής της κατηγορίες από ότι η υποδοχη ενός ξενοδοχείου ή ένα ενημερωτικό τουριστικό φυλλάδιο.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Airbnb κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση της βασικής εφαρμογής της τον Απρίλιο στην οποία ήδη προστέθηκαν οι ταξιδιωτικοί οδηγοί ανά γειτονιά. Αυτή τη χρονιά μάλιστα η εταιρεία του Σαν Φρανσίσκο ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια στην οποία υποστηρίζει πως θα συμβαλλει ώστε οι ταξιδιώτες να αισθάνονται ακόμα περισσότερα σαν στο σπίτι τους καθώς ταξιδεύουν. Το σύνθημα της ήταν: «Μην ταξιδέψετε εκεί, ζήστε εκεί».

Παρόλο που οι υπηρεσίες κράτησης αποδεικνύονται ιδιαίτερα επικερδείς για online ταξιδιωτικούς γίγαντες, όπως η Expedia Inc. και ηTripAdvisor Inc. δεν φαίνεται να συμβαίνει το ίδιο και με τις startups, οι οποίες ξεκινούν δεν φαίνεται να σημειώνουν κάποια αξιομνημόνευτη επιτυχία ούτε και να προσελκύουν το ενδιαφέρον των funds.

Στην περίπτωση όμως της Airbnb, αυτού του είδους τα επεκτατικά σχέδια καθώς και η προσθήκη add-on υπηρεσιών, στην οποία σκοπεύει να προχωρήσει μέσα στο 2016, δικαιολογούν την υψηλή αποτίμησή της. Αξίζει να αναφέρουμε πως η εταιρεία κατέθεσε τον περασμένο μήνα αίτηση στις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές ώστε να αυξήσει τα κεφάλαιά της στα 850 εκατ. δολάρια μέσα από έναν νέο γύρο χρηματοδότησης, γεγονός που έφτασε την αποτίμηση της στα 30 δισ. δολάρια.

Το νέο app αναμένεται να παρουσιαστεί στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας τον Νοέμβριο. Όπως μάλιστα ανέφερε ο ιστότοπος Information την περασμένη βδομάδα η εταιρεία πρόκειται να αναπτύξει κι ένα ακόμα πρόγραμμα μέσω του οποίου οι οικοδεσπότες θα μπορούν να κερδίσουν έξτρα χρήματα συστήνοντας εστιατόρια και δίνοντας πληροφορίες για περιηγήσεις σε ταξιδιώτες. Να υπενθυμίσιουμε βέβαια πως φήμες για επέκταση της εταιρείας σε τέτοιου είδους δραστηριότητες κυκλοφορούν ήδη από το 2014.

Όπως αναφέρει και το Google App Store, η εφαρμογή Airbnb Trips αποτελεί μέχρι στιγμής ένα ανέκδοτο λογισμικό, οπότε δεν έχουμε παρά να περιμένουμε για να δούμε αν αυτή τη φορά οι επεκτατικές δραστηριότητες της εταιρείας θα επιβεβαιωθούν.

Πηγή: insider.gr