ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

O Τάνακ «πέταξε» προς τη νίκη στο Ράλι Γερμανίας

O Τάνακ «πέταξε» προς τη νίκη στο Ράλι Γερμανίας

O Τάνακ «πέταξε» προς τη νίκη στο Ράλι Γερμανίας

Ο Τάνακ επανέλαβε και εφέτος την περυσινή του νίκη στο Ράλι Γερμανίας, που εξελίχθηκε σε θρίαμβο για την Toyota, καθώς κατέλαβε όλες τις θέσεις του βάθρου με δικούς της οδηγούς.

Ο Οτ Τάνακ νίκησε στο Ράλι Γερμανίας και έκανε ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του εφετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι WRC. Ο Εσθονός ήταν ασυγκράτητος και δεν πτοήθηκε ούτε από ένα πρόβλημα στα φρένα του Toyota Yaris WRC κατά τις τελευταίες δύο ειδικές διαδρομές του ασφάλτινου αγώνα. Με την τριπλή νίκη της Toyota στη Γερμανία παρέμεινε μεν η Hyundai πρώτη στη βαθμολογία των κατασκευαστών του πρωταθλήματος WRC, όμως η διαφορά της από την ιαπωνική ομάδα μειώθηκε πλέον στους 8 βαθμούς και η συνέχεια προβλέπεται αμφίρροπη.

Ο μόνος οδηγός, που θα μπορούσε να έχει απειλήσει τον Τάνακ στη Γερμανία, ήταν ο Τιερί Νεβίλ. Οι δύο πιλότοι μονομάχησαν για μεγάλο διάστημα σκληρά μεταξύ τους, όμως ο Βέλγος έμεινε πίσω το Σάββατο εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού στο πρώτο πέρασμα της περιβόητης ειδικής διαδρομής Πάντσερπλατε. Ο Νεβίλ παραδέχθηκε ιπποτικά την ήττα του λέγοντας μετά τον αγώνα, ότι «θα μπορούσαμε να έχουμε νικήσει, είχαμε όμως ατυχία. Ο Οτ οδήγησε σούπερ και αξίζει τη νίκη». Παρηγοριά για τον οδηγό της Hyundai ήταν οι πέντε βαθμοί που έλαβε για τον καλύτερο χρόνο στην υπερειδική, με την οποία ολοκληρώθηκε το ράλι.

Ο Οζιέ πρέπει να συνειδητοποίησε πλέον μετά τη Γερμανία, ότι πρέπει να θάψει τις όποιες ελπίδες του για την κατάκτηση του εφετινού πρωταθλήματος. Ο Γάλλος δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει τον ρυθμό του Τάνακ και του Νεβίλ σε καμία φάση του αγώνα, γιατί τον φρενάριζε η έντονη υποστροφή του Citroen του. Ένα κλαταρισμένο ελαστικό το Σάββατο επισφράγισε την ατυχία του Γάλλου, που δήλωσε απογοητευμένος την Κυριακή το πρωί, ότι δεν μπορούσε να οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Πολύ διαφορετικά ήταν τα πράγματα για τον Κρις Μικ, που κατατάχθηκε δεύτερος με Toyota Yaris WRC. Ο Βρετανός δήλωσε εμφανώς ευχαριστημένος, ότι «θα μπορούσαμε να έχουμε ανέβει πέντε ή έξι φορές εφέτος στο βάθρο. Το σημερινό θα ήταν καλοδεχούμενο να συμβαίνει και συχνότερα». Πίσω από τον Μικ πλασαρίστηκε τρίτος ο Γιάρι – Μάτι Λάτβαλα ολοκληρώνοντας τον θρίαμβο της Toyota, που έκανε πλήρη κατάληξη του βάθρου με τους οδηγούς της στο Ράλι Γερμανίας.

Μία θέση στο βάθρο θα ήταν ρεαλιστική για τον Ντάνι Σόρντο, όμως ένα πρόβλημα με το σαζμάν του Hyundai i20 WRC το απόγευμα της Παρασκευής τον άφησε τόσο πίσω, ώστε να μην μπορέσει να προσπεράσει τον Λάτβαλα παρά τους συνεχείς, καλούς χρόνους του. Θετική ήταν και η πρεμιέρα του Τακαμότο Σάτο στο WRC, αν και ο Ιάπωνας είχε ελάχιστη εμπειρία από ασφάλτινους αγώνες. Ωστόσο τα πήγε αρκετά καλά και κατέκτησε μάλιστα ως δέκατος και τον πρώτο του βαθμό.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC συνεχίζεται σε τρεις εβδομάδες με το Ράλι Τουρκίας, που πραγματοποιείται από τις 12 έως τις 15 Σεπτεμβρίου στην περιοχή της Μαρμαρίδας.

Τα αποτελέσματα του Ράλι Γερμανίας για το πρωτάθλημα WRC:

1. Tänak / Järveoja Toyota Yaris WRC 3:15:29.8
2. Meeke / Marshall Toyota Yaris WRC +0:20.8
3. Latvala / Anttila Toyota Yaris WRC +0:36.0
4. Sordo / del Barrio Hyundai i20 Coupe WRC +0:46.6
5. Neuville / Gilsoul Hyundai i20 Coupe WRC +0:58.5
6. Lappi / Ferm Citroën C3 WRC +1:42.2
7. Mikkelsen / Jæger Hyundai i20 Coupe WRC +1:46.2
8. Ogier / Ingrassia Citroën C3 WRC +1:56.3
9. Greensmith / Edmondson Ford Fiesta WRC +6:22.2
10. Katsuta / Barritt Toyota Yaris WRC +8:19.2