ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Πόσο χρόνο από τη ζωή μας χάνουμε στα μποτιλιαρίσματα

Πόσο χρόνο από τη ζωή μας χάνουμε στα μποτιλιαρίσματα

Πόσο χρόνο από τη ζωή μας χάνουμε στα μποτιλιαρίσματα

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι ιδιαίτερα οξυμένο σε ορισμένες χώρες και μεγαλουπόλεις του πλανήτη μας, όπως δείχνουν παγκόσμια στατιστικά στοιχεία.

Ελάχιστοι οδηγοί καταφέρνουν και παραμένουν ψύχραιμοι, όταν κολλήσουν στην κυκλοφορία, επειδή δεν κουνιέται φύλλο στους δρόμους. Μάλιστα πολλοί συμπατριώτες μας δεν διστάζουν σε αυτές τις περιπτώσεις, να χρησιμοποιήσουν τους λεωφορειοδρόμους και τις λωρίδες κυκλοφορίας έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.), ενώ τα νεύρα όλων είναι τεντωμένα. Πριν εκνευριστείτε ωστόσο την επόμενη φορά, που θα βρεθείτε κι εσείς στην ίδια θέση, σκεφτείτε ότι ανήκετε στους προνομιούχους πολίτες του κόσμου, καθώς τα μποτιλιαρίσματα στους ελληνικούς δρόμους αποτελούν απλά πταίσματα μπροστά σε ό,τι συμβαίνει κάπου αλλού.

Οι χώρες με τα μεγαλύτερα μποτιλιαρίσματα κυκλοφορίας

Σύμφωνα με διεθνείς στατιστικές, η τριάδα των χωρών όπου απαιτείται μεγαλύτερη υπομονή από τους οδηγούς, είναι κατά σειράν η Ταϊλάνδη, η Κολομβία και η Ινδονησία. Εξαιτίας της χαοτικής κυκλοφορίας περνά ένας οδηγός στην Ταϊλάνδη 61 ώρες τον χρόνο ακινητοποιημένος σε μποτιλιάρισμα, ενώ τη δεύτερη θέση μοιράζονται η Κολομβία και η Ινδονησία με 47 ώρες αναμονής. Ακολουθούν η Ρωσία και οι ΗΠΑ με 42 ώρες, αν και μιλάμε βέβαια για μέσους όρους και είναι προφανές, ότι άλλα προβλήματα έχει ο κάτοικος της Νέας Υόρκης και της Μόσχας και άλλα ένας οδηγός στο Όρεγκον ή στο Βλαδιβοστόκ.

Οι πόλεις με τα μεγαλύτερα κυκλοφοριακά εμφράγματα

Το Λος Άντζελες αποτελεί την πόλη, που δοκιμάζει όσο καμία άλλη σε όλη τη γη τα νεύρα των οδηγών της, οι οποίοι περνούν 104 ώρες τον χρόνο σε ατέλειωτες ουρές. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός, ότι οι περισσότεροι κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής του Λος Άντζελες με πληθυσμό περίπου 12 εκατομμυρίων, χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Στη δεύτερη θέση συναντούμε τη Μόσχα με 91 ώρες χαμένο χρόνο ανά έτος σε κυκλοφοριακά μποτιλιαρίσματα και τρίτη είναι η Νέα Υόρκη με 89 ώρες. Στην Ευρώπη είναι πιο χαλαρές οι καταστάσεις. Εδώ ακολουθούν τη Μόσχα το Λονδίνο με 73 ώρες κυκλοφοριακού εμφράγματος ανά έτος και το Παρίσι με 65 ώρες. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις έχουμε πυκνοκατοικημένες μεγαλουπόλεις με μέσα μαζικών μεταφορών, που δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν πλήρως στις ανάγκες ενός συνεχώς αυξανόμενου αριθμού κατοίκων.