Κιμ Καρντάσιαν: Έφαγε κράξιμο για το όνομα της εταιρείας, το άλλαξε, πούλησε εσώρουχα, έβγαλε 2 εκατ. δολάρια σε δευτερόλεπτα (pics)

Gazzetta team
Κιμ Καρντάσιαν: Έφαγε κράξιμο για το όνομα της εταιρείας, το άλλαξε, πούλησε εσώρουχα, έβγαλε 2 εκατ. δολάρια σε δευτερόλεπτα (pics)
Όταν οι άλλοι πήγαιναν, η Κιμ Καρντάσιαν ερχόταν.

Κόντεψε να φαλιρίσει πριν καλά καλά ξεκινήσει.

Έτσι νόμιζαν. Οι κουτοί.

Αμ δε!

Η Κιμ Καρντάσιαν αποδεικνύεται πως διαθέτει -και- επιχειρηματικό δαιμόνιο, βάζοντας με το «καλημέρα» κάτω εταιρείες-κολοσσούς στον χώρο των εσωρούχων και παρά τις «φωνές» που την ανάγκασαν να αλλάξει την αρχική ονομασία Kimono, που είχε προκαλέσει σάλο για ασέβεια προς την κουλτούρα και τον πολιτισμό της Ιαπωνίας.

Η περίφημη νέα της σειρά, λοιπόν, που ακούει στο όνομα SKIMS Solutionwear, με εσώρουχα που έχουν τη μοναδική δυνατότητα να σμιλεύουν το σώμα, «έσπασε» όλα τα ρεκόρ.

Και αυτό, διότι μέσα σε δευτερόλεπτα από τη στιγμή που βγήκε η σειρά προς πώληση, η Κιμ Καρντάσιαν έγινε πλουσιότερη κατά 2 εκατομμύρια δολάρια!

Για να καταλάβετε για τι... συντριβή μιλάμε, η παγκοσμίως αναγνωρισμένη μάρκα Spanx έβγαλε 4 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε 12 μήνες. Η Καρντάσιαν έβγαλε το μισό αυτού του ποσού σε δευτερόλεπτα!

Μάλιστα, το site από το οποίο πουλήθηκαν τα εσώρουχα «έπεσε» πριν καν ξεκινήσει η πώλησή τους, με συνέπεια να καθυστερήσει η έναρξη για αρκετή ώρα. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι κανένα από τα προϊόντα δεν κοστίζει πάνω από 100 δολάρια!

Όπως είναι λογικό, μετά από τέτοιον θρίαμβο, η εταιρεία της Καρντάσιαν ξεκίνησε ήδη την παραγωγή νέων εσωρούχων, σε πολύ μεγαλύτερους αριθμούς αυτήν τη φορά, προκειμένου να «γεμίσει» εκ νέου το ηλεκτρονικό κατάστημα και να ικανοποιηθεί η τεράστια ζήτηση.