Ο κύβος ερίφθη (pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Ο κύβος ερίφθη (pics)
Η Mercedes κατασκευάζει εδώ και τριάντα χρόνια το G-Modell. Όλο αυτό το διάστημα δεν τόλμησε κανένας να αγγίξει το μεγάλο τζιπ, που μοιάζει με τεράστιο κύβο και να αλλάξει ουσιαστικά τις γραμμές του.

Οι όποιες ανανεώσεις και βελτιώσεις αφορούν τα τεχνικά μέρη του τετρακίνητου δεινόσαυρου της ασφάλτου και όχι το ντιζάιν του, το οποίο παραμένει σχεδόν απαράλλαχτο από το 1979 και μετά.

Ο αρχισχεδιαστής της γερμανικής μάρκας, Γκόρντον Βάγκενερ, φαίνεται ότι ανέλαβε τη δύσκολη αποστολή να εξελίξει τον διάδοχο της G-Class και ένα δείγμα γραφής του μελλοντικού μοντέλου αποκαλύπτει στο Autoshow του Λος Αντζελες η εντυπωσιακή μελέτη Ener-G-Force.

Το πειραματικό μοντέλο δεν μοιάζει πλέον με κουτί, αλλά διαθέτει απαλές καμπύλες και εναρμονίζεται απόλυτα στην εποχή του iPhone και της παρέας του. Δεν λείπουν πάντως και οι σχεδιαστικές αναφορές στο σημερινό μοντέλο, όπου για παράδειγμα οι γρίλιες του ψυγείου, τα φλας στα φτερά που μοιάζουν με μάτια κροκόδειλου μέσα από το νερό, το σχήμα των παραθύρων και μία αφαιρούμενη εργαλειοθήκη με σταυρό για μπουλόνια στη θέση της κρεμαστής ρεζέρβας.

Για να μην υπάρχει εξάλλου αμφιβολία, τα φώτα LED που είναι ενσωματωμένα στους προβολείς σχηματίζουν το γράμμα G. Όταν εξέλιξε η Mercedes τη σημερινή G-Class, είχε στο μυαλό της ως αγοραστές κυρίως τον στρατό και τα σωστικά συνεργεία, αντίθετα η πειραματική μελέτη εξελίχθηκε σε παιχνίδι για μεγάλα παιδιά με ένα ακραίο, συναρπαστικό και ξεχωριστό ντιζάιν.

Σύμφωνα με τον Βάγκενερ, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν πρόκειται να το δούμε ποτέ ακριβώς έτσι στην αγορά, από την άλλη πλευρά όμως θα δανείσει πολλά στοιχεία του στη μελλοντική G-Class, η οποία θα γίνει έτσι πιο αεροδυναμική και μοντέρνα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η τεχνολογία του Ener-G-Force, που εφοδιάζεται με ενεργειακές κυψέλες υδρογόνου.

Το υδρογόνο κερδίζεται από απόνερα και η ηλεκτρική ενέργεια, που παράγεται, αποθηκεύεται σε μπαταρίες ενσωματωμένες στα πλευρικά κατώφλια, ενώ τροφοδοτεί τα τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ στους τροχούς του αυτοκινήτου. Μία μάλλον τρελή συνταγή, την οποία δύσκολα θα δούμε να εφαρμόζεται ακόμη και την επόμενη δεκαετία.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!