Επιστολή στην Παλαιστινιακή αρχή έστειλε η Aegean

Την δική της απάντηση για το θέμα με τους δύο Παλαιστίνιους επιβάτες που... αναγκάστηκαν να αλλάξουν πτήση, έδωσε η Aegean. 

Επιστολή στην Παλαιστινιακή αρχή έστειλε η Aegean

Μεγάλες διαστάσεις πήρε το θέμα των Ισραηλινών επιβατών που δεν ήθελαν να συνταξιδέψουν με άλλους Ισραηλινούς επιβάτες, προ ημερών, σε πτήση της Aegean. Κι έπρεπε να υπάρξουν σχετικά δημοσιεύματα για να ενημερώσει επισήμως η Aegean τα Μέσα Ενημέρωσης, αναφορικά με το ζήτημα. Αρχικά, η ελληνική αεροπορική εταιρεία επισήμανε ότι «στην προγραμματισμένη πτήση Α3 928 από Αθήνα προς Τελ Αβίβ, στις 3 Ιανουαρίου 2016, εκφράστηκε από αριθμό Ισραηλινών επιβατών ανησυχία και έντονη διαμαρτυρία για δύο Ισραηλινούς συνεπιβάτες τους. Η εταιρεία προέβη σε επιπλέον έλεγχο από τον οποίο, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν εντοπίστηκε κάποιο ζήτημα.

Πρόκειται για ένα μεμονωμένο και ατυχές περιστατικό, το οποίο έληξε σύντομα χάρη στη συνεργασία και τη συναινετική διάθεση των δύο επιβατών, στους οποίους προσφέρθηκε η δυνατότητα να ταξιδέψουν με επόμενη πτήση, τα έξοδα της οποίας μαζί με τη διαμονή καλύφθηκαν από την εταιρεία.

Η Aegean λυπάται για το δυσάρεστο περιστατικό που δεν εκφράζει την εταιρεία και ευχαριστεί τους δύο Ισραηλινούς επιβάτες για την κατανόηση και συνεργασία τους.»

Στη συνέχεια, η Aegean έστειλε και επιστολή προς τον Γενικό Γραμματέα της Οργάνωσης για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης (PLO), Σάεμπ Έρεκατ, την οποία κοινοποίησε στα Μέσα Ενημέρωσης.

Ακολουθεί πιο κάτω η μετάφραση της επιστολής.

«Palestine Liberation Organization 

Secretary General

Dr. Saeb Erekat 

Negotiations Affairs Department

Αθήνα, 6 Ιανουαρίου 2016

Αγαπητέ Dr. Erekat,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της PLO νωρίτερα σήμερα σχετικά με το επεισόδιο που συνέβη στην πτήση μας Α3 928 για Τελ Αβίβ, θα θέλαμε να εκφράσουμε για άλλη μια φορά, όπως το έχουμε ήδη κάνει πολλές φορές στα μέσα ενημέρωσης, τη μεγάλη μας λύπη για το γεγονός. Ταυτόχρονα, επιθυμούμε να διαβεβαιώσουμε ότι το πλήρωμά μας αντέδρασε σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση, με μοναδικό γνώμονα την ασφάλεια και εξυπηρέτηση όλων των επιβατών. Απορρίπτουμε κάθε πιθανότητα συμπεριφορών διακρίσεων, οι οποίες αντιτίθενται πλήρως στις αρχές που διέπουν την εταιρεία μας, και τις οποίες ακολουθούν και εφαρμόζουν όλοι οι υπάλληλοι μας.

Επισυνάπτουμε την ανακοίνωση που εξεδώσαμε σχετικά με το γεγονός χθες στα διεθνή και εγχώρια Μέσα, η οποία πιστεύουμε ότι εξηγεί πλήρως πώς εκτυλίχθηκαν τα γεγονότα.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι το πλήρωμα μας προσπάθησε για περισσότερο από μία ώρα και τριάντα λεπτά να διευθετήσει την κατάσταση. Δυστυχώς, μέχρι να ολοκληρωθούν όλοι οι επιπλέον έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές, ναι υπήρξε αδικαιολόγητη και μάλιστα άδικη, συνεχιζόμενη αντίδραση από μια μεγάλη ομάδα επιβατών. Ωστόσο, και οι δύο θιγόμενοι επιβάτες, δεν αισθάνονταν άνετα να πετάξουν, λόγω της κατάστασης που επικρατούσε. 

Ήταν κυρίως λόγω της ανησυχίας για την ασφάλεια και την άνεση των δύο επιβατών κατά τη διάρκεια αυτής της πτήσης, μετά από όλα αυτά που είχαν προηγηθεί, που προτείναμε να διανυκτερεύσουν με έξοδά μας και να επιβιβαστούν σε άλλη πτήση την επόμενη ημέρα.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία το μόνο που γνωρίζαμε για αυτούς τους 2 επιβάτες είναι ότι -όπως οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους επιβάτες- είχαν επίσης ισραηλινά έγγραφα και φυσικά δεν υπήρξε καμία πιθανότητα διακριτικής μεταχείρισης τους από την πλευρά του πληρώματος.

Και πάλι λυπούμαστε για το γεγονός, το οποίο σημειωτέων συνιστά πρωτόγνωρη εμπειρία για εμάς, παρά το γεγονός ότι πετάμε πολλά χρόνια στη Μέση Ανατολή. Σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων των επιβατών να ταξιδεύουν χωρίς ενδεχόμενες επιπτώσεις φυλετικών διαχωρισμών.

Τέλος, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με τον εκπρόσωπο της PLO στην Ελλάδα και έχουμε ζητήσει μια συνάντηση, προκειμένου να δώσουμε τις διαβεβαιώσεις μας και να διευκρινίσουμε περαιτέρω την κατάσταση.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Με εκτίμηση, 

Δημήτρης Γερογιάννης

Διευθύνων Σύμβουλος AEGEAN

Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση»

Best of internet