+slo-gun

Αυτά που τρώει καθημερινά το «Βουνό» του Game of Thrones θα σε κάνουν να σιχαθείς το φαγητό (vid & pic)

Αυτά που τρώει καθημερινά το «Βουνό» του Game of Thrones θα σε κάνουν να σιχαθείς το φαγητό (vid & pic)

Αυτά που τρώει καθημερινά το «Βουνό» του Game of Thrones θα σε κάνουν να σιχαθείς το φαγητό (vid & pic)

Tο φαγητό που καταναλώνει ο Ισλανδός αθλητής σε μια μόνο μέρα, θα μπορούσε άνετα να χορτάσει μια ολόκληρη... οικογένεια.

Πώς διατηρεί τον τεράστιο όγκο του το «Βουνό» από το Game of Thrones; Φυσικά σηκώνοντας συνεχώς βάρη στο γυμναστήριο και τρώγοντας το... καταπέτασμα σε καθημερινή βάση.

Ο Hafthor Bjornsson, ο σωματώδης ηθοποιός και αθλητής που υποδύεται τον Gregor Clegane στην επιτυχημένη σειρά του δικτύου HBO, έχει κερδίσει δύο φορές τον τίτλο του «Πιο δυνατού άνδρα της Ευρώπης», ενώ πέρυσι κατέκτησε την τρίτη θέση του αντίστοιχου παγκόσμιου διαγωνισμού. Η εξωπραγματική δύναμή του σε συνδυασμό με την επιβλητική του παρουσία προκαλούν δέος σε όσους τον αντικρίζουν, ωστόσο και τα δύο είναι προϊόν μακρόχρονης προσπάθειας και ατέλειωτων ωρών στο γυμναστήριο. 

O Bjornsson σε διαγωνισμό επίδειξης δύναμης

 

Όσο για τη διατροφή του, το «Βουνό» έδωσε πρόσφατα στους φαν του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια... γεύση από τι τρώει καθημερινά, προκειμένου να διατηρεί τον όγκο του και να ανταπεξέρχεται στο απαιτητικό πρόγραμμα. Όπως θα δείτε, το φαγητό που καταναλώνει ο Ισλανδός αθλητής σε μια μόνο μέρα, θα μπορούσε άνετα να χορτάσει μια ολόκληρη... οικογένεια.

Η σύγκριση ακόμα και με σωματώδεις άνδρες είναι εντυπωσιακή


 

Δείτε παρακάτω το ημερήσιο πρόγραμμα διατροφής (και γυμναστικής) του «Βουνού»

6.50: Πρωινή γυμναστική 30 λεπτών! Συμπλήρωμα διατροφής Bcca, Glutamine και μια χούφτα αμύγδαλα

7.30: 8 αβγά και 200 γραμμάρια βρώμη με φράουλες, μούρα και αβοκάντο

9.30: 400 γραμμάρια βοδινό, 400 γραμμάρια γλυκοπατάτες, λίγο σπανάκι και λαχανικά

11.50: Συμπλήρωμα διατροφής Bcca, Glutamine 

12.00: 400 γραμμάρια κοτόπουλο και 400 γραμμάρια πατάτες, λαχανικά και κάμποσα φρούτα

14.00: Σε μπλέντερ: 150 γραμμάρια βρώμη ή γλυκοπατάτες, 2 μπανάνες, 150 γραμμάρια Kelloggs, κατευγμένα μούρα, μια χούφτα αμύγδαλα και φυστικοβούτυρο

14.30: Εντατική γυμναστική και συμπληρώματα διατροφής

17.30: 60 γραμμάρια πρωτεΐνη και δύο μπανάνες

18.00: 500 γραμμάρια βοδινό με πατάτες και λαχανικά

20.30: 500 γραμμάρια σολωμό με 500 γραμμάρια γλυκοπατάτες

22.30: 6 αβγά, αβοκάντο, 30 γραμμάρια αμύγδαλα και 50 γραμμάρια φυστικοβούτυρο

Πηγή: protothema.gr

Best of internet