Χαοτικό ξεκίνημα στο Μόντε Κάρλο

Gazzetta team
Χαοτικό ξεκίνημα στο Μόντε Κάρλο
Προβλήματα με το… καλησπέρα αντιμετώπισαν οι οδηγοί του WRC στο νυχτερινό εναρκτήριο σκέλος του Ράλι Μόντε Κάρλο με το οποίο ξεκινά το φετινό πρωτάθλημα.

Οι θεατές διαμαρτύρονται για το στεγνό Ράλι Μόντε Κάρλο που χάνει τον χαρακτήρα του, όμως ελάχιστα χιλιόμετρα παγωμένου δρόμου μπορεί να είναι καθοριστικά για την εξέλιξη του αγώνα και σίγουρα ήταν καταστροφικά για το ξεκίνημα αυτού. Κανείς από τους κορυφαίους συνδυασμούς δεν πέρασε αλώβητος από την πρώτη ειδική διαδρομή, την Σιστερόν, τα 37 χλμ. της οποίας έφεραν σημαντικές διαφορές από το ξεκίνημα κιόλας του αγώνα.

Ταχύτερος και σε αυτήν αλλά και στην δεύτερη ειδική και κατά συνέπεια στο πρώτο σκέλος ήταν ο Σεμπαστιέν Οζιέρ, ο οποίος είχε τετ-α-κε στο μοναδικό παγωμένο σημείο του αγώνα μέχρι τώρα, αλλά μάλλον δεν μπορούσε να κάνει και πολλά για να το αποφύγει. Όσο και αν έκοψε την ταχύτητά του, όπως χαρακτηριστικά τόνισε, το Ford Fiesta WRC δεν μπόρεσε να διατηρήσει την πορεία του. Κάτι που έπαθαν και οι περισσότεροι, με μεγαλύτερο ωστόσο θύμα τον Τιερί Νόιβιλ. Ο Βέλγος ξεκίνησε πολύ άσχημα με ένα… καπέλο τεσσάρων λεπτών, καθώς τόσο του πήρε να επαναφέρει το Hyundai i20 WRC στο δρόμο έπειτα από μια έξοδο. Κάπως έτσι ο Αντρέας Μίκελσεν είναι εκείνος που ακολουθεί στη δεύτερη θέση έπειτα τα λίγα περισσότερα από 60 χλμ. νυχτερινής οδήγησης στις Άλπεις και τρίτος είναι ο Ντάνι Σόρντο με το άλλο Hyundai.

Ο Εσαπέκα Λάπι είναι ταχύτερος ανάμεσα στους οδηγούς της Toyota αποφεύγοντας τα λάθη και κάνοντας ένα αργό και προσεκτικό πρώτο λουπ, ενώ ο Οτ Τάνακ στο ντεμπούτο του στην Toyota δείχνει αν μη τι άλλο να κινείται προσεκτικά. Το τρίτο Yaris στη σειρά είναι αυτό του ΓΙάρι Μάτι Λάτβαλα ο οποίος είχε δύο τε-α-κε στην πρώτη ειδική και ρίσκαρε στη δεύτερη με περίεργη επιλογή ελαστικών.

Πίσω από τον Φινλανδό ακολούθησαν τα δυο Citroen με τον Μπριν και τον Μικ να καταλαμβάνουν την έβδομη και ένατη θέση αντιστοίχως, καθώς ανάμεσά τους βρίσκεται ο Μπουφιέ με το Ford Fiesta.

Στο Μόντε Κάρλο εγκαινιάστηκε και το νέο σύστημα προβολής των ειδικών live από την επίσημη ιστοσελίδα του WRC, το οποίο δυστυχώς ήταν πιθανότατα και η αιτία που οι διοργανωτές κατέρρευσαν τεχνολογικά χωρίς να μπορούν να προσφέρουν ούτε καν τους χρόνους των ειδικών γραπτώς. Κάθε αρχή και δύσκολη!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!