Μάχες «θηρίων» στην Ανάβαση Διονύσου (pics & vids)

Gazzetta team
Μάχες «θηρίων» στην Ανάβαση Διονύσου (pics & vids)
Με εκπληκτικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, πλούσιο θέαμα και έντονο συναγωνισμό άνοιξε η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων με την Ανάβαση Διονύσου.

Οι πρώτες χρονομετρημένες δοκιμές της χρονιάς ήταν οι σημερινές στην Ανάβαση Διονύσου, 1ο γύρο του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων στο οποίο έχει προστεθεί και το όνομα της Valvoline ως μεγάλου χορηγού του πρωταθλήματος. Η χρονιά ξεκίνησε με καλές καιρικές συνθήκες από το πρωί, οι οποίες στη συνέχεια έγιναν καλύτερες, κάτι που ευνόησε και την όμορφη βόλτα πολλών θεατών. Δείγμα θετικό αν σκεφτεί κανείς πως το «κυρίως πιάτο» είναι αύριο και η διαδρομή είναι πολύ κοντά στην Αθήνα.

Πρωταγωνιστές σήμερα ήταν τα «τέρατα» της Formula Saloon από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, καθώς στον συγκεκριμένο αγώνα το Σωματείο της διοργάνωσης, ΕΛΛ.Α.Δ.Α. προσκάλεσε τον Ιταλό πρωταθλητή αναβάσεων, Φούλβιο Τζιουλιάνι με την Lancia Delta Integrale. Ο Ιταλός ξεκίνησε διερευνητικά στο πρώτο σκέλος και βελτιώθηκε στο δεύτερο, όμως η παρουσία του Μάριου Ηλιόπουλου σε αυτό ήταν καταιγιστική. Ο πρωταθλητής της κατηγορίας δεν μπόρεσε να συμμετέχει στο πρώτο σκέλος λόγω προβλήματος στο εντυπωσιακό Ford Fiesta, αλλά αγωνίστηκε στο δεύτερο σκέλος και σημείωσε την καλύτερη επίδοση της ημέρας.

Ο Τζιουλιάνι ήταν σχεδόν 5 δευτερόλεπτα αργότερος από τον «Mario» και τρίτος ήταν ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με την πανέμορφη, αγωνιστική Ferrari 458 Challenge. Στη μάχη θα προστεθεί αύριο και το νέο στην Ελλάδα, θηριώδες Ford Fiesta του Παναγιώτη Σολδάτου το οποίο σήμερα αγωνίστηκε μόνο στο πρώτο σκέλος.

Στον αγώνα συμμετείχαν άλλες πέντε κατηγορίες. Η πιο ανταγωνιστική ήταν εκείνη του Ενιαίου με τα Skoda Fabia 1.2 TSI που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου. Οι τέσσερις πρώτοι ήταν με πολύ μικρές διαφορές μεταξύ τους και ταχύτερος όλων ήταν ο Στάθης Κουκέας. Στους οδηγούς κάτω των 30 ετών, την καλύτερη επίδοση έκανε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και ακολούθησαν ο Μίλτος Κύρκος και ο Φίλιππος Καλέσης.

Στην Ομάδα Α η καλύτερη επίδοση ήταν αυτή του Λεωνίδα Κύρκου με Ford Escort Cosworth και τον ακολούθησε ο επανεμφανισθείς Κώστας Πατσουρέας με Mitsubishi EVO IX. Στην κατηγορία Ε ταχύτερος ήταν ο ο Γιώργος Κεχαγιάς με το Ford Sierra RS Cosworth και ακολούθησε ο Τρύφωνας Χασάπης με Citroen AX Sport. O Σταμάτης Κατσίμης ήταν ο ταχύτερος της Κατηγορίας Ν με διαφορά 2,74 δευτ. από τον «Αμερικάνο» με δύο Mitsubishi Lancer Evo ΙΧ, ενώ στα Ιστορικά κυριάρχησε ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort MΚΙ μπροστά από τον Ευάγγελο Γεωργούλα με Ford Escort RS2000.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των δοκιμών μπορείτε να τα βρείτε πατώντας εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!