H Peugeot έτοιμη να πατήσει κορυφή στην Ελλάδα

H Peugeot έτοιμη να πατήσει κορυφή στην Ελλάδα

H Peugeot έτοιμη να πατήσει κορυφή στην Ελλάδα

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot συνεχίζει τη δυναμική πορεία της και απειλεί για πρώτη φορά εδώ και χρόνια την κυριαρχία της Toyota στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου.

Ψάξτε για τον δεύτερο. Με αυτή τη φράση θα μπορούσαμε να συνοψίσουμε την εικόνα της αγοράς καινούριων Ι.Χ. στην Ελλάδα εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς η Toyota αποτελούσε τον αδιαμφισβήτητο «βασιλιά των ταξινομήσεων». Ωστόσο το 2019 μπορεί να ανατραπούν αυτά τα δεδομένα, καθώς η Peugeot συνεχίζει τον καλπασμό της και δείχνει ικανή να ανέβει στην κορυφαία θέση των πωλήσεων στην πατρίδα μας. Η γαλλική μάρκα έχει εξελιχθεί πλέον σε καθοριστικό παίκτη στην ελληνική αγορά αυτοκινήτων και το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους απείχε μόνον μία ανάσα από την πρώτη Toyota. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο του 2019 βρέθηκε στη δεύτερη θέση των ταξινομήσεων καινούριων επιβατηγών και ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων με μόλις 30 λιγότερες πωλήσεις από την ιαπωνική μάρκα (1.019 έναντι 1.049 της Toyota), ενώ και τον Φεβρουάριο υστέρησε -σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου- μόνον κατά περίπου 40 ταξινομήσεις από τους Ιάπωνες.

Πρόκειται βεβαίως για οριακές διαφορές, οι οποίες δείχνουν από τη μία πλευρά την αντοχή της Toyota και από την άλλη την τεράστια δυναμική της Peugeot στη χώρα μας. Η τελευταία οφείλεται στην ελκυστική γκάμα της, όπου κυριαρχούν best seller όπως τα Peugeot 108, 208, 301 και 308, αλλά και τα δημοφιλή SUV 2008, 3008 και το επταθέσιο 5008. Σημεία αναφοράς όλων αυτών των μοντέλων αποτελούν η ποιότητα κατασκευής, ο ελκυστικός και λειτουργικός σχεδιασμός τους, η «γαλλική» άνεση και ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας τους και οι πολυβραβευμένοι και άκρως οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Σε όλα αυτά προστίθενται οι εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές αγοράς σε συνδυασμό με τα ελκυστικά πακέτα χρηματοδότησης, το χαμηλό κόστος χρήσης και τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης του πελάτη μετά την αγορά.

Εδώ να αναφέρουμε, ότι η ελληνική εισαγωγική εταιρεία της Peugeot ανήκει στον όμιλο Συγγελίδη, ο οποίος δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον χώρο του αυτοκινήτου και εξαγόρασε πρόσφατα και την Opel Ελλάς. Με βάση τις ταξινομήσεις του Ιανουαρίου 2019, πάνω από ένα στα τέσσερα καινούρια Ι.Χ. που πωλούνται στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύεται πλέον από τον όμιλο Συγγελίδη. Ραχοκοκαλιά του παραμένει βέβαια η μάρκα Peugeot με ποσοστό πωλήσεων 11,1% τον πρώτο μήνα του χρόνου, ενώ η Opel –που κατατάχθηκε τρίτη τον ίδιο μήνα- κατέκτησε ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 9,1%. Πολύ καλά τα πήγαν και η Citroen με 5,0%, αλλά και η Jeep με τη γκάμα των Premium SUV της και ποσοστό 1,2%.

Ο χρόνος θα δείξει, αν θα συμβεί τελικά εφέτος η μεγάλη ανατροπή στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Όπως και να κλείσει πάντως το 2019, είναι βέβαιο πλέον, ότι η Toyota απέκτησε στο…πρόσωπο της Peugeot έναν πολύ επικίνδυνο διεκδικητή της πρώτης θέσης των ταξινομήσεων.