TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • TOP ΑΓΩΝΕΣ
  • SUPER LEAGUE 1
  • PREMIER LEAGUE
  • LALIGA SANTANDER
  • SERIE A
  • BUNDESLIGA
  • EKO BASKET LEAGUE
  • NBA
  • LIGUE 1
  • SUPER LEAGUE 2
  • FOOTBALL LEAGUE
  • SÜPER LIG
  • LIGA ENDESA
  • LEGA A
  • BASKETBOL SUPER LIGI
  • A1 VOLLEY
  • TENNIS
  • CLUB FRIENDLY
  • LIVE

    ΜΑΙAΜΙ ΧΙΤ 33

    vs

    ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΛΕΙΚΕΡΣ 30

  • LIVE

    ΟΡΛAΝΤΟ ΜAΤΖΙΚ 33

    vs

    ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΡΟΚΕΤΣ 40

  • LIVE

    ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΣΙΞΕΡΣ 45

    vs

    ΝΙΟΥ ΟΡΛΙΝΣ ΠΕΛΙΚΑΝΣ 36

  • LIVE

    ΑΤΛAΝΤΑ ΧΟΚΣ 12

    vs

    ΙΝΤΙAΝΑ ΠΕΙΣΕΡΣ 15

  • ΣΙΚAΓΟ ΜΠΟΥΛΣ -

    vs

    ΣAΡΛΟΤ ΧΟΡΝΕΤΣ -

  • ΜΕΜΦΙΣ ΓΚΡΙΖΛΙΣ -

    vs

    ΜΙΛΓΟΥΟΚΙ ΜΠΑΚΣ -

  • ΓΙΟΥΤΑ ΤΖΑΖ -

    vs

    ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΣΤΕΙΤ ΓΟΥΟΡΙΟΡΣ -

  • ΜΙΝΕΣΟΤΑ ΤΙΜΠΕΡΓΟΥΛΒΣ -

    vs

    ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΚΛΙΠΕΡΣ -

  • ΣΑΚΡΑΜΕΝΤΟ ΚΙΝΓΚΣ -

    vs

    ΝΙΟΥ ΓΙΟΡΚ ΝΙΚΣ -

  • ΦΟΙΝΙΞ ΣΑΝΣ -

    vs

    ΣΑΝ ΑΝΤΟΝΙΟ ΣΠΕΡΣ -

  • ΡΙΖΕΣΠΟΡ -

    vs

    ΚΑΣΙΜΠΑΣΑ -

  • ΓΚΕΝΤΣΛΕΡΜΠΙΡΛΙΓΚΙ -

    vs

    ΓΚΕΖΤΕΠΕ -

  • ΓΑΛΑΤΑΣΑΡAΙ -

    vs

    ΑΝΚΑΡΑΓΚΟΥΤΣΟΥ -

  • ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ -

    vs

    ΕΛΠΙΔΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ -

  • ΚΗΦΙΣΙA -

    vs

    ΠΑΜΒΟΧΑΙΚΟΣ -

  • LIVE

    ΜΠΕΛΙΝΤΑ ΒΟΛΚΟΚ 0

    vs

    ΡΟΝΤΙΟΝΟΒΑ ΑΡΙΝΑ 1

  • ΣAΝΤΕΡΣ ΣΤΟΡΜ -

    vs

    ΜAΓΙΕΡΣ ΑΜΠΙ -

ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
Τα μυστικά για να τα καταφέρεις στο Open Water του Spetses mini Marathon (pics)

Τα μυστικά για να τα καταφέρεις στο Open Water του Spetses mini Marathon (pics)

Τα μυστικά για να τα καταφέρεις στο Open Water του Spetses mini Marathon (pics)

Ζητήσαμε από δύο ειδικούς να μάς δώσουν τις συμβουλές τους ενόψει της μεγάλης διοργάνωσης των Σπετσών.

Η προετοιμασία για το Spetses mini Marathon (4,5 και 6 Οκτωβρίου) σιγά σιγά ολοκληρώνεται. Κάθε αθλητής πλησιάζει στο τέλος του προπονητικού προγράμματός του από το οποίο μπορεί να παρεκκλίνει πλέον ελάχιστα.

Όποια συμβουλή μπορεί να δοθεί από εδώ και πέρα έχει να κάνει με την μέρα πριν τον αγώνα, τον ίδιο τον αγώνα και την αποθεραπεία. Προκειμένου να μάθουμε αυτά τα τελευταία tips ενόψει της διοργάνωσης των Σπετσών μιλήσαμε με τον Χρήστο Μποφίλιο-Προπονητή Κολύμβησης/ Επικεφαλής CB Swimming Team και τον Δημήτρη Κουλούρη-Πρωταθλητή Κολύμβησης-Προπονητή/ Ιδιοκτήτη Training Room.

Δημήτρης Κουλούρης: Συμβουλές πριν και μετά τον αγώνα

Ιδανικά, κάθε αγωνιζόμενος, πρέπει να φτάσει μια με δυο μέρες πριν τον αγώνα στο νησί, για καλύτερο εγκλιματισμό αλλά και για να απολαύσει τις ομορφιές του. Από εκεί και πέρα πριν και μετά τον αγώνα προτείνω να κάνει τα εξής:

-Να προγραμματίσει το κύριο του γεύμα, ώστε να το ολοκληρώσει τρεις ώρες πριν τον αγώνα υπολογίζοντας την ώρα που μπορεί να «χαθεί» αν βρεθεί σε εστιατόριο ή στο πρωινό ενός ξενοδοχείου. Επίσης, συστήνεται η λήψη κάποιου ενεργειακού τζελ πριν από τον αγώνα, με μέτρο, και μόνο αν μιλάμε για αγώνα που θα διαρκέσει πάνω από 1 ώρα.

-Για την αποθεραπεία αρκούν 10-15 λεπτά ήπιας έντασης, έξω από το νερό με ασκήσεις ενεργοποίησης των μυών και του καρδιοαναπνευστικού. Αν επιθυμεί και μόνο αν η θερμοκρασία του νερού και του περιβάλλοντος είναι καλές, μπορεί να κολυμπήσει και λίγο πριν δοθεί η εκκίνηση του αγώνα.

-Η ιδανική αποθεραπεία πριν τον αγώνα περιλαμβάνει 5-10 λεπτά χαλαρό τρέξιμο ή κολύμβηση. Στη συνέχεια, διατατικές ασκήσεις είτε μόνος είτε με την βοήθεια ενός φίλου, ή ακόμη καλύτερα, κάποιου ειδικού. Κατά τη διάρκεια του Spetses mini Marathon θα προσφέρω με την ομάδα μου του Training Room και της Arla Protein σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο διατάσεις και ασκήσεις αποθεραπείας.

-Για βέλτιστη αποκατάσταση, να φροντίσει όσο πιο άμεσα γίνεται για το επόμενο κύριο γεύμα του. Ειδικά σε μια διοργάνωση όπως το Spetses Mini Marathon όπου μπορεί την ίδια ή και την επόμενη μέρα να συμμετέχει σε άλλο αγώνισμα, η αναπλήρωση της ενέργειας αλλά και η θωράκιση των μυών είναι καθοριστική. Εύκολη γρήγορη και ασφαλή επιλογή καθιστούν τα πρωτεϊνούχα ροφήματα.

Χρήστος Μποφίλιος: Συμβουλές για τον αγώνα

Αφού ο κολυμβητής πραγματοποιήσει την προθέρμανση του περνάει στην ετοιμασία του αγώνα:

-Το πρώτο πράγμα που έχει ανάγκη είναι η σωστή ενυδάτωση.

-Ένα από τα βασικότερα που δεν πρέπει να ξεχάσει είναι η βαζελίνη. Βάζουμε μπόλικη στα σημεία που υπάρχει τριβή (π.χ. μασχάλες, λαιμό, μηρούς, στο σημείο που θα τοποθετηθεί το τσιπάκι χρονομέτρησης).

-Πριν δοθεί η εκκίνηση ο αθλητής πρέπει να έχει τσεκάρει ότι έχει φορέσει σωστά το σκουφάκι, τα γυαλάκια, τον αριθμό συμμετοχής του σε τατουάζ, το τσιπάκι αλλά και να έχει συντονίσει το αθλητικό ρολόι του.

-Στην εκκίνηση προτείνω ο αθλητής να πιάνει ακριανή θέση ώστε να αποφύγει πιθανή σύγκρουση με άλλον.

-Κατά την διάρκεια του αγώνα ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στον τρόπο που διαχειριζόμαστε τον αγώνα.

Όσον αφορά τον αγώνα συγκεκριμένα:

1. Ένταση για το ξεκίνημα: Οι αρχάριοι πιο συντηρητικά, οι πιο έμπειροι θα μπορούσαν να κολυμπήσουν μερικά μέτρα με σπριντ.

2. Τακτική ρυθμού: Ο ρυθμός είναι το άλφα και το ωμέγα σ’ έναν αγώνα Open Water. Ο καθένας οφείλει να ακουλουθήσει ρυθμό ανάλογο με τις δυνατότητες του και την προετοιμασία που έχει πραγματοποιήσει.

3. Τακτική προσανατολισμού: Ο αθλητής πρέπει να βγάζει συχνά το κεφάλι του έξω από το νερό, ώστε να ελέγχει την πορεία του, ειδικά όταν έχει έντονο κυματισμό.

4. Τακτική drafting: Όταν ο αθλητής κάνει drafting πίσω από έναν κολυμβητή η πίεση μπροστά του είναι πολύ πιο μικρή από όση να ήταν μπροστά του. Οπότε ο κολυμβητής που κάνει drafting πραγματοποιεί μια ταχύτητα κίνησης μέσα στο νερό με πολύ μικρότερη προσπάθεια.

5. Τέλος, φτάνοντας προς τον τερματισμό ο κολυμβητής χρειάζεται να δώσει ιδιαίτερη προσοχή όταν πατήσει τα πόδια του στην παραλία. Πατά γερά, βγάζει γυαλάκια και τρέχει να περάσει τον τάπητα χρονομέτρησης.

Μην χάνεις λοιπόν χρόνο και κάνε την εγγραφή σου εδώ. Το Spetses mini Marathon σε περιμένει!