Με 680 ίππους η νέα Porsche Cayenne Turbo S! (pics & vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Με 680 ίππους η νέα Porsche Cayenne Turbo S! (pics & vid)
Η κορυφαία Cayenne ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία, έχει εκρηκτικές επιδόσεις και επαναπροσδιορίζει τον όρο Super-SUV!

Οι κορυφαίες εκδόσεις της Cayenne ήταν πάντοτε σημείο αναφοράς στην εποχή τους. Η Porsche αποφάσισε ότι αυτό δεν θα πρέπει να αλλάξει ούτε στην τρίτη γενιά του μοντέλου και έτσι μας παρουσιάζει την Cayenne Turbo S E-Hybrid. Όπως προδίδει και το όνομά της, ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία. Το σύστημα κίνησης αποτελείται από τον V8 των 4.0 λίτρων με τα δύο τούρμπο που αποδίδει 550 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων. Σύμφωνα με τη μάρκα, συνδυαστικά έχουμε 680 ίππους και... 900 Nm ροπή στρέψης! Φυσικά η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ενός αυτόματου σασμάν Tiptronic S των οκτώ σχέσεων.

Οι επιδόσεις της κυριολεκτικά κόβουν την ανάσα και όχι μόνο με τα SUV δεδομένα, αλλά γενικότερα. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ./ώρα σε 13,3 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα φτάνει στα 295 χλμ./ώρα! Φυσικά αφού μιλάμε για ένα Plug-In Hybrid, υπάρχουν και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία. Η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrd μπορεί να κινείται για έως και 40 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια χωρίς να καίει καθόλου καύσιμα. Η τελική της ταχύτητα σε αυτή την επιλογή είναι 135 χλμ./ώρα! Σε συνδυασμένη λειτουργία η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Porsche είναι 3,7 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα με εκπομπές ρύπων μόλις 85 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, που σημαίνει ότι στην Ελλάδα δεν πληρώνει καθόλου τέλη κυκλοφορίας!

Η κορυφαία Cayenne, εννοείται ότι έχει όλο τον εξοπλισμό που μπορεί να βρεις στο μοντέλο. Σύστημα πέδησης με carbon ceramic δίσκους (PCCB), τετραδιεύθυνση, ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, μπλοκέ πίσω διαφορικό που συνδυάζεται με το PTV Plus (Porsche Torque Vectoring Plus), ανάρτηση PDCC ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και το Sports Chrono Pack. Στο εξωτερικό κομμάτι, ξεχωρίζουν από τις νέες ζάντες των 21 ή 22 ιντσών (ανάλογα την επιλογή του πελάτη) και τους ελαφρώς διαφορετικούς προφυλακτήρες. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος και βέβαια, υπάρχουν τα σήματα που «προδίδουν» την ταυτότητα αυτής της Cayenne. Θα διατίθεται τόσο με το συμβατικό αμάξωμα της Cayenne, όσο και με τη νέα και πιο σπορ Cayenne Coupe.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!