ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Brabus G V12 900: To «κτήνος» της έκθεσης της Φρανκφούρτης

Brabus G V12 900: To «κτήνος» της έκθεσης της Φρανκφούρτης

Brabus G V12 900: To «κτήνος» της έκθεσης της Φρανκφούρτης

Το συλλεκτικό μοντέλο της Brabus παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη, βασίζεται στη Mercedes G-class, αποδίδει 900 άλογα και το μόνο ηλεκτρικό πάνω του είναι τα παράθυρα!

Η εφετινή Διεθνής Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης βρίσκεται στον αστερισμό της ηλεκτροκίνησης, ωστόσο αυτό δεν ισχύει για τη Mercedes G-class που μετέτρεψε ο γνωστός οίκος βελτιώσεων Brabus σε ένα «κτήνος» 900 ίππων με περιορισμένη παραγωγή και τιμή γύρω στις 720.000 ευρώ!

Ετσι, μοιάζει το Brabus G V12 900 «Οne of Ten» με κάποιο απολίθωμα του παρελθόντος ανάμεσα σε ηλεκτρικά μοντέλα, όπως το Honda e, η Mercedes EQS ή το VW ID3 και ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα στο γάλα για την…αποκλίνουσα φιλοσοφία του, όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές ρύπων.

Η γρηγορότερη G-class στον κόσμο προέρχεται από τη Brabus, που ιδρύθηκε το 1977 στο Μπότροπ της Γερμανίας από τον Μπόντο Μπούσμαν με αποκλειστικό στόχο τη βελτίωση μοντέλων της Mercedes. Πρόκειται ουσιαστικά για το αντίπαλον δέος της AMG, ενώ θεωρείται πολύ υψηλού επιπέδου στον κλάδο των βελτιώσεων και απολαμβάνει της αναγνώρισης και της ίδιας της Mercedes. Μάλιστα, κάποια στιγμή κατασκεύαζε η Brabus τις εργοστασιακές εκδόσεις των βελτιωμένων Smart, ενώ τώρα έχει το ελεύθερο να καταφεύγει σε υπερβολές, αφού η AMG οφείλει να συμπεριφέρεται πιο…φρόνιμα, καθώς ανήκει στον όμιλο της Mercedes.

Αυτό ισχύει στον υπερθετικό βαθμό για την Brabus G V12 900 «Οne of Ten» με το αμάξωμα σε σχήμα τούβλου και επίσημη μέση κατανάλωση 18,9 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. Αναμφίβολα πρόκειται για μία κινητή πηγή ρύπανσης, με τη διαφορά ότι τέτοιου είδους μοντέλου είναι εξαιρετικά σπάνια και συνήθως δεν κυκλοφορούν στον δρόμο, αλλά βρίσκονται παρκαρισμένα μαζί με δεκάδες άλλα αυτοκίνητα στο αχανές γκαράζ κάποιου συλλέκτη.

Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο εντυπωσιακών προδιαγραφών με βάρος 2,7 τόνων, αλλά και επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 3,8’’, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται από ηλεκτρονικό κόφτη στα 280 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται εφικτό χάρη στον V12 Biturbo κινητήρα της Mercedes S 600 L, που έχει όμως 6,3 λίτρα χωρητικότητα και αποδίδει 900 ίππους αντί 530 στη λιμουζίνα της μάρκας σήμα το αστέρι. Το θηριώδες τζιπ εφοδιάζεται με τροχούς 24 ιντσών και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, ενώ αποδίδει τη μέγιστη ροπή των 1.500 Νm στις 4.200 σ.α.λ.

Στο εσωτερικό προβλέπονται δερμάτινες επενδύσεις σε αποχρώσεις πορσελάνης, συνδυασμένες με πορτοκαλί μοκέτες και επενδύσεις των θυρών, ενώ ο πρόσθετος εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και πουροθήκη για τους προνομιούχους επιβάτες του αυτοκινήτου.

To μαύρο όχημα εκτός δρόμου θα κυκλοφορήσει σε συλλεκτικό αριθμό μόλις 10 κομματιών, ενώ μόνον οι μετατροπές του κοστολογούνται σε 289.000 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ και άλλους φόρους. Συνολικά, μαζί με τη Mercedes G-class, πάνω στην οποία βασίζεται, ξεκινά από 720.015,45 ευρώ, χωρίς να υπολογίσουμε τα έξτρα. Όπως ανακοίνωσε η Brabus στη Φρανκφούρτη, υπάρχουν ακόμη διαθέσιμα αυτοκίνητα, οπότε καλό είναι να σπεύσουν οι ενδιαφερόμενο, για να μη χάσουν την ευκαιρία.