Ο Μαυρίκος είχε πάρει 7-8 ηρεμιστικά χάπια

Gazzetta team
Ο Μαυρίκος είχε πάρει 7-8 ηρεμιστικά χάπια
Σημαντική ποσότητα ηρεμιστικών χαπιών φέρεται να είχε καταναλώσει ο εκδότης Παναγιώτης Μαυρίκος το πρωί της 9ης Ιουνίου 2016.


Σημαντική ποσότητα ηρεμιστικών χαπιών φέρεται να είχε καταναλώσει ο εκδότης Παναγιώτης Μαυρίκος το πρωί της 9ης Ιουνίου 2016, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων.

Ο εκδότης, ο οποίος απανθρακώθηκε μέσα στο τζιπ μάρκας Πόρσε στην Αττική Οδό, είχε πιεστεί αφόρητα λόγω της σύλληψης και της δικαστικής του περιπέτειας με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζει κατάθλιψη. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ελεύθερου Τύπου», τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων επιβεβαιώνουν την κατάσταση αυτή, καθώς στο αίμα του εκδότη ανιχνεύτηκαν βενζοδιαζεπίνες (ηρεμιστικά χάπια). Αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ότι το βράδυ πριν το μοιραίο περιστατικό αλλά και το πρωί της 9ης Ιουνίου ο Παναγιώτης Μαυρίκος υπολογίζεται από τους ειδικούς ότι είχε καταναλώσει περίπου 7-8 χάπια. Αντιθέτως, δεν ανιχνεύτηκε στο αίμα του αλκοόλ.

«Είμαστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα, καθώς επιβεβαιώνουν ότι ο Παναγιώτης Μαυρίκος βρισκόταν σε καλή κατάσταση την ώρα που οδηγούσε. Δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ παρά μόνο ευρέως διαδεδομένα ηρεμιστικά χάπια, διότι αντιμετώπιζε μία μικρή κατάθλιψη. Δύο είναι τα βασικά σενάρια. Το πρώτο η μηχανολογική βλάβη και το δεύτερο η δολιοφθορά. Η δολιοφθορά είναι κάτι που δεν θέλαμε ούτε καν να σκεφτόμαστε αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να την αποκλείσουμε. Έχουμε εμπιστοσύνη στους πραγματογνώμονες και στις αρμόδιες Αρχές», λέει στον «ΕΤ» ο κ. Αλέξης Κούγιας, δικηγόρος της οικογένειας Μαυρίκου.

Οι αρμόδιοι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. που ασχολούνται με την υπόθεση εκτιμούν ότι ο Παναγιώτης Μαυρίκος υπέστη κάποιο παθολογικό επεισόδιο λόγω του οποίου το τζιπ άρχισε να προσκρούει για περίπου 300 μέτρα στο δεξιό προστατευτικό τοιχίο της Αττικής Οδού. «Είχε καταναλώσει χάπια και αυτό μείωσε σίγουρα τα αντανακλαστικά του, σε συνδυασμό ενδεχομένως με κάποιο παθολογικό επεισόδιο που είχε ως αποτέλεσμα τη μοιραία πορεία. Μέχρι που ακινητοποιήθηκε το όχημα είχε τις αισθήσεις του και κρατούσε το τιμόνι. Προσπάθησε ένας περαστικός να τον σώσει σπάζοντας με πυροσβεστήρα το τζάμι του συνοδηγού αλλά μάταια. Η φωτιά ξέσπασε στο εσωτερικό της καμπίνας από οπή στο δεξί του πόδι», λέει αρμόδια πηγή.

Τα μεγάλα ερωτήματα προκύπτουν από τα ευρήματα της πραγματογνωμοσύνης στο αυτοκίνητο για την οποία ήρθαν στην Ελλάδα ακόμα και εκπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας Πόρσε από τη Γερμανία. Λίγα μέτρα πριν ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο του Μαυρίκου πραγματοποιήθηκε μηχανολογική έκρηξη. Το σασμάν του αυτοκινήτου, σύμφωνα με την πραγματογνωμοσύνη, εξερράγη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η σιδερένια καδένα του σασμάν, που γυρνούσε με χιλιάδες στροφές το λεπτό, να σπείρει την καταστροφή. Αυτό που δεν έχει απαντηθεί είναι το γιατί εξερράγη το σασμάν (το συγκεκριμένο ανταλλακτικό της Πόρσε δεν κυκλοφορεί ιμιτασιόν). Οι προσκρούσεις στο τοιχίο, σύμφωνα με τους πραγματογνώμονες, δεν μπορούν να επιφέρουν έκρηξη του σασμάν. Ένα δεύτερο αναπάντητο ερώτημα είναι το πώς γίνεται ενώ η κίνηση της καδένας είναι αριστερόστροφη να προκλήθηκαν τρύπες στο τζιπ προς τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις.

«Η έκρηξη του σασμάν προκάλεσε οπή ακριβώς κάτω από το δεξί πόδι του Μαυρίκου. Επίσης, χύθηκε βαλβολίνη (λάδι) που κολλάει και φουντώνει την πυρκαγιά. Το ντεπόζιτο της βενζίνης ήταν άθικτο. Από την οπή αυτή η φωτιά πέρασε μέσα στην καμπίνα του οδηγού. Το ερώτημα είναι πόσο πιθανόν είναι στην πραγματικότητα να συνέβη κάτι παθολογικό στον εκδότη και ταυτόχρονα να έτυχε να εκραγεί το σασμάν, γεγονός που συμβαίνει επίσης εξαιρετικά σπάνια», τονίζει καλά πληροφορημένη πηγή.

Τα ερωτήματα των πραγματογνώμων θα απαντηθούν από τους μηχανολόγους μηχανικούς που έχουν οριστεί για την υπόθεση από την ΕΛ.ΑΣ. και την Πυροσβεστική, όπως και από τους επιστήμονες της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών. Αξιωματικοί της Ασφάλειας προσθέτουν, πάντως, ότι δεν έχει βρεθεί το παραμικρό στοιχείο που να παραπέμπει στην ύπαρξη αυτοσχέδιου εμπρηστικού μηχανισμού στο αυτοκίνητο. Προσθέτουν δε ότι έχουν υπάρξει περιστατικά εκρήξεων στην Ευρώπη από εξελιγμένους εμπρηστικούς μηχανισμούς που δεν αφήνουν υπολείμματα αλλά ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις ανιχνεύεται κρατήρας. Έτσι, το επικρατέστερο σενάριο των αρμόδιων αξιωματικών είναι η μηχανική βλάβη σε συνδυασμό ενδεχομένως με κάποιο παθολογικό επεισόδιο που υπέστη ο οδηγός.


Πηγή: thetoc.gr