ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Ελληνικό αυτοκίνητο με έναν Ρεχάγκελ στο τιμόνι

ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ

Ελληνικό αυτοκίνητο με έναν Ρεχάγκελ στο τιμόνι

Ελληνικό αυτοκίνητο με έναν Ρεχάγκελ στο τιμόνι

Το Εθνικό αυτοκίνητο, είναι αναγκαίο πλέον. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητου εθνικού σκοπού με κατασκευάστρια την ΕΛΒΟ, που θα έδινε υγιείς θέσεις εργασίας και θα γλίτωνε χρήματα το κράτος.

Πριν από λίγες ημέρες βρέθηκα έξω από την Τροχαία Πειραιά για να κάνω ένσταση σε μια κλήση που είχα πάρει και ευτυχώς έπεσα σε έναν λογικό υποδιοικητή που άκουσε τα επιχειρήματά μου και την έκανε δεκτή, καθώς ήταν μια καταχρηστική κλήση για παράνομο παρκάρισμα που δεν είχε βάση. Το θέμα όμως δεν ήταν η κλήση. Απλά το σύστημα των ενστάσεων στις κλήσεις, προϋποθέτει να έχεις ιώβεια υπομονή και να μπορείς να χάσεις 3 ημέρες συνεχούς αναμονής έξω από την Τροχαία.

Στις 3 μέρες αναμονής λοιπόν που πέρασα έξω από την Τροχαία Πειραιά, λυπήθηκα τους αστυνομικούς που πρέπει να κυκλοφορούν στους δρόμους με αυτές τις αρχαίες Citroen Xsara που η Ελληνική αστυνομία κάποτε είχε προμηθευτεί σε μεγάλους αριθμούς. Τα αυτοκίνητα είναι πλέον σε κατάσταση διάλυσης, με ξεκοιλιασμένα εσωτερικά, σκασμένα ταμπλό και τραγική εξωτερική κατάσταση. Αναρωτιέμαι δεν το βλέπουν οι Αρχηγοί του Σώματος; Oι υπεύθυνοι των συνεργείων της Αστυνομίας δεν κάνουν παρατηρήσεις; Οι ίδιοι οι πολιτικοί -δεν έχουν σημασία τα πρόσωπα, τα κόμματα ή πολιτική κατεύθυνση- δεν βλέπουν σε τι κατάσταση είναι τα σαπάκια που συνοδεύουν τις καινούργιες θωρακισμένες Mercedes και BMW τους; Κανείς δεν βλέπει πως πρέπει ο στόλος να αναβαθμιστεί σε βάθος και όχι μόνο αυτό αλλά επιβάλλεται η επιλογή ενός ενιαίου μοντέλου με συγκεκριμένες προδιαγραφές, ώστε να υπάρχει οικονομία κλίμακας σε βάθος 10ετίας τουλάχιστον.

Η λύση υπάρχει αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τους λόγους (μπορώ) που δεν την αποφασίζει η εκάστοτε κυβέρνηση. Μιλούν για ανάπτυξη, για νέες δουλειές και όμως ΠΡΕΠΕΙ συνεχώς να πληρώνουν Χ χρήματα για την ανανέωση του στόλου των κρατικών οχημάτων και αυτό είναι μόνιμο πρόβλημα.

Λοιπόν... έχουμε την ΕΛΒΟ. Την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ την μοναδική βιομηχανία κατασκευής τροχοφόρων και ερπυστριοφόρων οχημάτων στην Ελλάδα. Γιατί δεν την ενεργοποιούμε και την αφήνουμε να μαραζώσει; Γιατί δεν αναλαμβάνει εκείνη το πρόγραμμα Εθνικού Αυτοκίνητου Ειδικού Σκοπού;  H ΕΛΒΟ έχει δείξει της ικανότητές της, με την κατασκευή ενός προηγμένου ΤΟΜΑ του «Kένταυρος» που το έφαγε η «Μαρμάγκα» (δηλαδή τα παράπονα των μεσαζόντων οπλικών συστημάτων, που θα έχαναν τα ποσοστά τους, τα οποία και θα μοίραζαν...) αλλά και των G WAGEN της Mercedes που έφτιαχνε κατόπιν ειδικής συμφωνίας για τον Στρατό.

Άρα είναι κάτι που το έχει ξανακάνει από την δεκαετία του '80. Με τις νέες εργαλειομηχανές και τα νέα ρομπότ κατασκευής της εποχής μας, έρχεται αυτούσια μια ή περισσότερες γραμμές παραγωγής τριών διαφορετικών τύπων καταξιωμένων μοντέλων (1 σεντάν, ενός Station Wagon και ενός SUV), ώστε να καλύψει τις ανάγκες της Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής, του Λιμενικού, των Κυβερνητικών αυτοκινήτων, του Στρατού, της Αεροπορίας και του Ναυτικού.

Προτείνουμε δηλαδή, πως θα μπορούσε η ΕΛΒΟ να κατασκευάσει κάτω από διεθνείς συμφωνίες με μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία 2-3 μοντέλα αυτοκινήτων προηγούμενων ετών, αγοράζοντας ολόκληρη την γραμμή παραγωγής. To κάνει χρόνια η PROTON (https://www.proton.com/) στην Μαλαισία, που κατασκευάζει προηγούμενα μοντέλα της Mitsubishi, δίχως βλέψεις για παγκόσμια παραγωγή, άρα και ανταγωνισμό των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Με αυτά τα αυτοκίνητα θα μπορούσε να εφοδιάσει τα σώματα ασφαλείας και κάθε κυβερνητικής υπηρεσίας, προσφέροντας άμεση ΑΝΑΠΤΥΞΗ στη χώρα και αναβαθμίζοντας το σύνολο των δημόσιων υπηρεσιών, δίχως να αποτελέσει η παραγωγή της ΕΛΒΟ ανταγωνισμό στις εγχώριες αντιπροσωπείες αυτοκινήτου. Να το ξαναπούμε... Είναι καθαρά πολιτική απόφαση και ας φέρουν έναν manager του εξωτερικού, να αναλάβει το Management ώστε να υπάρξουν ουσιαστικά αποτελέσματα. Κάποιον σαν τον Ότο Ρεχάγκελ για τα αυτοκίνητα...