Nέο Toyota Land Cruiser: Υβριδικός γίγαντας 360 ίππων (pics)

Gazzetta team
Nέο Toyota Land Cruiser: Υβριδικός γίγαντας 360 ίππων (pics)
Τον Αύγουστο αναμένεται ο διάδοχος του σημερινού Toyota Land Cruiser 300, που θα είναι υβριδικός και θα διατηρεί την σκληροπυρηνική φιλοσοφία των προηγούμενων μοντέλων.

To 2016 απέσυρε η Toyota από την Ευρώπη το Land Cruiser 300, γνωστό στη Γηραιά Ήπειρο ως Land Cruiser V8. Αιτία η ασυμβατότητα των εκπομπών ρύπων της ναυαρχίδας των SUV της Toyota, που εφοδιαζόταν με πετρελαιοκινητήρα 4,5 λίτρων και με V8 βενζινοκινητήρα, με τις ευρωπαϊκές αντιρρυπαντικές προδιαγραφές. Για την Τoyota ήταν ασύμφορη μία αναβάθμιση του συγκεκριμένου μοτέρ πετρελαίου λόγω των περιορισμένων του πωλήσεων.

Καθαρές γραμμές στο πίσω μέρος του νέου Land Cruiser.

Σύμφωνα ωστόσο με την ιαπωνική διαδικτυακή πύλη ‘’Best Car Web’’ δεν ισχύει το ίδιο για τις βενζινοκίνητες V8 εκδόσεις. Αυτές επανέρχονται στην επικαιρότητα με το λανσάρισμα του μεγάλου Land Cruiser νέας γενιάς, που αναμένεται να γίνει το καλοκαίρι του 2020. Ωστόσο θα υπάρχει μία σημαντική διαφορά, καθώς δεν θα πρόκειται για αμιγώς εκδόσεις βενζίνης, αλλά για υβριδικές σε συνδυασμό με έναν V8 βενζινοκινητήρα.

Υβριδικό σύστημα από το Lexus LS500h

Eτσι κι αλλιώς ήταν πραγματικά καιρός για ένα νέο Land Cruiser, αφού το σημερινό με τον κωδικό J20 πρωτοπαρουσιάστηκε το 2008 και ανανεώθηκε για τελευταία φορά το 2016. Το μοντέλο της επόμενης γενιάς θα ονομάζεται πιθανότατα J30 και δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις όσον αφορά στη δομή του. Ετσι θα διατηρήσει το σκαλωτό πλαίσιο των προκατόχων του, πάνω στο οποίο θα βιδώνει το αμάξωμα.

Νέος σχεδιασμός για το κόκπιτ.

Αντιθέτως θα έχουμε ριζοσπαστικές αλλαγές στον τομέα των κινητήρων, όπου θα χρησιμοποιηθεί ως πρότυπο το Lexus LS και το Lexus LC. Άρα θα υιοθετηθεί ο συνδυασμός ενός V6 βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα με τον οποίο θα σχηματίζει ένα υβριδικό σύνολο. Η συστημική ισχύς του είναι άγνωστη προς το παρόν, εκτιμάται όμως ότι θα βρίσκεται στα ίδια επίπεδα όπως στο Lexus LS500h όπου αποδίδει 360 ίππους.

Με στάνταρ τετρακίνηση

Η μετάβαση στην υβριδική τεχνολογία θα επιφέρει άλλη μία αλλαγή, αφού το μεγάλο Land Cruiser θα εφοδιαστεί και με το κλασικό αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης της Toyota. Θεωρείται αυτονόητο, ότι ο γίγαντας της ιαπωνικής μάρκας θα εφοδιάζεται σε όλες τις εκδοχές του με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης.

Τρεις σειρές καθισμάτων για έως 7 επιβάτες.

Η στροφή του νέου Land Cruiser προς την υβριδική τεχνολογία θα το έκανε θεωρητικά ελκυστικό και για την ευρωπαϊκή αγορά, αν και η Toyota δεν έχει αποφασίσει ακόμη κάτι τέτοιο. Ανασχετικός παράγοντας θεωρούνται πάντως οι συνεχώς μειούμενες πωλήσεις τέτοιων μοντέλων, όπως το Range Rover και η Mercedes GLS, στην Ευρώπη.Ωστόσο κοινό υπάρχει και όλα είναι ακόμη ρευστά.

Παντός εδάφους και το νέο Toyota Land Cruiser.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!