ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

500 άλογα σε τιμή ευκαιρίας είναι η νέα Chevrolet Corvette! (pics & vids)

500 άλογα σε τιμή ευκαιρίας είναι η νέα Chevrolet Corvette! (pics & vids)

500 άλογα σε τιμή ευκαιρίας είναι η νέα Chevrolet Corvette! (pics & vids)

H Chevrolet αποκάλυψε την ολοκαίνουργια Corvette, που εκτός από πανέμορφη είναι τεχνολογικά εξελιγμένη, πανίσχυρη και σε τιμή... έκπληξη! 

Η νέα Corvette Stingray της Chevrolet, είναι πλέον γεγονός! Το μοντέλο αποκαλύφθηκε επίσημα ύστερα από μια διαρροή των φωτογραφιών του μερικές ώρες πριν και γνωρίζουμε και τα στοιχεία του, εκτός από την εμφάνισή του. Η κεντρομήχανη αρχιτεκτονική του με το μοτέρ πίσω από τις πλάτες των επιβατών δεν είναι κάτι που έχουμε ξαναδεί σε Corvette. Αναμφίβολα η αλλαγή διάταξης των μηχανικών μερών έδωσε άλλη πνοή στο σχεδιαστικό κομμάτι της και είναι πολύ πιο επιθετική, κρατώντας πάντα ένα επίπεδο κομψότητας. 

Πίσω μια μικρή αεροτομή, ένας διακριτικός διαχύτης αέρος και οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης ολοκληρώνουν ένα όμορφο συνολικά πακέτο. Το σημαντικότερο για μια Corvette όμως, είναι τι κρύβεται κάτω από το καπό. Ο V8 των 6.2 λίτρων αποδίδει 497 ίππους και 630 Nm ροπής, ενώ αν προστεθεί το πακέτο Z51 Performance Pack η ισχύς ανεβαίνει στους 502 ίππους και στα 637 Nm! Δυστυχώς όμως, η νέα Corvette παύει να διατίθεται με χειροκίνητο σασμάν. 

Η μοναδική επιλογή είναι ένα πολύ εξελιγμένο, αυτόματο οκτάρι διπλού συμπλέκτη και η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε ελάχιστα κάτω από τρία δευτερόλεπτα δίνοντας επιδόσεις καθαρόαιμου supercar. Η Chevrolet έκανε μεγάλη προσπάθεια για να περιορίσει το βάρος. Πολλά μέρη του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από ελαφρά υλικά, το μονοκόκ πλαίσιο είναι από ανθρακόνημα και το συνολικό βάρος φτάνει στα 1.530 κιλά. 

Από την άλλη, ανάρτηση και στήσιμο έχουν μελετηθεί λεπτομερώς και το σύστημα πέδησης προέρχεται από τη Brembo με δίσκους 321 χιλιοστά εμπρός και 339 χιλιοστά πίσω. Το πακέτο Z51 Performance Pack έχει μεγαλύτερα φρένα με δίσκους 345 χιλιοστών εμπρός και 350 χιλιοστών πίσω, επιμένοντας να τοποθετούν τη μεγαλύτερη διάμετρο στον πίσω άξονα. 

Επίσης, το αναβαθμισμένο πακέτο έρχεται με μια πιο σπορ ανάρτηση, πιο αποτελεσματικό σύστημα ψύξης, ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και σπορ εξάτμιση. Στάνταρ σε κάθε περίπτωση είναι η αερανάρτηση που ανεβάζει το εμπρός τμήμα του αμαξώματος έως και 40 χιλιοστά, μέσα σε 2,8 δευτερόλεπτα και σε ταχύτητες έως 40 χλμ./ώρα για να μη «βρίσκει» σε σαμαράκια, εισόδους γκαράζ και άλλα σημεία που συνήθως «πονάνε» τα supercars. 

Υπάρχει και η επιλογή το σύστημα να «θυμάται» συγκεκριμένα μέρη μέσω του GPS και των συντεταγμένων και να ανασηκώνει αυτόματα το εμπρός μέρος. Αφήνοντας κατά μέρος τα τεχνικά και μπαίνοντας στο εσωτερικό έχουμε να κάνουμε με μια πολύ όμορφη καμπίνα που περιλαμβάνει όλα όσα επιτάσσει η σύγχρονη εποχή, δηλαδή ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη πολυμέσων και μια πολύ ενδιαφέρουσα, ασύμμετρη κονσόλα με ένα στενόμακρο πάνελ πάνω στο οποίο υπάρχουν πολλοί διακόπτες χειρισμού. 

Όμορφο είναι και το τιμόνι που ξεφεύγει από το «παραδοσιακό» στρογγυλό σχήμα. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η Chevrolet δίνει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε ένα στάνταρ ηχοσύστημα της Bose με δέκα ηχεία ή ένα ακόμη καλύτερο, με 14 ηχεία, προαιρετικά! Η νέα Chevrolet Corvette Stingray, στοιχίζει κάτω από 60.000 δολάρια στην αγορά των ΗΠΑ, οπότε έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο πραγματική ευκαιρία με βάση την εικόνα του, τις επιδόσεις που προσφέρει και τις συνολικές του δυνατότητες! 

2020 Corvette: Track Testing | Chevrolet

2020 Corvette: Driver Mode Selector and My Mode | Chevrolet

2020 Corvette: Stands Alone | Chevrolet

2020 Corvette: Engine and Dry-Sump Oil | Chevrolet