O ιστορικός «Σκαραβαίος» της VW μπήκε στην πρίζα!

Gazzetta team
O ιστορικός «Σκαραβαίος» της VW μπήκε στην πρίζα!
H ηλεκτροκίνηση δεν σταματά πλέον πουθενά και επεκτείνεται ακόμη και σε κλασικά μοντέλα, όπως το Beetle και μάλιστα με την επίσημη σφραγίδα της Volkswagen.

Η Volkswagen αποκάλυψε στην έκθεση της Φρανκφούρτης μία εργοστασιακή μετατροπή του ιστορικού Βeetle σε ηλεκτροκίνητο όχημα, η οποία προέκυψε μετά από συνεργασία με την εταιρεία eClassics. Για τη μετατροπή έχουν χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά καινούρια μέρη από τον κλάδο μαζικής παραγωγής της γερμανικής μάρκας. Το ηλεκτρικό μοτέρ, το αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα της μπαταρίας προέρχονται από το πρόσφατα ανανεωμένο VW e-up!, ενώ η διαδικασία της μετατροπής γίνεται από τους ειδικούς της eClassics.

H ισχύς του e-Käfer ανέρχεται σε 82 ίππους και η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα, ενώ απαρτίζεται από έως και 14 στοιχεία χωρητικότητας 2,6 kWh το καθένα και με συνολική ενεργειακή απόδοση 36,8 kWh. Η υψηλότερη ισχύς σε σχέση με τον παραδοσιακό Σκαραβαίο, αλλά και το μεγαλύτερο βάρος εξαιτίας της μπαταρίας έκαναν απαραίτητη την ενίσχυση των φρένων και των αναρτήσεων. Σήμα κατατεθέν του e-Käfer αποτελούν τα χοντρά πλευρικά μαρσπιέ, τα οποία αποκαλύπτουν ότι η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τα μπροστινά καθίσματα. Μάλιστα, ο ηλεκτροκίνητος Beetle έχει ένα επιπρόσθετο πορτ-μπαγκάζ πίσω, εκεί δηλαδή όπου φωλιάζει στα συμβατικά αδελφάκια του ο αερόψυκτος μπόξερ κινητήρας βενζίνης.

Παρά το αυξημένο βάρος των 1.280 κιλών, επιταχύνει η ηλεκτροκίνητη εκδοχή του παραδοσιακού Beetle σε περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα από μηδέν έως 50 χλμ./ώρα, ενώ και τα 0 – 80 χλμ./ώρα πραγματοποιούνται σε σχεδόν οκτώ δευτερόλεπτα! Η αυτονομία του ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα και η τελική ταχύτητα έχει περιοριστεί στα 150 χλμ./ώρα, ώστε να μην εξαντλείται γρήγορα η ενέργεια της μπαταρίας. Ακόμη όμως και αν ξεμείνει ο ηλεκτρικός Σκαραβαίος από ρεύμα, είναι εφοδιασμένος με συστήματα ταχείας φόρτισης, που επιτρέπουν μέσα σε μόλις μία ώρα τη συσσώρευση αρκετής ενέργειας για πάνω από 150 χιλιόμετρα διαδρομής.

Τα σχέδια της Volkswagen δεν περιορίζονται ωστόσο μόνον στον εξηλεκτρισμό του Βeetle, αλλά και επεκτείνονται και σε άλλα ιστορικά μοντέλα της μάρκας, όπως το παραδοσιακό λεωφορειάκι ‘’Bulli’’, αλλά και η Porsche 356! Ενδεχομένως, να χρησιμοποιηθεί σε αυτά τα μοντέλα το υπερσύγχρονο σύστημα ηλεκτροκίνησης του γερμανικού ομίλου, ώστε να αναβαθμιστούν οι αποδόσεις, οι επιδόσεις και οι αυτονομίες τους.

Όπως αναφέραμε και στην αρχή, η μετατροπή του συμβατικού Beetle σε ηλεκτροκίνητο πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας eClassics στην περιοχή της Στουτγκάρδης, ενώ οι τιμές ενός τέτοιου μοντέλου ξεκινούν από 49.900 ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση, παραδίδει ο πελάτης στην εταιρεία μετατροπής ένα VW Beetle 1302 ή 1303, που θα πρέπει ωστόσο να βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Υπάρχει βεβαίως και η δυνατότητα παραγγελίας ενός έτοιμου, ηλεκτρικού Beetle Cabrio με το κλειδί στο χέρι, όμως σε αυτή την περίπτωση εκτοξεύεται η τιμή για τον πελάτη στις 99.000 ευρώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!