ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Oζιέ στο gazzetta: «Βρείτε λύση για το Ράλι Ακρόπολις»

Oζιέ στο gazzetta: «Βρείτε λύση για το Ράλι Ακρόπολις»

Oζιέ στο gazzetta: «Βρείτε λύση για το Ράλι Ακρόπολις»

Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC μιλά για την εφετινή σεζόν, τον Άιρτον Σένα, τα χόμπι του και τη σχέση του με τον μόνιμο συνοδηγό του Ζουλιέν Ιγκρασιά.

0% Γκανιότα* & Συναρπαστικά Ειδικά Στοιχήματα στη Novibet * Αφορά την επιλογή «Νικητής Αγώνα» σε επιλεγμένα παιχνίδια πριν την έναρξη''.

Το Ράλι Τουρκίας έφερε από…σπόντα στα μέρη μας την ομάδα της Ford M-Sport και τους οδηγούς της Έλφιν Εβανς και Σεμπαστιάν Οζιέ, με στόχο να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα ενόψει του Ράλι Τουρκίας (13 – 16 Σεπτεμβρίου). Οι δύο οδηγοί έκαναν δοκιμές επί τέσσερις ημέρες στις Καρούτες και στο Ρεγγίνι, όπου έχουν γραφτεί χρυσές σελίδες του Ράλι Ακρόπολις, ενώ να σημειώσουμε ότι το παρόν έδωσαν πολυάριθμοι φίλοι των ράλι, δείγμα της λατρείας των Ελλήνων για το συγκεκριμένο άθλημα. Το τετραήμερο κύλισε άψογα χάρη στην καταπληκτική δουλειά της ομάδας του Λώρη Μελετόπουλου, γνωστότερου στους φίλους των ράλι ως EL – EM, όπου έχει αναδειχθεί σε έναν από τους κορυφαίους Ελληνες συνοδηγούς.

Το gazzetta είχε το προνόμιο, να μιλήσει με τον Σεμπαστιάν Οζιέ σε ένα σύντομο διάλειμμα μεταξύ των δοκιμών, αν και το πρόγραμμα του Γάλλου ήταν πολύ πιεσμένο. Ωστόσο ο Οζιέ παραμένει ένας πολύ «γήινος» και προσγειωμένος άνθρωπος παρά τα πέντε συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα στο WRC.

Στο ερώτημα, πόσο δύσκολο είναι να γίνουν έξι, απάντησε ο Οζιέ τα εξής: «Δεν είναι εύκολο να κατακτήσεις το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC. Η διαφορά από τον προπορευόμενο Νεβίλ είναι 23 βαθμούς, ενώ και ο Τάνακ με πλησίασε στους 13 βαθμούς, όμως απομένουν τέσσερις αγώνες και είναι όλα δυνατά. Στο Ράλι Γερμανίας είχα ατυχία, αλλά συμβαίνουν αυτά. Αν θέλω πάντως να κερδίσω το πρωτάθλημα, δεν πρέπει να έχω κάποια μεγάλη απώλεια στους εναπομείναντες αγώνες».

Πώς νιώθει, όμως ο Γάλλος πρωταθλητής που κάνει δοκιμές σε μία ιστορική περιοχή του Ράλι Ακρόπολις, αν και δεν περιλαμβάνεται ο συγκεκριμένος αγώνας στο WRC; «Αναμφίβολα είναι μία απώλεια. Ήρθε τόσος κόσμος εδώ πάνω, που σημαίνει ότι αγαπούν τα Ράλι. Στο Ράλι Ακρόπολις είχα ανέβει το 2009 για πρώτη φορά στο βάθρο σε αγώνα του WRC, οπότε είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας για εμένα. Για το WRC είναι θέμα χρημάτων. Εύχομαι να βρουν τα απαραίτητα χρήματα οι διοργανωτές και να επιστρέψει το Ράλι Ακρόπολις στο WRC».

Γενικότερα έχει άριστες εντυπώσεις από την Ελλάδα, αφού «είχα κάνει διακοπές το 2013 με τη μετέπειτα σύζυγό μου σε δύο υπέροχα νησιά. Μη με ρωτήσετε το όνομά τους, δεν το θυμάμαι, ήταν όμως καταπληκτικά».

Ο 34χρονος Οζιέ είναι πλέον πατέρας ενός δίχρονου μπόμπιρα, οπότε αφιερώνει το μεγαλύτερο μέρος του ελεύθερου χρόνου του στην οικογένειά του. Όπως μας αποκάλυψε, «είμαι άνθρωπος της φύσης, όπως εδώ που βρισκόμαστε τώρα. Όταν έχω λίγο χρόνο μου αρέσει η ορεινή ποδηλασία, η αναρρίχηση, το τρέξιμο και γενικότερα ό,τι έχει σχέση με την ύπαιθρο».

Η συνεργασία του με τον συνοδηγό του Ζουλιέν Ιγκρασιά κρατάει από τα πρώτα βήματα της καριέρας του. Αυτό συνέβη, επειδή είναι διαφορετικοί και αλληλοσυμπληρώνονται ή επειδή είναι πολύ όμοιοι και κατανοούν καλύτερα ο ένας τον άλλον; Και εδώ μας αιφνιδίασε ο Οζιέ, λέγοντας ότι «δεν θα μπορούσα να είμαι πιο διαφορετικός χαρακτήρας από τον Ζουλιέν. Είμαστε όμως μαζί από τα πρώτα βήματα της καριέρας μας και έχουμε αναπτύξει μαζί μας έναν δικό μας κώδικα επικοινωνίας. Ο καλός συνοδηγός πρέπει να παραμένει πάντα ψύχραιμος στον αγώνα και αυτό δεν είναι αυτονόητο».

Ως Γάλλος βίωσε το εφετινό καλοκαίρι τον θρίαμβο της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της χώρας του στο Μουντιάλ. Πώς έζησε ο ίδιος αυτό το επικό κατόρθωμα; «Κατ’ αρχάς έχω ακόμη στη μνήμη μου την κατάκτηση και του Μουντιάλ του 1998. Εννοείται, ότι είμαι πολύ περήφανος για το δεύτερο κύπελλο, μάλιστα έχω γνωρίσει από κοντά τον Γκριζμάν και τον Ζιρού. Δεν είναι εύκολο να είσαι αυτή τη στιγμή παίκτης της Εθνικής Γαλλίας, δεν τους αφήνουν σε ησυχία πουθενά στη χώρα», απάντησε γελώντας ο Οζιέ.

Κάθε αθλητής είχε ένα πρότυπο στη ζωή του. Ισχύει αυτό και για τον ίδιο; «Ναι, αναμφίβολα. Το μεγάλο μου είδωλο είναι ο Άιρτον Σένα, αν και όταν πέθανε ήμουν μικρός, μόλις 11 ετών. Ωστόσο ήταν ένας πολύ ξεχωριστός οδηγός και γνωρίζω τα πάντα για αυτόν».

Στο τέλος θελήσαμε να μάθουμε, πώς σκέφτεται να συνεχίσει την καριέρα του, καθώς το συμβόλαιό του με την M-Sport ολοκληρώνεται στο τέλος του έτους. «Όπως έχω πει, τα κριτήριά μου θα είναι αγωνιστικά. Θέλω να βρίσκομαι σε μία ανταγωνιστική ομάδα. Εδώ νιώθω καλά, οι προοπτικές φαίνονται επίσης καλές, όμως θα δούμε».

Μerci, Monsieur Ogier!