Οι καλύτερες διαφημίσεις στην ιστορία του SuperBowl (vids)

Gazzetta team
Οι καλύτερες διαφημίσεις στην ιστορία του SuperBowl (vids)

bet365

Διαφημιστικά σποτ, τα οποία έμειναν στο μυαλό των οπαδών και του φίλαθλου κόσμου του NFL. Ό,τι προβάλλεται στο ημίχρονο του μεγάλου τελικού, συνήθως... γράφει ιστορία και το gazzetta.gr παρουσιάζει ορισμένες από τις καλύτερες τηλεοπτικές προωθητικές καμπάνιες.

Τι την ήθελες την Pepsi...

Ένας προμηθευτής σούπερ μάρκετ γεμίζει το ψυγείο με Pepsi κι εκεί που πιστεύει ότι δεν θα τον δει κανείς και δεν θα του πει και τίποτα αν πάρει ένα κουτάκι στο τσάμπα, ξαφνικά...

​Ο σκληρός Τζο που συγκίνησε

Το 1979 ο “Mean” Joe Green, δημοφιλής για τα... φονικά του ένστικτα και τα σκληρά μαρκαρίσματα σε αντιπάλους στο NFL, παίρνει την Coca-Cola ενός πιτσιρικά, αλλά του προσφέρει αντάλλαγμα που κάνει τον μικρό να χαμογελάσει σε μια από τις πιο όμορφες διαφημίσεις.

Το έπος με Λάρι Μπερντ και Τζόρνταν

Τα McDonald's βρήκαν έναν τρομερό τρόπο να διαφημιστούν στο Super Bowl του 1993, όταν οι δύο θρύλοι του NBA, Λάρι Μπερντ και Μάικλ Τζόρνταν, «μονομάχησαν» για ένα μπέργκερ, βάζοντας καλάθια... με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο!

Η πρώτη του wix.com

Πριν από τον Τζέισον Στέιθαμ και τη Γκαλ Γκάντοτ εν έτει 2017, η ιστοσελίδα wic.com είχε κάνει την πρώτη της εμφάνιση στα διαφημιστικά του Super Bowl με πέντε θρύλους του NFL και αρκετό χιούμορ...

Η Reebok κάνει... τα όνειρα πραγματικότητα

Ο Terry Tate τα κάνει... γης μαδιάμ σε γραφείο εταιρείας, μετουσιώνοντας τα όνειρα πολλών υπαλλήλων ανά τον κόσμο που θα ήθελαν να... τσακίσουν με τάκλιν αλά NFL κάποιον που δεν συμπαθούν στη δουλειά τους.

Αφού νηστικό αρκούδι... δεν την παλεύει

Η Snickers είχε προωθήσει τις σοκολάτες της από το 2010 με το γνωστό σλόγκαν «δεν είσαι ο εαυτός σου, όταν πεινάς». Σε παιχνίδι αλάνας, όσοι είναι... νηστικά αρκούδια, βρίσκονται ξαπλωμένοι και πονεμένοι από τα χτυπήματα των αντιπάλων τους.

Η πρωτοποριακή διαφήμιση της Apple

Το 1984 παρουσιάστηκε διαφημιστικό σποτ ενός λεπτού, που έκανε την αρχή στο θέμα της δημιουργίας ... mini-movies για την προβολή τους στο ημίχρονο του Super Bowl. Για την προώθηση των υπολογιστών Macintosh το συγκεκριμένο σποτ, έστελνε μήνυμα υπέρ της ατομικότητας του καθενός.

Το Old Spice... το τερμάτισε

Αναδείχθηκε μια από τις καλύτερες διαφημίσεις που έχουν προβληθεί κατά τη διάρκεια Super Bowl (2010). «Κοίτα τον άντρα σου, τώρα κοίτα εμένα...» και πάει λέγοντας, πολύ απλά για ένα αφρόλουτρο!

 

Τελευταία Νέα