Σύντομα μέσω Messenger θα μπορείς να κάνεις τα πάντα! Κυριολεκτικά

Ο Messenger, η δημοφιλής υπηρεσία γραπτής διαδικτυακής επικοινωνίας του Facebook, θα επιτρέψει την «κυκλοφορία» bot στα μονοπάτια του, προς εξυπηρέτηση πελατών συνδρομητικών υπηρεσιών, διαδικτυακών καταστημάτων και επιχειρήσεων.

Σύντομα μέσω Messenger θα μπορείς να κάνεις τα πάντα! Κυριολεκτικά

Πληρωμένα μηνύματα θα φτάνουν στους χρήστες του Messenger, όμως θα μπορούν ακόμα και να μπλοκάρουν οποιαδήποτε επικοινωνία με τον αποστολέα.

Οι χρήστες της διαδικτυακής υπηρεσίας επικοινωνίας μέσω μηνυμάτων θα λαμβάνουν για παράδειγμα μέσω Messenger, αποδείξεις για τις διαδικτυακές αγορές τους, πληροφορίες από συνδρομητικές υπηρεσίες όπως η κίνηση στους δρόμους και η πρόβλεψη του καιρού, ή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας τους καθώς και αυτοματοποιημένα μηνύματα «σε ανθρώπους που θέλουν να ενημερώνονται σχετικά» -ο χρήστης θα μπορεί να μπλοκάρει την επικοινωνία.

Το πλέον ενδιαφέρον ωστόσο είναι ότι, την επικοινωνία με τις επιχειρήσεις θα μπορούν να αναλαμβάνουν τα εκπαιδευμένα με AI ρομποτάκια τους, που θα μοιάζουν να αποκρίνονται όπως θα έκανε ένας άνθρωπος. Αυτά θα είναι τα λεγόμενα Messenger Bot -προγραμματιστές θα αναλαμβάνουν να τα υλοποιήσουν για λογαριασμό Σελίδων επιχειρήσεων που αξιοποιούν το Facebook επαγγελματικά.

Χαρακτηριστικά δείγματα της λειτουργίας των Messenger Bot περιλαμβάνουν ενημέρωση από ειδησεογραφικούς τόπους, με το bot ικανό να αναγνώσει το κείμενο ή να παράξει μια περίληψή του υπό μορφή κειμένου.

Με ρομπότ του Messenger μπορεί να εξυπηρετούνται και οι πελάτες π.χ. ενός ανθοπωλείου που λειτουργεί και διαδικτυακά: ο χρήστης ξεκινά μια συνομιλία με το bot του ανθοπωλείου και εκείνο τον καθοδηγεί βήμα προς βήμα, επαινεί την τελική επιλογή του και ζητά ένα ένα τα απαραίτητα στοιχεία που θα ολοκληρώσουν τη διαδικασία της αποστολής μιας ανθοδέσμης σε φιλικό πρόσωπο.

Επιπλέον, η Facebook Inc. φιλοδοξεί να υποκαταστήσει τον τηλεφωνικό κατάλογο, είτε πρόκειται για τον ήδη απαρχαιωμένο έντυπο, είτε για λίστες με επαφές. Όπως σήμερα αναγράφεται στις επαγγελματικές κάρτες η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έτσι στο εξής θα τυπώνεται στις κάρτες ή θα μοιράζεται από smartphone σε smartphone ένας κωδικός Messenger Code που θα σκανάρεται για να ανοίξει μετά μια συνομιλία, ένα Messenger Link ή ένα μοναδικό αναγνωριστικό (Messenger Username) για άμεση συνομιλία μέσω Messenger.

Στα Settings του Messenger κάθε χρήστη της υπηρεσίας -για 900.000 χρήστες κάνει λόγο η εταιρεία- κάθε χρήστης θα βρίσκει το δικό Messenger Code, Link ή Username (Messenger/Settings).

Τα Messenger Link, όπου αυτά εμφανίζονται, θα οδηγούν στην έναρξη μιας νέας επικοινωνίας μέσω Messenger και μπορούν να δημοσιεύονται σε ιστοσελίδες, στην υπογραφή e-mail ή να κοινοποιούνται στις επαφές του χρήστη.

Ακόμα, κάθε χρήστης μπορεί να έχει το δικό του username ώστε να επιλυθεί το θέμα της συνωνυμίας στο μέσο αλλά και της αξιοποίησης άλλων ονομάτων με τα οποία μπορεί να είναι ήδη κάποιος γνωστός -τα username είναι μοναδικά.

Τα εργαλεία αυτά φιλοδοξεί η Facebook Inc. να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην ευαισθησία που δείχνουν οι χρήστες απέναντι σε συστήματα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών αφού φανερά μετατρέπεται σε ένα τέτοιο μέσο και ο Messenger. Δηλώνουν πως «οι άνθρωποι έχουν προτεραιότητα»: Καθώς οι επιχειρήσεις ξεκινούν να επικοινωνούν με τους χρήστες -είτε για να παρέχουν υπηρεσίες κράτησης, εξυπηρέτησης πελατών έως την αποστολή χορηγούμενων μηνυμάτων σε περιορισμένη κλίμακα- εκείνοι μπορούν να τις μπλοκάρουν -να κάνουν mute της επικοινωνίας μέσω Messenger ή να μπλοκάρουν ολωσδιόλου την επικοινωνία με επιχειρήσεις με block. Η Facebook Inc. θα επιθεωρεί τις διαδικασίες, δεσμεύτηκε στο συνέδριο F8 που απευθύνεται σε developers.

Πηγή: in.gr

Best of internet