Συνεχώς αυξανόμενο το ενδιαφέρον για το VR gaming

Gazzetta team
Συνεχώς αυξανόμενο το ενδιαφέρον για το VR gaming
Είναι η εποχή που εμφανίζεται η ετήσια αναφορά GDC State Of The Industry, από την οποία πάντα φαίνονται οι τάσεις που επικρατούν μεταξύ των ίδιων των developers.

Οπότε ετοιμαστείτε για ποσοστά και γενικά…νούμερα. Προκύπτει λοιπόν ότι 16% των developers ετοιμάζουν τίτλους VR, σε αντίθεση με το 7% που είδαμε πέρυσι, με το Oculus Rift να είναι η δημοφιλέστερη πλατφόρμα-στόχος. Επιπλέον 15% των developers, σε σχέση με το 6% του 2015, δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ασχοληθούν με VR στον επόμενο τίτλο τους. Το 75% πιστεύει ότι η αγορά VR και AR μπορεί μπορεί να σταθεί οικονομικά στα πόδια της αλλά μόνο το 27% ότι θα φτάσει σε επίπεδα αποδοχής κονσόλας.

Το 40% θεωρεί ότι ο ρυθμός ανάπτυξης του AR/VR θα ξεπεράσει το ρυθμό ανάπτυξης των κονσολών, με το 1% να πιστεύει ότι αυτό θα συμβεί μέχρι το 2018, το 44% να το περιμένει μέχρι το 2026 και το 54% να το βλέπει μέχρι το 2030. Επιπλέον το 38% περιμένει το VR να είναι στο 10% των αμερικανικών νοικοκυριών μέχρι το 2020, ενώ το 86% θέτει ως στόχο το 2030. 9% πιστεύει ότι δεν θα γίνει ποτέ αυτό. Ξεφεύγοντας από το VR, προκύπτει ότι η ανάπτυξη για PC έπεσε κατά 4%, στο 52% σε σχέση με πέρυσι. Μείωση κατά 1% σημειώθηκε για Wii U και 3DS, και άνοδος κατά 1% σε PS4 και Xbox One, με 27% και 23% των developers αντίστοιχα να ασχολούνται με την ανάπτυξη σχετικών τίτλων.

Το 90% των developers θεωρεί ότι τα eSports είναι σταθερή αγορά με προοπτικές, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 8% αύξηση σε σχέση με το 2015. Στην έρευνα συμμετείχαν 2.000 game developers από τη Βόρειο Αμερική. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την αναφορά αν διψάτε κι άλλο, κατευθυνόμενοι εδώ. -

Πηγή enternity.gr