Δικίνητο Mini στο Ντακάρ για το 2018 (pics)

Γιώργος Βαρίνος
Δικίνητο Mini στο Ντακάρ για το 2018 (pics)
Εκτός από τα αγωνιστικά Mini ALL4, η βρετανική μάρκα εξελίσσει και έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς για να συμμετάσχει στο διάσημο αγώνα αντοχής.

Το ολοκαίνουργιο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Mini, με την ονομασία John Cooper Works Buggy θα κάνει το ντεμπούτο του στο 40ό ράλι Ντακάρ του 2015 και που αναπτύχθηκε από κοινού με τον σταθερό συνεταίρο της μάρκας στους αγώνες, την Rally X-Raid.

Τα αυτοκίνητα με κίνηση στους πίσω τροχούς, σύμφωνα με τους κανονισμούς του Ντακάρ, μπορούν να χρησιμοποιούν μεγαλύτερους τροχούς και να μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τα 4Χ4. Έτσι, ενώ θυσιάζουν την πρόσφυση σε ορισμένα τμήματα των 10.000 χιλιομέτρων που πραγματοποιείται στη Λατινική Αμερική, έχουν σημαντικά τεχνικά πλεονεκτήματα, όπως το χαμηλότερο βάρος και τις καλύτερες επιδόσεις.

Η νίκη της Peugeot το 2016 και το 2017 με τα 2008 DKR και 3008 DKR που είχαν πίσω κίνηση και η υιοθέτηση της Toyota επίσης πίσω κίνησης το 2017 στα Hilux, έπεισαν τη Mini να αφήσει την τετρακίνηση την άκρη και να προσπαθήσει με το δικίνητο Buggy, αν θέλει να κερδίσει το Ντακάρ, το οποίο θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 6 και 20 Ιανουαρίου 2018.

Όπως και στα Mini ALL4, που κέρδισαν τέσσερις νίκες στο Ντακάρ έως το 2015, το Buggy χρησιμοποιεί ένα εν σειρά εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3.9 λίτρων με την τεχνολογία Twinpower της BMW, που αποδίδει 350 ίππους ισχύος και κολοσσιαία ροπή 800 Nm.

Το Buggy χρησιμοποιεί σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα με αμάξωμα από πλαστικό ενισχυμένο με άνθρακα και κεβλαρ. Η Mini και η X-Raid έχουν ήδη δοκιμάσει το Buggy σε σκληρές διαδρομές στην Ουγγαρία και το Μαρόκο, κατά τη διάρκεια των οποίων, όπως δήλωσε ο διευθυντής της ομάδας Σβεν Κουάντ, το αυτοκίνητο δεν χρειάστηκε να σταματήσει ούτε μία φορά εξαιτίας τεχνικού προβλήματος, το οποίο είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο.

Παράλληλα με το Buggy ωστόσο, η Mini δεν σταματά να εξελίσσει και το τετρακίνητο αγωνιστικό ALL4, το οποίο θα συμμετέχει και στο Ντακάρ του 208 με νέο πλαίσιο και μεγαλύτερες διαδρομές ανάρτησης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!