7 εκνευριστικά πράγματα που κάνουν οι πελάτες εστιατορίων σύμφωνα με τους υπαλλήλους!

Gazzetta team
7 εκνευριστικά πράγματα που κάνουν οι πελάτες εστιατορίων σύμφωνα με τους υπαλλήλους!
Ένας βασικός κανόνας της αγοράς και για όσους έχουν τον ρόλο του πωλητή είναι ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Και οι μαγαζάτορες περιμένουν από τους υπαλλήλους τους να το τηρούν κατά γράμμα.

Τι γίνεται όμως όταν πέφτεις σε πελάτη που αποτελεί τον εφιάλτη κάθε σερβιτόρου και είναι χειρότερος κι από τον Έκτορα Μποτρίνι ή τον Γκόρντον Ράμσι;

Πώς πρέπει να αντιδράσει ένας σερβιτόρος όταν ο πελάτης αλλάζει τρεις φορές την παραγγελία του;;;