Ανανεώθηκε το Honda Civic Type R

Gazzetta team
Ανανεώθηκε το Honda Civic Type R
Η Honda αναβάθμισε το καυτό Civic Type R, στο οποίο ενίσχυσε τα φρένα και έκανε παρεμβάσεις στις αναρτήσεις, ενώ άγγιξε ελάχιστα τον σχεδιασμό του αμαξώματος.

Την…περιποίηση της Honda δέχθηκε το Civic Type R μπαίνοντας στο 2020. Οι Ιάπωνες παρουσίασαν το αναβαθμισμένο μοντέλο τους στην έκθεση του Τόκιο, όπου ανακοίνωσαν και το πακέτο όλων των παρεμβάσεων. Να πούμε ότι αυτές έγιναν κυρίως στα διάφορα μηχανικά μέρη του οχήματος και δευτερευόντως στον σχεδιασμό του, όπου το face lifting ήταν σαφώς ήπιο.

Χωρίς αλλαγές ο σχεδιασμός του πίσω μέρους του Honda Civic Type R.

Μία σημαντική βελτίωση αφορά στα φρένα του Honda Civic Type R, που ενισχύθηκαν και απέκτησαν μεγαλύτερες διαστάσεις, ώστε να επιβραδύνει καλύτερα το σπορ hatchback από τις υψηλές ταχύτητες. Παρεμβάσεις έγιναν και στα πίσω αμορτισέρ και στις αναρτήσεις με στόχο την καλύτερη πρόσφυση στις στροφές, αλλά και την υψηλότερη άνεση οδήγησης. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Honda, οι στοχευμένες αλλαγές στις αναρτήσεις φροντίζουν και για καλύτερη μεταφορά της αίσθησης του δρόμου στον οδηγό.

Περιορισμένες οπτικές αλλαγές

Οι σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις είναι ανεπαίσθητες, καθώς δεν έκριναν αναγκαίο οι άνθρωποι της Honda να προχωρήσουν σε μεγαλύτερης έκτασης. Κυρίως περιορίζονται στα μεγαλύτερα στόμια των αεραγωγών της μάσκας για αποτελεσματικότερη ψύξη του κινητήρα. Επίσης προστέθηκε στην ήδη υπάρχουσα γκάμα των χρωμάτων η νέα βαφή με την εργοστασιακή ονομασία Boost-Blue, η οποία προορίζεται αποκλειστικά και μόνον για το ανανεωμένο Civic Type R.

Nέο τιμόνι για το Honda Civic Type R.

Στο εσωτερικό πιάνουν τα χέρια του οδηγού πάνω σε ένα νέο τιμόνι με επένδυση αλκαντάρα και ο ανασχεδιασμένος επιλογέας ταχυτήτων διαθέτει ακόμη κοντύτερες διαδρομές για πιο σπορτίφ αίσθηση και γρηγορότερες αλλαγές σχέσεων. Καμία διαφοροποίηση δεν προβλέπεται στον κινητήρα, καθώς παραμένει ο ίδιος δίλιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο με τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, ο οποίος αποδίδει 320 ίππους ανώτατη ισχύ και 400 Nm μέγιστη ροπή στρέψης.

Μία καινοτομία αποτελεί το ενεργό σύστημα ελέγχου του ήχου του κινητήρα, που τον διαμορφώνει και τον μεταφέρει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης, το οποίο επιλέγει όποιος κάθεται στο τιμόνι του φρεσκαρισμένου Honda Civic Type R.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!