Θρίαμβος Οζιέ και Citroen στο Ράλι Μόντε Κάρλο (vid)

Gazzetta team
Θρίαμβος Οζιέ και Citroen στο Ράλι Μόντε Κάρλο (vid)
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ νίκησε στον πρώτο αγώνα του εφετινού πρωταθλήματος WRC μετά από μία τιτάνια μάχη με τον δεύτερο Νεβίλ. Τρίτος ο Τάνακ, που άφησε στην τέταρτη θέση τον Λεμπ.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ θριάμβευσε στο Ράλι Μόντε Κάρλο, με το οποίο ξεκίνησε το εφετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα WRC και έγινε ταυτόχρονα ο δεύτερος οδηγός μετά τον Βάλτερ Ρερλ, που έχει νικήσει στον συγκεκριμένο αγώνα με τέσσερις διαφορετικές μάρκες! Ο Οζιέ και ο συνοδηγός του Ζουλιέν Ινγκρασιά διατήρησαν την ψυχραιμία τους, όταν η Citroen C3 WRC παρουσίασε πρόβλημα με το πεντάλ του γκαζιού την τελευταία ημέρα του αγώνα και τους πλησίασε σε απόσταση αναπνοής ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20 WRC.Πριν την τελευταία Ειδική Διαδρομή χώριζαν τους δύο πρωτοπόρους μόλις τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου, όμως ο Οζιέ απέδειξε για πολλοστή φορά την κλάση του και απέκρουσε με επιτυχία την αντεπίθεση του Βέλγου.

Ο Γάλλος δήλωσε αμέσως μετά τον αγώνα εμφανώς συγκινημένος, ότι «αυτό είναι το Ράλι, που θέλω να νικάω περισσότερο από όλα τα άλλα, γι αυτό είμαι τόσο ευτυχισμένος. Το να νικάς έξι φορές στη σειρά με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα, δεν είναι και τόσο κακό. Ετσι;»

Ο Νεβίλ αναγνώρισε ιπποτικά την ήττα του και ήταν ένας από τους πρώτους, που έδωσαν συγχαρητήρια στον Οζιέ για τη νίκη του. «Του κάναμε την Παρασκευή ένα όμορφο δώρο με το λάθος μας», δήλωσε ο Βέλγος παραπέμποντας σε μία μικρή έξοδο, η οποία του κόστισε ωστόσο περίπου 15 κρίσιμα δευτερόλεπτα. «Το Σαββατοκύριακο ήταν ωστόσο καλό και τώρα δεν πρέπει να ξεκινήσουμε ως πρώτο αυτοκίνητο στη Σουηδία. Μπορούμε να πάρουμε πολλά θετικά για τον επόμενο αγώνα», συμπλήρωσε ο οδηγός της Hyundai.

Η Παρασκευή αποδείχθηκε καταστροφική και για τον Οτ Τάνακ, καθώς είχε ένα σκασμένο λάστιχο στην έβδομη Ειδική Διαδρομή, που του στέρησε την προοπτική μίας νίκης. Ο οδηγός της Toyota πάτησε από εκεί και μετά το γκάζι, ανέβασε στροφές και κατάφερε να τερματίσει τελικά τρίτος, μπροστά από τον ομόσταβλό του Σεμπαστιάν Λεμπ. Η καθυστερημένη ένταξη στην ομάδα της Hyundai, οι δύο σκληρές εβδομάδες στο Ράλι Ντακάρ και ο περιορισμένος χρόνος προετοιμασίας για το Ράλι Μόντε Κάρλο στοίχησαν στον Γάλλο σίγουρα μία καλύτερη θέση στο βάθρο. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «δεν μπορώ να υποστηρίξω, ότι είμαι ευχαριστημένος με τους χρόνους μου. Επιτεθήκαμε με όλες τις δυνάμεις μας, όμως δεν μπορέσαμε να ανατρέψουμε την κατάσταση. Εντάξει, η τέταρτη θέση στο ντεμπούτο μου με τη Hyundai δεν είναι τόσο κακή».

Να σημειώσουμε, ότι την Power – Stage, με την οποία ολοκληρώθηκε το εφετινό «Μόντε», την κέρδισε ο Κρις Μικ με Toyota Yaris WRC, που είχε μείνει εκτός βάθρου ήδη από την Παρασκευή εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού. Επίσης, την πρώτη νίκη στο νέο πρωτάθλημα WRC2 Pro κατέκτησε ο Γκους Γκρίνσμιθ με Ford Fiesta R5, που ήταν και η μοναδική ηλιαχτίδα για την ομάδα της M-Sport, καθώς οι Εβανς και Σούνινεν εγκατέλειψαν νωρίς και ο Τίντεμαντ είχε εμφανή προβλήματα στην πρεμιέρα του στο WRC με το Ford Fiesta WRC.

Στη βαθμολογία των οδηγών προηγείται ο Οζιέ με 29 β. και ακολουθούν οι Νεβίλ (21 β.), Τάνακ (17 β.), Μικ (13 β.) και Λεμπ (12 β.).

Στους κατασκευαστές βρίσκεται πρώτη η Hyundai με 30 βαθμούς, στη δεύτερη θέση ισοβαθμούν με 25 βαθμούς οι Citroen και Toyota, ενώ η M-Sport Ford είναι τέταρτη με 14 βαθμούς.

Tα αποτελέσματα αναλυτικά

1.

Ogier / Ingrassia

Citroën C3 WRC

03:21:15.9

2.

Neuville / Gilsoul

Hyundai i20 WRC

+0:02.2

3.

Tänak / Järveoja

Toyota Yaris WRC

+2:15.2

4.

Loeb / Elena

Hyundai i20 WRC

+2:28.2

5.

Latvala / Anttila

Toyota Yaris WRC

+2:29.9

6.

Meeke / Marshall

Toyota Yaris WRC

+5:36.2

7.

Greensmith / Edmondson

Ford Fiesta R5

+13:04.6

8.

Bonato / Boulloud

Citroën C3 R5

+13:56.5

9.

Sarrazin / Renucci

Hyundai i20 R5

+14:06.8

10.

Fourmaux / Jamoul

Ford Fiesta R5

+16:03.4

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!