Renault Captur: Γαλλική φινέτσα με πρακτικό περιεχόμενο

Gazzetta team
Renault Captur: Γαλλική φινέτσα με πρακτικό περιεχόμενο
Το δημοφιλές γαλλικό compact crossover «απογειώνεται» με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης Energy 1.3 TCe, απόδοσης 130 και 150 ίππων, ενώ πείθει με τον χρηστικό χαρακτήρα του.

Έχοντας κατακτήσει επί σειρά ετών την 1η θέση των πωλήσεων της κατηγορίας του σε ευρωπαϊκό επίπεδο, με την πιο πρόσφατη επιτυχία του να λαμβάνει χώρα το 2018, το Renault Captur αποδεικνύει ότι αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μοντέλα της κατηγορίας του. Η ελκυστική του εμφάνιση, με σύγχρονα στοιχεία σχεδιασμού, όπως τα χαρακτηριστικά C-Shaped φωτιστικά σώματα LED εμπρός, κλέβει την παράσταση με την πρώτη ματιά.

Την ίδια στιγμή οι συμπαγείς του διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό για κίνηση σε αστικό περιβάλλον, ενώ οι χώροι του είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας, με το συρόμενο πίσω κάθισμα να προσφέρει δυνατότητα μεταφοράς αποσκευών έως 455 λίτρων. Παράλληλα, οι πολλαπλές επιλογές εξατομίκευσης και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 20 εκατοστών, το αναδεικνύουν ως την ιδανική επιλογή για κάθε γούστο και κάθε μετακίνηση εντός και εκτός πόλης.

Και τα καλά νέα συνεχίζονται, καθώς οι έξυπνες και πρακτικές λύσεις, όπως το ευρύχωρο συρτάρι Easy Box (χωρητικότητας 11,5 λίτρων) και οι αφαιρούμενες με φερμουάρ επενδύσεις καθισμάτων Zip Collection (έκδοση Dynamic), δε λείπουν από το εσωτερικό του, ενώ η λίστα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το σύγχρονο σύστημα infotainment Renault R-Link Evolution, με οθόνη αφής 7 ιντσών, μέχρι το Easy Park Assist, το οποίο βοηθάει τον οδηγό να παρκάρει αυτόνομα, το Hill Start Assist, αλλά και το Blind Spot Warning για να διακρίνει ο οδηγός τις «τυφλές» γωνίες όταν πραγματοποιεί αλλαγή λωρίδας.

Ωστόσο η γαλλική φίρμα δεν εφησυχάζει παρά την εντυπωσιακή δημοφιλία του Captur στην ευρωπαϊκή αγορά και ενισχύει την γκάμα των μηχανικών συνόλων με τα οποία είναι διαθέσιμο, με έναν νέο και ακόμη πιο σύγχρονο turbo κινητήρα βενζίνης. Ο Energy 1.3 TCe αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ Groupe Renault και Daimler, για ένα μοτέρ το οποίο μπορεί να εγγυηθεί τη μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση, προσφέροντας υψηλή ροπή από τις χαμηλές στροφές, συνεχή παροχή της ροπής μέχρι το υψηλό φάσμα στροφών, καθώς και χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2.

Στην πράξη αυτό σημαίνει απόδοση 130 και 150 ίππων, κορυφαία ροπή 220 ή 250 Nm ανάλογα την έκδοση, αλλά και χαμηλές τιμές μέσης κατανάλωσης οι οποίες δεν ξεπερνούν τα 5,9 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα, οι επιδόσεις του Renault Captur 1.3 TCe είναι εξαιρετικές, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόλις 9,5 δευτερόλεπτα (στην έκδοση 1.3 TCe 150 EDC) και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην έκδοση των 150 ίππων, ο νέος κινητήρας συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων (EDC).

Ο νέος κινητήρας του Captur, τόσο σε επίπεδο απόδοσης όσο και κατανάλωσης, κάνει χρήση προηγμένων τεχνολογιών, οι οποίες έχουν την βάση τους στην τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από την διαχρονικά πετυχημένη εμπλοκή της Renault στη Formula 1. Ενδεικτικά να αναφέρουμε τις τεχνολογίες Bore Spray Coating και Συστήματος Διπλού Μεταβλητού Χρονισμού (Dual Variable Timing Camshaft). Παράλληλα, έχει υποβληθεί σε 40.000 ώρες δοκιμών πάνω σε δυναμόμετρο, που εγγυώνται την αντοχή και αξιοπιστία του, ενώ εξοπλίζεται με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (Gasoline Particulate Filter), ένα τεχνικό γνώρισμα κυρίως των κινητήρων πετρελαίου.

Το Renault Captur 1.3 TCe διατίθεται με τιμή από 15.980 ευρώ, ενώ συνοδεύεται, όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια οδική βοήθεια. Εκτός των επιλογών με 130 και 150 ίππους, η γκάμα κινητήρων του δημοφιλούς crossover πλαισιώνεται από τον turbo κινητήρα βενζίνης 0,9 TCe 90hp και τον κινητήρα diesel 1.5 dCi 90hp, όλοι τους σύγχρονων προδιαγραφών ρύπων WLTP.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!