ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

To Top Ten της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2019

To Top Ten της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2019

To Top Ten της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2019

Ποιες είναι οι μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις καινούριων Ι.Χ. στην Ελλάδα το πρώτο οκτάμηνο του έτους και ποιος premium κατασκευαστής περιλαμβάνεται στην κορυφαία δεκάδα;

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου συνέχισε την ανοδική πορεία της και το καλοκαίρι, καθώς τον Ιούλιο και τον Αύγουστο κατέγραψε αντίστοιχα αύξηση 28,5% και 24,3% στις πωλήσεις καινούριων Ι.Χ. συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2018. Το πρώτο οκτάμηνο του τρέχοντος έτους είχαμε μία αύξηση 9,8% στις ταξινομήσεις καινούριων επιβατηγών μοντέλων, με το Top Ten των εταιρειών να απαρτίζεται από mainstream μάρκες μαζικής παραγωγής, αλλά και από έναν κατασκευαστή premium αυτοκινήτων. Το gazzetta παρουσιάζει τις δέκα μάρκες αυτοκινήτων με τις περισσότερες ταξινομήσεις στην Ελλάδα για το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2019 και εξηγεί την πορεία κάθε εταιρείας.

10. Αudi, 3.464 πωλήσεις, 4,0%

Η γερμανική μάρκα είναι ο μόνος premium αυτοκινητοκατασκευαστής του ελληνικού Top Ten και νίκησε καθαρά τις Mercedes και BMW, με την τελευταία να βρίσκεται σε μεγάλη πτώση. Αιχμή του δόρατος απετέλεσε για την Audi το νέο Q3, που τα πηγαίνει εξαιρετικά.

9. Nissan, 4.929 πωλήσεις, 5,7%

Η Nissan οφείλει τη θέση της στο Top Ten κυρίως στη μεγάλη επιτυχία του Qashqai, καθώς δεν εκπροσωπείται πλέον στη μικρομεσαία κατηγορία μετά την κατάργηση του Pulsar, ενώ δεν έχει μοντέλο ούτε στην κατηγορία των μίνι. Ωθηση αναμένεται πάντως να της δώσει το νέο Juke.

8. Citroen, 5.199 πωλήσεις, 6,0%

Μία από τις καλύτερες περιόδους της στην Ελλάδα διάγει η Citroen. Η γαλλική μάρκα ανέβηκε πολύ χάρη στα δύο νέα SUV της, δηλαδή το C3 Aircross και το C5 Aircross, αλλά και στο πολύ επιτυχημένο C3.

7. Suzuki, 5.577 πωλήσεις, 6,4%

Η ιαπωνική μάρκα βρίσκεται σε άνοδο με αιχμή του δόρατος το ανανεωμένο Vitara, αλλά και το νέο Jimny, για το οποίο ξεπερνά η ζήτηση την προσφορά. Σταθερή αξία παραμένει βεβαίως και το Swift.

6. Οpel, 5.948 πωλήσεις, 6,8%

Το Corsa και το Astra τα πήγαν περίφημα, αν και οι διάδοχοί τους βρίσκονται προ των πυλών, ενώ ώθηση στη μάρκα έδωσαν τα νέα SUV, Crossland X και Grandland X.

5. Hyundai, 6.286 πωλήσεις, 7,2%

Οι Κορεάτες θα βρίσκονταν ακόμη ψηλότερα, αν έδινε το εργοστάσιο περισσότερα αυτοκίνητα στην ελληνική αντιπροσωπεία. Η Hyundai βρίσκεται πολύ ψηλά στις λιανικές πωλήσεις και προφανώς η γκάμα της ανταποκρίνεται ιδανικά στις απαιτήσεις της μέσης ελληνικής οικογένειας.

4. Fiat, 6.348 πωλήσεις, 7,3%

Εξαιρετικές επιδόσεις από τη Fiat, αν και βασίζεται ουσιαστικά μόνον στο Panda και στις διάφορες εκδοχές του trendy 500. Σημαντική συμβολή έχει ωστόσο και το προσιτό σεντάν Τipo, κυρίως στην περιφέρεια.

3. Volkswagen, 6.972 πωλήσεις, 8,0%

Η VW κρατήθηκε ψηλά, αν και δεν είχε εφέτος πολλά νέα και ετοιμάζει την αντεπίθεσή της για το 2020 με σημαία τα ηλεκτρικά της μοντέλα, που θα ανεβάσουν ακόμη ψηλότερα το πρεστίζ της στην ελληνική αγορά, παρά τις αναμενόμενα περιορισμένες πωλήσεις τους.

2. Peugeot, 8.093 πωλήσεις, 9,3%

Aποτελεί τον…κρυφό πρωταθλητή της χρονιάς, αφού συνεχίζει την ανοδική πορεία της και βρίσκεται πολύ κοντά από την κορυφή, αν και δεν λανσάρισε εφέτος ούτε ένα νέο μοντέλο. Το 2020 αναμένεται καυτό για τους Γάλλους στην Ελλάδα, καθώς δίπλα στα άκρως επιτυχημένα 3008 και 108 θα προστεθούν τα εντελώς νέα 208 και 2008!

1. Τοyota, 9.071 πωλήσεις, 10,4%

Η Toyota διατήρησε την πρώτη θέση, που κατέχει εδώ και αρκετά χρόνια στην Ελλάδα. Σημαντική συμβολή είχε σε αυτό το λανσάρισμα της νέας Corolla και του RAV4 της επόμενης γενιάς, όμως του χρόνου θα δώσει μεγάλη μάχη για την κορυφή με την Peugeot, που έρχεται με…φόρα!