Αποκάλυψη για το νέο Hyundai i30! (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Αποκάλυψη για το νέο Hyundai i30! (pics)
Το Hyundai i30 ανανεώθηκε, πέρασε στη δεύτερη φάση αυτής της γενιάς του και απέκτησε πιο σπορ εμφάνιση, πιο σύγχρονους κινητήρες με υβριδική υποβοήθηση και πληρέστερο εξοπλισμό.

Η Hyundai με το i30, έπιασε τον παλμό της αγοράς για τα μικρομεσαία οικογενειακά και το μοντέλο της, ήταν ανάμεσα στα πιο επιτυχημένα στην Ευρώπη, με καταξιωμένο ανταγωνισμό απέναντί του. Λίγο πριν την έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η μάρκα μας παρουσιάζει το ανανεωμένο i30, το οποίο φρεσκαρίστηκε αισθητικά, απέκτησε νέους κινητήρες και έγινε πιο πλήρες από ποτέ. Θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο ως Hatchback, Fastback και Wagon, ενώ προστίθεται και η έκδοση N Line με πιο σπορ εμφάνιση που θα μπορεί να συνδυαστεί με όλα τα στυλ αμαξώματος. Στο ανανεωμένο Hyundai i30 ξεχωρίζουμε αμέσως τα εμπρός φωτιστικά σώματα, με τα νέα LED γραφικά, τη νέα μάσκα και τον προφυλακτήρα.

Εντυπωσιακό έξω, σύγχρονο μέσα

Όλα απέκτησαν μια πιο σπορ εμφάνιση και μια... άγρια ματιά, ακόμη και οι τροχοί με τα νέα σχέδια και τη διάσταση των 17 ή 18 ιντσών. Ειδικά τα N Line είναι... απειλητικά στην εμφάνισή τους και με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα μπροστά, σε «ψαρώνουν» αμέσως, νομίζοντας πως πρόκειται για το N. Παράλληλα, στα N Line συναντάμε νέες ρυθμίσεις της ανάρτησης και του τιμονιού για καλύτερη οδική συμπεριφορά. Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου θα δούμε επίσης και διάφορες νέες αποχρώσεις. Μπαίνοντας μέσα στο αυτοκίνητο παρατηρούμε τη νέα, μεγάλη οθόνη αφής των 10,25 ιντσών στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, για το σύστημα πολυμέσων, αλλά και την οθόνη των 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Η καμπίνα έγινε πλέον πολύ πιο σύγχρονη και υπάρχει ακόμη και επιφάνεια ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου.

Με υβριδική τεχνολογία!

Οι κινητήρες, έχουν αναβαθμιστεί σε ακόμη μεγαλύτερο επίπεδο. Ο τρικύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου με τους 120 ίππους, έχει αποκτήσει ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V, όπως συμβαίνει και με τον τετρακύλινδρο ντίζελ των 1.6 λίτρων, στην έκδοση με τους 136 ίππους. Υπάρχει και έκδοση με 115 ίππους του ίδιου κινητήρα, αλλά χωρίς το υβριδικό σύστημα, ενώ συναντάμε και έναν νέο τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 1.5 λίτρων, που αντικαθιστά τον αντίστοιχο των 1.4 λίτρων της προηγούμενης γενιάς. Το νέο μοτέρ αποδίδει 160 άλογα, σε σχέση με τα 140 του 1.4 T-GDi που αντικαθιστά, ενώ και εκείνος επωφελείται από το ήπιο υβριδικό σύστημα της Hyundai. Υπάρχει ένα χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων προς επιλογή, αλλά και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη με επτά ταχύτητες.

Κορυφαία συστήματα ασφαλείας

Στον εξοπλισμό ασφαλείας, το πακέτο συστημάτων Hyundai SmartSense εμπλουτίζεται. Το Lane Following Assist βοηθά τον οδηγό να κρατά το όχημα στο κέντρο της λωρίδας του και το Rear Collision Avoidance φρενάρει το αυτοκίνητο αν ο οδηγός πηγαίνει με φόρα προς κάποιο εμπόδιο κατά τη διάρκεια της όπισθεν. Τέλος, συναντάμε ακόμη ένα σύστημα για τους... ξεχασιάρηδες, το Leading Vehicle Departure Alert που ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση που το μπροστινό αυτοκίνητο ξεκινήσει στο φανάρι. Εννοείται ότι όλα τα υπόλοιπα συστήματα ασφαλείας που προϋπήρχαν στο i30 και γενικώς, συνοδεύουν τα περισσότερα μοντέλα της αγοράς, παραμένουν στον εξοπλισμό του.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!