Eνα βήμα πριν τη νίκη ο Οζιέ στο Μεξικό
Αποκρυσταλλώθηκαν οι θέσεις των οδηγών στο γκρουπ των πρωτοπόρων στο Ράλι Μεξικού με μοναδική εκκρεμότητα τη μάχη για τον δεύτερο, καθώς η διαφορά μεταξύ Κρις Μικ και Ντάνι Σόρντο ανέρχεται μόνον σε 10,9’’, με την Ισπανό να ξεμένει από λάστιχο στην 14η Ειδική Διαδρομή και να χάνει πολύτιμο χρόνο.
500+ κορυφαία παιχνίδια καζίνο για ατέλειωτη διασκέδαση. (21+)
Το σκασμένο μπροστινό αριστερό λάστιχο, που αποφάσισε να αλλάξει εν μέσω ΕΔ ο Σεμπαστιάν Λεμπ ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση, έριξε επίσης πίσω τον Γάλλο στην πέμπτη θέση. Ο Λεμπ δήλωσε αμέσως μετά, ότι ήταν λανθασμένη απόφαση και ότι έπρεπε να βγάλει τα υπόλοιπα δέκα χιλιόμετρα της Ειδικής Διαδρομής με το προβληματικό ελαστικό, όπως όμως ανέφερε, «βρισκόμαστασν τόσο πολύ σε φάση Ντακάρ, ώστε σταματήσαμε αμέσως για να αλλάξουμε το κλαταρισμένο λάστιχο».
Ο Οζιέ αξιοποίησε άριστα τις ατυχίες και τα λάθη των αντιπάλων του, πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο σε τέσσερις Ειδικές Διαδρομές και ανέβηκε πρώτος με διαφορά 35,9 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Μικ. Όπως μάλιστα δήλωσε χαρακτηριστικά, «για να είμαι ειλικρινής, σήμερα πήγαν όλα τέλεια για εμάς. Επιτέθηκα, όσο μπορούσα και ανταμείφθηκα γι αυτό».
Σήμερα Κυριακή ολοκληρώνεται το Ράλι Μεξικού με Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 46 χιλιομέτρων και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου δεν πρόκειται να έχουμε ανακατατάξεις στις πρώτες θέσεις.
Η κατάταξη στο Ράλι Μεξικού μετά από 19 Ειδικές Διαδρομές
1. | Ogier / Ingrassia | Ford Fiesta WRC | 3:25:03.1 |
2. | Meeke / Nagle | Citroën C3 WRC | +0:35.9 |
3. | Sordo / Del Barrio | Hyundai i20 WRC | +0:46.8 |
4. | Mikkelsen / Jæger | Hyundai i20 WRC | +1:28.4 |
5. | Loeb / Elena | Citroën C3 WRC | +2:19.7 |
6. | Neuville / Gilsoul | Hyundai i20 WRC | +4:44.6 |
7. | Tidemand / Andersson | Škoda Fabia R5 | +9:24.2 |
8. | Greensmith / Parry | Ford Fiesta R5 | +15:06.8 |
9. | Latvala / Anttila | Toyota Yaris WRC | +15:59.6 |
10. | Heller / Olmos | Ford Fiesta R5 | +21:43.0 |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!