To Suzuki Jimny τα βάζει με το Jeep Wrangler! (vid)

To Suzuki Jimny τα βάζει με το Jeep Wrangler! (vid)
Τι μπορεί να κάνει το νέο μικρό 4x4 μοντέλο της Suzuki, απέναντι σε ένα από τα πιο καταξιωμένα καθαρόαιμα τετρακίνητα της αγοράς; Το μικρό του βάρος και οι συμπαγείς διαστάσεις, έχουν τον τελευταίο λόγο.

Η νέα γενιά του Suzuki Jimny έχει γίνει ανάρπαστη και η ιαπωνική μάρκα δεν προλαβαίνει να καλύψει τη ζήτηση του μικρού τετρακίνητου μοντέλου της. Η κληρονομιά της προηγούμενης γενιάς του Jimny επιβάλλει και πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητες. Το CarsGuide αποφάσισε να το βάλει αντιμέτωπο με ένα κορυφαίο μοντέλο του είδους, το Jeep Wrangler. Τα δύο μοντέλα είναι παρόμοια σε φιλοσοφία όμως την υλοποιούν εντελώς διαφορετικά.

Στυλ, πραγματικές εκτός δρόμου ικανότητες και σύγχρονος εξοπλισμός είναι κοινός παρονομαστής, οι διαφορές όμως ξεκινούν όταν μιλάμε για τον κινητήρα, τις διαστάσεις και φυσικά την τιμή τους. Ξεκινώντας από το Jimny, έχουμε να κάνουμε με ένα τετρακύλινδρο σε σειρά, ατμοσφαιρικό σύνολο των 1.5 λίτρων με 102 ίππους και 130 Nm ροπής. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται είτε από ένα πεντάρι χειροκίνητο σασμάν, είτε από ένα τεσσάρι αυτόματο και η επιλογή που έχει ο οδηγός είναι κίνηση πίσω, τετρακίνηση και τετρακίνηση με «αργό» κιβώτιο.

Στα βασικά εκτός δρόμου χαρακτηριστικά σημειώστε απόσταση από το έδαφος 210 χιλιοστά, γωνία προσέγγισης 37 μοίρες, γωνία ράμπας 26,2 μοίρες, γωνία διαφυγής 49 μοίρες και μέγιστο βάθος υδάτινου εμποδίου στα 300 χιλιοστά. Το Jeep Wrangler από την άλλη, στην δίθυρη έκδοση Overland του βίντεο, κινείται από έναν V6 ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 3.6 λίτρων με 282 ίππους και 347 Nm ροπής.

Το σασμάν του είναι ένα αυτόματο εννέα σχέσεων και οι δυνατότητες κίνησης που προσφέρει είναι κίνηση πίσω, τετρακίνηση με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και τετρακίνηση με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό συν κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού (αργό). Στην έκδοση Overland δεν υπάρχουν άλλα μπλοκέ διαφορικά, όπως για παράδειγμα στη Rubicon που κλειδώνει και το εμπρός, αλλά και το πίσω.

To Jimny, δεν έχει κανένα μπλοκέ από τα τρία διαφορικά του. Γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι στις 34,8, 26,2 και 29,2 μοίρες αντίστοιχα, η απόσταση από το έδαφος στα 260 χιλιοστά και περνάει από υδάτινο εμπόδιο έως... 760 χιλιοστά. Το βάρος των 1.090 κιλών του Jimny όμως, έναντι των 1.762 κιλών του Wrangler, κάνει τη διαφορά στη ροπή λιγότερο αισθητή ενώ παράλληλα είναι λιγότερο ευάλωτο στα σαθρά εδάφη και οι συμπαγείς διαστάσεις του το μεταμορφώνουν σε ένα πολύ πιο ευέλικτο όχημα στα στενά περάσματα εκτός δρόμου, από ότι το ογκώδες Wrangler. Μετά τη... θεωρία, ας δούμε πως αποτυπώνονται όλα αυτά στην πράξη, μέσα από το video του CarsGuide.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!