18-24 Τravel: «Όσο νωρίτερα, τόσο φθηνότερα» και στον τηλεοπτικό αέρα!

Gazzetta team
18-24 Τravel: «Όσο νωρίτερα, τόσο φθηνότερα» και στον τηλεοπτικό αέρα!
Με κεντρικό μήνυμα «Όσο νωρίτερα, τόσο φθηνότερα» το 18-24 Τravel παρουσίασε το πρώτο διαφημιστικό σποτ στους τηλεοπτικούς μας δέκτες την Κυριακή 19/05.

Η δημοφιλέστερη πλατφόρμα κρατήσεων που άλλαξε τις ταξιδιωτικές μας συνήθειες παρέχοντας από την αρχή λειτουργίας της μέχρι και σήμερα αποκλειστικά συνδυασμό υπηρεσιών, μετά την επιτυχημένη της πορεία στο digital marketing ξεκίνησε την πρώτη διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια της.

Ο κ. Γιώργος Καρανάσιος, CEO του www.18-24.gr αναφέρει: «Στόχος μας είναι να επικοινωνήσουμε σε ακόμα περισσότερο κόσμο αυτό που αντιπροσωπεύουμε και αυτό για το οποίο και μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας από το 2004 που βρισκόμαστε στην ελληνική αγορά. Ότι δηλαδή, δεν χρειάζεται κάποιος να ξοδέψει πολλά για να ταξιδέψει, αρκεί να επιλέξει έξυπνα, γρήγορα και οικονομικά. Αυτό έχουμε καταφέρει με την παροχή συνδυασμού υπηρεσιών από την πρώτη στιγμή λειτουργίας μας καταρρίπτοντας το μύθο για τη σχέση τιμής και ποιότητας».

Με μια αναζήτηση στο www.18-24.gr κάποιος μπορεί να βρει ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών για τους δημοφιλέστερους προορισμούς στο εξωτερικό και στα ελληνικά νησιά στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς.

Το πλάνο για την τηλεοπτική προβολή του 18-24 Τravel έχει αναλάβει η BGM OMD, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες media στην Ελλάδα η οποία χάρη στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει στοχεύει στην ενίσχυση του awareness και την ενδυνάμωση του www.18-24.gr στην ελληνική αγορά!

Δείτε το πρώτο τηλεοπτικό σποτ εδώ: