Ανάβαση Ριτσώνας με εκπληκτικές επιδόσεις! (pics & vid)

Gazzetta team
Ανάβαση Ριτσώνας με εκπληκτικές επιδόσεις! (pics & vid)
Ρεκόρ αγώνα, ρεκόρ κατηγοριών και εξαιρετικές επιδόσεις από τους περισσότερους σημειώθηκαν στη φετινή Ανάβαση Ριτσώνας.

Με τον Μάριο Ηλιόπουλο να σημειώνει την απόλυτη επίδοση στην ιστορία της Ανάβασης Ριτσώνας με χρόνο 2:01.58, ολοκληρώθηκε ο 2ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων για το 2018. Η φετινή Ριτσώνα ήταν εντυπωσιακή από πλευράς συμμετοχών καθώς αυτές έφτασαν τις 155, αριθμός που είναι ρεκόρ δεκαετίας, αλλά και από πλευράς προσέλευσης θεατών αφού οι καλές καιρικές συνθήκες συνετέλεσαν στην έντονη παρουσία τους σε όλο το μήκος της διαδρομής.

Ο καιρός συνετέλεσε επίσης στις εξαιρετικές επιδόσεις από τους περισσότερους οδηγούς και σε πολύ όμορφα περάσματα. Την αυλαία άνοιξε το Ενιαίο που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου με τα Skoda Fabia 1.2 TSI, όπου μεγάλος θριαμβευτής ήταν ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος. Ο νεαρός οδηγός που συμμετέχει στην κατηγορία των Νέων επικράτησε με άνεση όχι μόνο σε αυτήν αλλά και στην Γενική κατάταξη. Μάλιστα πήρε δύο νίκες καθώς τα δύο περάσματα της Ανάβασης προσμετρούν ως ξεχωριστός αγώνας το καθένα στο πρωτάθλημα Ενιαίου. Και στους δύο αγώνες τη δεύτερη θέση της Γενικής πήρε ο Μίλτος Κύρκος, ενώ τρίτος ήταν στον πρώτο αγώνα ο Φιλιππος Καλέσης και στον δεύτερο ο Στάθης Κουκέας. Για τους Νέους πίσω από τον Χαραλαμπόπουλο βρέθηκαν στον πρώτο αγώνα οι Καλέσης και Γαλεράκης, ενώ στον δεύτερο ο Πρωταθλητής του 2017 Στράτος Κυρλαγκίτσης και ο Φίλιππος Καλέσης, ο οποίος είχε ένα άκρως αποδοτικό, βαθμολογικά, Σαββατοκύριακο.

Στη Formula Saloon όπου είχαμε και την καλύτερη επίδοση της… χρονιάς ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Fiesta σημείωσε το πρώτο ρεκόρ στις δοκιμές του Σαββάτου και την Κυριακή, στο πρώτο πέρασμα, το κατέρριψε και αυτό, κάνοντας έναν εξαιρετικό χρόνο. Πίσω τους βρέθηκε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με τη Ferrari 458 Challenge, ενώ τρίτος ήταν ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII).

Στην Ομάδα Α, ο Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escort WRC-1ος Α8) για άλλη μια χρονιά κινήθηκε ταχύτατα στα 3.1 χιλιόμετρα της διαδρομής, αφήνοντας τον Παναγιώτη Λιώρη με ίδιο αυτοκίνητο πίσω του. Στην Α έως 2 Λίτρα, πρώτευσε ο Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16), όντας ο ταχύτερος και στην Α6. Οι Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport-1ος Α7) και Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS), τον ακολούθησαν σε μια κατηγορία, όπου η κατάσταση ήταν ρευστή μετά το πρώτο πέρασμα και οι τελικές διαφορές ήταν μικρότερες του μισού δευτερολέπτου! Την Α5 κέρδισε με άνεση ο Μιχάλης Σύλλας με Toyota Yaris!

Δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην Ομάδα Ν. Ο 30χρονος οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα, στην πρώτη του φετινή εμφάνιση στο θεσμό. Ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) δεν μπόρεσε να διπλασιάσει τις νίκες του στο πρωτάθλημα, παρ’ όλα αυτά με τη δεύτερη θέση στη Ριτσώνα, παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Χαλκιδέος Μηνάς Μπενής με Lancer ένατης γενιάς. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο νεαρός Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Honda Civic Type R-1ος Ν3) πρώτευσε, αφήνοντας πίσω του τον Νίκο Κομνο (Peugeot 106 S16), ο οποίος με την επίδοσή του στο δεύτερο σκέλος, σκαρφάλωσε δύο θέσεις, επικρατώντας παράλληλα και στη Ν2! Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ιωακείμ Θέος (Peugeot 106 S16), αφήνοντας πίσω του τον Διονύση Γιαννούλη με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην Ομάδα Ε, ο Ρένος Αρβανιτάκης (Suzuki Swift) πραγματοποίησε εντυπωσιακή εμφάνιση το διήμερο στη Ριτσώνα, ανεβαίνοντας στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Πίσω του ολοκλήρωσε ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3-1ος Ε12), με τους Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX-1ος Ε11) και Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106) να ακολουθούν. Οι Αρβανιτάκης, Χασάπης και Βοργιάς ανέβηκαν στο βάθρο και στην Ε έως 2 Λίτρα. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) ήταν ο ταχύτερος στην κλάση Ε10.

Στα Ιστορικά, δεν είχε αντίπαλο ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI RS2000), με τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS2000) και Κωνσταντίνο Γιαννίκο (Ford Escort RS2000) να συμπληρώνουν την τριάδα.

Δείτε εδώ αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!