Επίθεση της Hyundai με στυλ… χειμερινό (vid)

Gazzetta team
Επίθεση της Hyundai με στυλ… χειμερινό (vid)
Η Toyota έμεινε στο καλό ποδαρικό γιατί στο πρώτο πλήρες σκέλος της Σουηδίας τα Hyundai i20 πήγαιναν μάλλον με ερπύστριες.

Απρόβλεπτο και με ανακατατάξεις από ειδική σε ειδική είναι μέχρι τώρα το Ράλι Σουηδίας, ο 2ος αγώνας για το φετινό WRC. Μετά την επικράτηση της Toyota στην πρώτη ειδική του αγώνα, η οποία ήταν υπερειδική και δεν έβγαλε μεγάλες διαφορές, ήταν σήμερα η σειρά της Hyundai. Τα τρία i20 επικράτησαν απόλυτα και έφτασαν στο 1-2-3 με τον Τιερί Νόιβιλ να ηγείται της τριάδας (και του αγώνα φυσικά) και τους Αντρέας Μίκελσεν και Χέιντεν Παντόν να ακολουθούν.

Οι δύο βασικοί οδηγοί των Κορεατών ήταν όντως πολύ γρήγοροι και κατάφεραν να διαχειριστούν εξαιρετικά τα περάσματά τους από τις ειδικές, οι οποίες ήταν… πνιγμένες στο χιόνι. Σε αυτό τους ευνόησε σημαντικά η θέση στην σειρά εκκίνησης, που τους επέτρεπε να περνάνε όταν το πολύ χιόνι είχε καθαρίσει. Χιόνι που καθάριζε ο Τάνακ με το Yaris, ως δεύτερος στην εκκίνηση. Ο Φινλανδός άντεξε μόλις μια ειδική, την πρώτη σημερινή, από εκεί και πέρα άρχισε να χάνει χρόνο και να γλιστράει πίσω στην κατάταξη.

Προς το τέλος της ημέρας είχε τεθεί εκτός διεκδίκησης μιας θέσης ψηλά στην κατάταξη και είχε «παραδώσει» τα σκήπτρα της Toyota στον Λάπι που είχε επίσης εκμεταλλευτεί τη σειρά εκκίνησης και κατέληξε έτσι να είναι το ταχύτερο Yaris της πρώτης ημέρας, αλλά μόλις στην έβδομη θέση.

Από την Hyundai στο δεύτερο μισό διέπρεψε ο Παντόν, ο οποίος είχε δημιουργήσει μάχη με την άλλη έκπληξη του πρώτου σκέλους, τον Κρεγκ Μπριν με το Citroen C3 WRC. O Μπριν έφτασε μέχρι και τρίτος αλλά τελικά είχε μια μικρή έξοδο που γέμισε με χιόνι το ψυγείο του i20, με αποτέλεσμα αυτό να υπολειτουργεί και να χαθεί έτσι χρόνος. Κάπως έτσι «χτίστηκε» το 1-2-3 της Hyundai, ο Μπριν ήταν τέταρτος και ακολούθησε ο Μαντς Όστμπεργκ. Ο Νορβηγός με το άλλο C3 κινήθηκε γρήγορα στο πρώτο μισό της ημέρας, αλλά δεν προσάρμοσε το set up για το δεύτερο μισό και έχασε χρόνο.

Η απογοήτευση ήρθε για την Ford φυσικά που ευτύχησε να έχει ένα μόλις αυτοκίνητο στην πρώτη δεκάδα και αυτό ήταν το Fiesta του Φινλανδού, Τέμου Σούουνινεν. Ο Οζιέ ταλαιπωρήθηκε από την σειρά εκκίνησης και όπως όλοι οι πρώτοι στο δρόμο, είχε να αντιμετωπίσει την μπερδεμένη αγωνιστική γραμμή από τα ιστορικά αυτοκίνητα που είχαν περάσει από τις ειδικές στο μεσοδιάστημα των δύο περασμάτων. Τελικά έχασε τόσο χρόνο που είναι πολύ δύσκολο να καλύψει αύριο και μεθαύριο και είναι στην 12η θέση, πίσω από τον Έλφιν Έβανς με το άλλο Fiesta.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!