Έτσι κι αλλιώς οι γυναίκες ερωτεύονται «με τα αυτιά»…

O Μάκης έπιασε μια συζήτηση με τον Αντώνη για τη μουσική που ακούνε περισσότερο οι γυναίκες, και γράφει  καταλήγοντας στον «Νονό 1» αφού έτσι και αλλιώς οι γυναίκες ερωτεύονται «με τα αυτιά»…  

Μιλούσαμε με τον Αντώνη για τα τραγούδια που αρέσουν στις γυναίκες. «Γράψε τι τραγούδια πιστεύεις ότι γουστάρουν οι γυναίκες». «Τι να γράψουμε βρε Αντώνη μου. Τα πράγματα είναι σχεδόν στάνταρ για τα γούστα που έχουν οι περισσότερες γυναίκες»…

Κατ αρχάς μαγεύονται κυρίως από το να υπάρχει ένας στίχος που λέει μια τεράστια μεγαλοστομία και δευτερευόντως  από τη μουσική. Μόνο οι γυναίκες μπορούν να γουστάρουν στίχο που λέει «η αγάπη μας είναι πιο μικρή από το σύμπαν γιατί πρέπει να χωράει κάπου». Κατά τα αλλά στον αγγλικό στίχο θέλουν οπωσδήποτε να υπάρχουν καμιά δεκαριά “baby”, και πέντε έξι “please” γι αυτό και έκανε τόση θραύση ο Barry White. Βέβαια θα σου πει η άλλη ότι  ο Barry έχει πολύ ερωτική φωνή. Σωστά, αλλά αν με αυτή τη φωνή τραγουδούσε το «θα κερδοσκοπήσουν οι μεσάζοντες» θα τον έλεγαν αραπη με γαιδουροφωνάρα.  Στα ελληνικά τραγούδια θέλουν οπωσδήποτε να υπάρχει το «Για πάντα», κάτι που είναι πιασαρικο και στην παγκόσμια γυναικεία αγορά: πχ ή παγκόσμια επιτυχία  “I will always love you” με την Whitney Houston…

 

 
Επίσης όλα τα ξεπερνούν και δεν δίνουν καμιά σημασία ούτε στη μουσική ούτε στον στίχο αν ο τραγουδιστής είναι πολύ ωραίος γκόμενος πχ Ρουβάς ή Χούλιο Ιγκλεσιας για τις παλαιότερες.

Υπάρχουν και τα τραγούδια ‘της παρανόησης’ τα οποία είναι αγαπημένα των γυναικών λογω τίτλου.  

-Το “Mercy. Mercy me” που όμως είναι γραμμένο για την γη που καταστρέφεται. Γι’ αυτό άλλωστε ο πλήρης τίτλος είναι "Mercy Mercy Me (The Ecology)".

-Το “Why did you do that think to me” που είναι ένα έμμεσο βρισίδι των Stretch στον Mick Fleetwood  (των Fleetwood Mac) oοποίος τους πούλησε και δεν συμμετείχε σε συμφωνημένη περιοδεία…

 
-Το “All of my love” το οποίο έγραψε ο Robert Plant για τον 5χρονο γιο του Karac που μόλις είχε σκοτωθεί.

 

-Και πρόσφατα το πολυτραγουδισμενο “Take me to church”. Μαζί με το «ακριβό μου διθέσιο» πρέπει να είναι το τραγούδι που τραγουδήθηκε πιο δυνατά μέσα στα αυτοκίνητα από γυναίκες δυο δυο και τρεις τρεις. Λεπτομέρεια: το τραγούδι γράφτηκε μεν για άντρα αλλά από άλλον άντρα που θέλει να ντυθεί νυφούλος…

Όλα τα παραπάνω νομίζω υποκειμενικά ότι είναι εντελώς αντικειμενικά…

Όμως αντικειμενικά και μόνο… σήμερα 3 Δεκεμβρίου έχει γενέθλια ο Νίνο Ρότα ο οποίος συνδέει άντρες και γυναίκες παγκόσμια με δυο τρόπους.

Ο ένας είναι ότι έγραψε την αιώνια μουσική στην ταινία με θέμα τον μεγαλύτερο έρωτα στην ιστορία το ‘Ρωμαίος και Ιουλιετα’.

 
Ο δεύτερος και πιο μαγικός τρόπος είναι ότι έγραψε την ασύλληπτη μουσική για την ταινία ‘Νονός’. Στη τελική σκηνή του ‘Νονός 1’, περιγράφεται με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο η προαιώνια ουσία στη σχέση μεταξύ του άντρα και της γυναίκας.

Ο Πατσινο έχει σκοτώσει τον άντρα της αδελφής του. Αυτή μπαίνει στο σπίτι και τον κατηγορεί γι αυτό μπροστά σε όλους. Μόλις την παίρνουν από το δωμάτιο ο Πατσινο μένει με την γυναίκα του (Νταιαν Kιτον) που τον ρωτάει: «Είναι αλήθεια; Εσύ το έκανες;». «Μη με ρωτάς για τις δουλειές μου Κειτ»… όταν αυτή τον ερωτάει ξανά γίνεται έξαλλος αλλά επειδή είναι καψούρης μαζί της, το ξανασκέφτεται και της λέει  «Μόνο μια φορά. Έχεις μόνο μια φορά που μπορείς να με ρωτήσεις για τις δουλειές μου». Η Κειτ ξαναρωτάει «Είναι αλήθεια;», και ο Μαικλ απαντάει κοιτώντας την στα μάτια «Όχι». Η Κειτ αναστενάζει ανακουφισμένη και τον αγκαλιάζει. Ξέρουμε ότι ξέρει πως της έχει πει ψέματα αλλά τον αφήνει. Έτσι κι αλλιώς οι γυναίκες ερωτεύονται «με τα αυτιά»…