Επεισοδιακή 1η ημέρα στο Ράλι Πορτογαλίας (vid)

Gazzetta team
Επεισοδιακή 1η ημέρα στο Ράλι Πορτογαλίας (vid)
Ο Τιερί Νεβίλ είναι εκείνος που προηγείται στο τέλος της πρώτης ημέρας του Ράλι Πορτογαλίας, ενός αγώνα που περιλαμβάνει τα πάντα μέχρι στιγμής.

Πέντε διαφορετικούς νικητές στις οκτώ ειδικές που ολοκλήρωσαν την πρώτη πλήρη ημέρα είχαμε στο Ράλι Πορτογαλίας, έκτο αγώνα του φετινού WRC. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών πρόκειται για ένα από τα δυσκολότερα ράλι που έχουν συναντήσει μέχρι τώρα, καθώς τα χώματα της Πορτογαλίας αποδεικνύονται ιδιαιτέρως αινιγματικά για τις επιλογές ελαστικών και κατά συνέπεια πολύ σκληρά για ορισμένους.

Οι επιλογές στο σημαντικό θέμα των ελαστικών περιλάμβαναν όλους τους πιθανούς συνδυασμούς σήμερα. Μαλακά, σκληρά ή μείξη αυτών και αυτό που φάνηκε στο τέλος είναι πως τα σκληρά ελαστικά ήταν εκείνα που έδωσαν το προβάδισμα καθώς το ζητούμενο για τα πληρώματα ήταν τελικά να φτάσουν στο τελικό service park.

Τις περισσότερες ειδικές πήρε ο Τιερί Νεβίλ με το Hyundai i20 WRC. Επικράτησε στις τέσσερις τελευταίες του σκέλους οι οποίες του έδωσαν ένα προβάδισμα 17,7 δευτερολέπτων από τον Έλφιν Έβανς (Ford Fiesta WRC) που ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Τρίτος είναι ο Ντάνι Σόρντο με το τέταρτο Hyundai i20 WRC, ωστόσο κανένα από τα υπόλοιπα δεν συνεχίζει. Ο Αντρέας Μίκελσεν σταμάτησε στην 7η ειδική με πρόβλημα στο αυτοκίνητό του και στην ίδια ειδική ο Χέιντεν Παντόν που βρέθηκε μέχρι και στην πρώτη θέση της Γενικής είχε ένα ατύχημα το οποίο τον οδήγησε εκτός αγώνα αλλά κυρίως στο νοσοκομείο, έστω και για προληπτικούς λόγους. Το ατύχημα του Νεοζηλανδού οδήγησε σε διακοπή της ειδικής.

Ο Παντόν τέθηκε εκτός μάχης όντας πρωτοπόρος μάλιστα, ενώ πριν από εκείνον στην κορυφή του αγώνα είχε βρεθεί ο Κρις Μικ (Citroen C3 WRC) αλλά και ο Σόρντο, ενώ την πρώτη ειδική του αγώνα , το βράδυ της Πέμπτης την είχε πάρει ο Οττ Τάνακ με το Toyota Yaris WRC. Για την Toyota ο αγώνας ενώ φάνηκε να ξεκινά καλά τις δύο πρώτες ειδικές της Παρασκευής οδηγήθηκε σε βατερλώ. Ο Τάνακ εγκατέλειψε με σπασμένο ψυγείο νωρίς νωρίς και ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα ολοκλήρωσε άδοξα τον αγώνα μια ειδική αργότερα με σπασμένη ανάρτηση. Μοναδικό Yaris που παραμένει στον αγώνα είναι αυτό του Εσαπέκα Λάπι, στην τέταρτη θέση μετά τις εννέα πρώτες ειδικές.

Πρόβλημα όμως έχει και η Ford παρά το γεγονός πως ο Έβανς είναι σε εξαιρετική θέση. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Σεμπαστιέν Οζιέ είχε μια έξοδο και δεν μπορεί να συνεχίσει, έτσι χάθηκαν σημαντικές ελπίδες καθώς ο Γάλλος παραδέχτηκε πως μέχρι εκείνο το σημείο ο αγώνας εξελισσόταν βάσει σχεδίου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!