Έτοιμοι όλοι για ένα σκληρό Ράλι Ακρόπολις (vid)

Gazzetta team
Έτοιμοι όλοι για ένα σκληρό Ράλι Ακρόπολις (vid)
Οι πρώτες δηλώσεις των πρωταγωνιστών του φετινού Ράλι Ακρόπολις μας βάζουν στο κλίμα για ένα σκληρό αγώνα, όπως δηλαδή τον περιμένουν οι ίδιοι οι οδηγοί.

Ήδη τα βουνά γύρω από τη Λαμία έχουν πάρει αγωνιστική ζωή με τις δοκιμές των πληρωμάτων που ξεκίνησαν σήμερα ενόψει του 3ου αγώνα του φετινού ERC, το Ράλι Ακόπολις. Οι πρωταγωνιστές μίλησαν για τη φετινή έκδοση του σκληρότερου ράλι του πρωταθλήματος και είναι ήδη σαφές πως όλοι περιμένουν με συγκρατημένη ανυπομονησία την πρώτη τους επαφή με τα ελληνικά χώματα. Κανείς δεν θέλει να υπερβάλει στην προσέγγιση ενός ράλι που δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος και όλα θα κριθούν στις λεπτομέρειες που πάντα κάνουν τη διαφορά σε τόσο στενές μάχες μέσα στις ειδικές.

0% Γκανιότα* & Αποκλειστικά Ειδικά Στοιχήματα στη Novibet * Αφορά την επιλογή «Νικητής Αγώνα» σε επιλεγμένα παιχνίδια πριν την έναρξη''.

Αλεξέι Λουκιάνουκ (ERC1, Ford Fiesta R5)
«Είναι ένα από τα πιο δύσκολα ράλι της χρονιάς για αυτοκίνητα και πληρώματα. Έτρεξα σ’ αυτό πριν δύο χρόνια με διαφορετικό συνοδηγό αλλά φύγαμε νωρίς με σπασμένη ανάρτηση λόγω λανθασμένων σημειώσεων σ’ ένα σημείο. Περισσότερο από το μισό ράλι θα είναι νέο για μένα, και είναι ενδιαφέρον ότι ξεκινάμε με μια μεγάλη Ειδική το πρώτο απόγευμα. Θέλει προσοχή για να πάρουμε τη σωστή θέση εκκίνησης, και υπάρχει πάντα η πιθανότητα να βρεθείς πίσω από ένα αργό πλήρωμα, ή από ένα αυτοκίνητο με προβλήματα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να χάσεις πολύ χρόνο σε μια στιγμή. Αλλά έτσι είναι ο συναγωνισμός κι έτσι θα παίξουμε. Θα είναι ένα συναρπαστικό τριήμερο».

Μπρούνο Μαγκαλάες (ERC1, Skoda Fabia R5)
«Αυτό το ράλι είναι σίγουρα αρκετά σκληρό. Είναι διαφορετικό από πέρσι, κάποιες Ειδικές έχουν αντίθετη φορά και μία από αυτές είναι εντελώς νέα. Αυτό το ράλι είναι πολύ διάσημο διότι όλοι ξέρουν πόσο δύσκολο είναι, με πολύ σκληρές Ειδικές. Πρέπει να είσαι γρήγορος, αλλά την ίδια στιγμή να προσπαθείς και να αποφεύγεις τα προβλήματα. Με θερμοκρασία κοντά στους 30 ο Κελσίου, πρέπει να διαχειρίζεσαι το αυτοκίνητο, τις συνθήκες, τα ελαστικά και τον εαυτό σου, οπότε όλα είναι δύσκολα σε αυτό το ράλι. Είναι μια μεγάλη πρόκληση, και όλοι ξέρουν ότι το Ακρόπολις είναι ένα από τα πιο διάσημα ράλι του κόσμου».

Νόρμπερτ Χέρκζιγκ (ERC1, Skoda Fabia R5)
«Δεν έχω αγωνιστεί ποτέ στο παρελθόν σε αυτό το ράλι, αλλά αυτό ισχύει για όλα τα ράλι διότι είμαι νέος στο πρωτάθλημα. Δεν έχω σημαντικές πληροφορίες για τον αγώνα, μόνο κάποια εσωτερικά πλάνα που μου έχει δώσει η ομάδα. Η Baumschlager Rallye & Racing μου λέει ότι έχουν αλλάξει πολλά από πέρσι».

Έιβιντ Μπρινίλτσεν (ERC1, Ford Fiesta R5)
«Στο χώμα θα είμαι πολύ απογοητευμένος αν δεν καταφέρω να πιάνω τον [Alexey] Lukyanuk. Στα Κανάρια ήμουν πνευματικά προετοιμασμένος ότι δεν θα ήμουν στο ρυθμό του, αλλά ήλπιζα διαρκώς. Όμως, στο Ακρόπολις θα πρέπει να είμαι στο ίδιο επίπεδο, παρά την έλλειψη δοκιμών. Έφτασα κοντά στη δεύτερη θέση στο Production WRC [στο Ακρόπολις του 2018] αλλά έσπασε ο κινητήρας στη μάχη με τον [Toshi] Arai, τον [Juho] Hänninen και τον [Andreas] Aigner. Είναι ένα αληθινά σκληρό ράλι αλλά προετοιμαζόμαστε όσο καλύτερα μπορούμε, φτιάχνουμε το αυτοκίνητο σαν άρμα, προσπαθούμε να επιβιώσουμε και ελπίζουμε να ανέβουμε στο βάθρο και να κερδίσουμε».

Γιοούσο Νόρντγκρεν (ERC1, Skoda Fabia R5)
«Πρώτα από όλα επιδιώκω να αποκτήσω εμπειρία και να μάθω. Ξέρω ότι αυτός ο
αγώνας είναι αληθινά απαιτητικός και σκληρός. Ξέροντας ότι θα υπάρχουν γρήγοροι και έμπειροι οδηγοί, πρώτα απ’ όλα θα θέσω στόχο να τερματίσω σ’ αυτό το ράλι που είναι ένα ορόσημο. Παρακολουθώ τακτικά το ERC. Είναι ένα πρωτάθλημα με υψηλό συναγωνισμό, μια καλή πλατφόρμα για νέους οδηγούς. Ο promoter κάνει καλή δουλειά, που σημαίνει ότι δίνει την ευκαιρία στους οδηγούς να αποκτήσουν αναγνώριση. Το μίγμα έμπειρων οδηγών και νέων ταλέντων κάνει το ERC ακόμα πιο ενδιαφέρον».

Σεργκέι Ρέμενικ (ERC2, Mitsubishi Lancer Evolution X)
«Αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο ράλι, ένα από τα πιο σκληρά από άποψη επιφάνειας με κοφτερές πέτρες και αυλακώσεις. Δεν είναι εύκολο να περισώσεις το αυτοκίνητο και να τερματίσεις εδώ. Τα αυτοκίνητα παραγωγής [κατηγορίας Ν] δουλεύουν καλά σε αγώνες με το μισό μήκος, αλλά είναι δύσκολο να κάνεις έναν πλήρη αγώνα του ERC χωρίς μηχανικά προβλήματα. Οδεύουμε στο Ακρόπολις ως πρωτοπόροι στην Κλάση μας, υπάρχουν περισσότεροι που θα συμμετάσχουν σ’ αυτόν τον αγώνα, αλλά δεν αισθανόμαστε κάποιο πνευματικό φορτίο - και είναι πάντα ευχάριστο να είσαι επικεφαλής».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!