Με το χωμάτινο Ολυμπιακό Ράλι ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (pics & vids)

Gazzetta team
Με το χωμάτινο Ολυμπιακό Ράλι ξεκίνησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (pics & vids)
Στις ειδικές του Πύργου βρέθηκαν τα ελληνικά πληρώματα που θα διεκδικήσουν φέτος το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι και εκείνος που έφυγε νικητής ήταν ο Γιάννης Μπαντούνας.

Για το 2018 η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας χώρισε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι σε χωμάτινο και ασφάλτινο. Έτσι μετά την πρεμιέρα του ασφάλτινου πρωταθλήματος με το 40ο Ράλι Κρήτης, είχαμε και την αντίστοιχη του χωμάτινου που θεωρείται το… κανονικό, εξού και κρατάει την αρίθμηση, φτάνοντας τα 54.

Η πρεμιέρα έγινε στον Πύργο με το Ολυμπιακό Ράλι που διοργάνωσε και φέτος η Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (Α.Ο.Λ.Α.Π.). και το έκανε και φέτος με επιτυχία, προσέχοντας ορισμένες λεπτομέρειες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Σημαντικότερη εξ αυτών η εκκίνηση γιορτή το βράδυ του Σαββάτου που εξακολουθεί και είναι μια παράδοση για τους ανθρώπους του σωματείου του Πύργου και τη διαχειρίζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Το φετινό Ολυμπιακό Ράλι περιλάμβανε δύο ειδικές διαδρομές, επαναλαμβανόμενες από δύο φορές, ώστε να δημιουργηθεί το αγωνιστικό πεδίο των έξι ειδικών διαδρομών, συνολικού μήκος 72,9 χλμ. Σε αυτές νικητές αναδείχτηκαν με το Mitsubishi Lancer EVO VI, οι Γιάννης Μπαντούνας – Κώστας Σούκουλης οι οποίοι αναδείχθηκαν νικητές στις 4 από τις 6 ειδικές του αγώνα. Επικράτησαν έτσι με διαφορά 48 δευτερολέπτων από τους Θέμη Χαλκιά – Λεωνίδα Μαχαίρα. Ο περσινός Κυπελλούχος χώματος, με το Mitsubishi EVO X, δεν πήρε καμία ειδική, ήταν όμως συνεπής στην επαφή του με την κορυφή, με επιδόσεις στην πρώτη τριάδα και αυτό του έδωσε την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την εγκατάλειψη των Γιώργου Κεχαγιά – Βασίλη Μπασιούκα (Mitsubishi EVO IX).

Ο Κεχαγιάς, όσο έμεινε στον αγώνα ήταν μάλλον η αποκάλυψη αυτού, αν και όλοι περίμεναν πως θα μπορούσε να κινηθεί ταχύτατα. Πήρε τη νίκη στην 1η και την 3η ειδική διαδρομή και ήταν κοντά στον πρωτοπόρο Μπαντούνα, μέχρι που το EVO του τον πρόδωσε σε αυτήν την πορεία. Εκτός από τον Χαλκιά που προωθήθηκε έτσι στην 2η θέση, το ίδιο έγινε και με τον Στέλιο Λαϊνόπουλο που ευτύχησε να ανέβει στο βάθρο, έχοντας πάντα δίπλα του στο Subaru Impreza τον Τάσο Παπαδόπουλο.

Πίσω από την τριάδα βρέθηκαν άλλα δύο Subaru Impreza. Αυτό των Γιάννη Ζούνη – Ελένης Βλαχαντώνη και εκείνο των Δημήτρη Τσαπέκη - Φώτη Αλεξανδρόπουλου, καθώς το Mitsubishι EVO X του Παναγιώτη Ρουστέμη, που τους χώριζε εγκατέλειψε στην πέμπτη ειδική του αγώνα. Η εγκατάλειψη ήρθε από ένα κλατάρισμα και ολοκλήρωσε άδοξα ένα αρκετά ενδιαφέρον ντεμπούτο για τον νεαρό οδηγό, ο οποίος έπειτα από μια χρονιά στο SEAJEST ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda μεταπήδησε σε κάτι μεγαλύτερο και σαφώς πιο διασκεδαστικό.

Ακόμη πιο εντυπωσιακή πάντως ήταν η πρώτη των «El Nak Jr» - Ανδρέα Βίγκου, στο Renault Clio Sport. Το δικίνητο αυτοκίνητο ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά στα χέρια του οδηγού και η νίκη στην F2 ήρθε μάλλον πιο εύκολα από όσο περίμεναν και οι ίδιοι. Πίσω τους βρέθηκαν οι Αντώνης Αγγελόπουλος – Χρήστος Δίπλας με Toyota Yaris και το βάθρο της κατηγορίας συμπήρωσαν οι Γιάννης Μποζιονέλος – Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Escort MKII.

Στην άλλη κλάση που προσμέτρησε στον αγώνα, την Α6 η νίκη πήγε στους τοπικούς Τάσο Παρασκευόπουλο – Σπύρο Σπυρόπουλο με Citroen Saxo VTS.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα:
Γενική Κατάταξη
Κατηγορία F2

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!