Φτερωτό «πεντακοσαράκι» (vid & pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Φτερωτό «πεντακοσαράκι» (vid & pics)
Η Abarth επαναφέρει στη ζωή ένα ιστορικό, τριψήφιο αριθμό, το 595. Το νέο 595 παραπέμπει στον ιδρυτή της μάρκας, Κάρλο Άμπαρθ, ο οποίος σάρωνε στις πίστες το 1963 με το θρυλικό μοντέλο 595.

Τώρα επαναλανσάρει η ιταλική μάρκα το 595 σε κλειστή και σε κάμπριο εκδοχή (595C) και σε δύο διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού. Η έκδοση Turismo αποτελεί την κομψότερη και πιο μοδάτη πρόταση με σπορ καθίσματα και μαύρες επενδύσεις από δέρμα και ύφασμα, αλλά και ειδικά σχεδιασμένες μοκέτες και αλουμινένια πεντάλ και κατώφλια.

Πιο σπορτίφ είναι η έκδοση Competizione, στην οποία προβλέπονται μαύρα καθίσματα μπάκετ αγωνιστικών προδιαγραφών, ενώ τα κατώφλια διαθέτουν επενδύσεις από ανθρακονήματα. Στο ύψος των περιστάσεων και ο ήχος που βγαίνει από τη διπλή εξάτμιση Record Monza, η οποία παραπέμπει επίσης στο ιστορικό 595 της δεκαετίας του 60. Σε όλα τα νέα Abarth 595 θα τοποθετηθεί ένας τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων με 160 άλογα, ενώ μπορούν να παραγγελθούν με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και στην έκδοση Competizione με ημιαυτόματο σπορ σαζμάν.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του ιταλικού βέλους περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων 17άρες ζάντες αλουμινίου και ενισχυμένα φρένα με αεριζόμενους δίσκους εμπρός, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ κόκκινου και κίτρινου χρώματος για τις δαγκάνες. Επίσης στάνταρ είναι τα φιμέ πίσω τζάμια, οι προβολείς αερίου Ξένον και οι αλουμινένιες τάπες για το ρεζερβουάρ βενζίνης και για το κάρτερ λαδιού με το σχέδιο του σκορπιού της Abarth χαραγμένο πάνω τους.

Οι τιμές του 595 Turismo θα ξεκινούν στο εξωτερικό από περίπου 22.000 ευρώ και από 23.500 ευρώ για το καμπριολέ ( τα Abarth 595 Competizione θα κοστίζουν αντίστοιχα από 23.400 και 25.000 ευρώ), ενώ υπολογίζεται ότι θα κυμαίνονται σε παρόμοια επίπεδα και για την Ελλάδα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!