Οι Porsche 718 επιστρέφουν στην εξακύλινδρη και ατμοσφαιρική συνταγή (pics & vid)

Οι Porsche 718 επιστρέφουν στην εξακύλινδρη και ατμοσφαιρική συνταγή (pics & vid)

Οι Porsche 718 επιστρέφουν στην εξακύλινδρη και ατμοσφαιρική συνταγή (pics & vid)

Η νέα γενιά των Porsche Boxster και Cayman ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά με τετρακύλινδρα τούρμπο επίπεδα σύνολα κινητήρων, όμως το εξακύλινδρο επέστρεψε, χωρίς τούρμπο και με χειροκίνητο σασμάν! 

Οι λάτρεις των «ανόθευτων» Porsche έχουν κάθε λόγο να χαίρονται με την απόφαση της εταιρείας, να επαναφέρουν την εξακύλινδρη, ατμοσφαιρική συνταγή στην γκάμα της σειράς 718. Η Boxster και η Cayman θα είναι διαθέσιμες με έναν νέο κινητήρα των 4.0 λίτρων με 420 ίππους και 420 Nm ροπής, ενώ το χειροκίνητο σασμάν που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς ανεβάζει ακόμη περισσότερο την «αξία» τους. Η παραδοσιακή διάταξη επιτάσσει και μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 4,4 δευτερόλεπτα και η τελική τους ταχύτητα αγγίζει τα 301 χλμ./ώρα. 

Το επίσημο όνομά τους είναι 718 Spyder (στην περίπτωση της Boxster) και 718 GT4 (στην περίπτωση της Cayman), με την τελευταία να έχει ελαφρώς μεγαλύτερη τελική ταχύτητα στα 304 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Porsche έχουν τοποθετηθεί ειδικά μπεκ για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και η μια σειρά του επίπεδου κινητήρα σταματά να λειτουργεί, όταν δεν απαιτείται ισχύς, για να χρειάζεται λιγότερη βενζίνη. 

Μερικές λεπτομέρειες που θα εκτιμηθούν, είναι η πίσω αεροτομή που ανασηκώνεται αυτόματα μετά τα 120 χλμ./ώρα, η ενεργή ανάρτηση με μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 30 χιλιοστά, συγκριτικά με τις υπόλοιπες 718 και ένα σύστημα Torque Vectoring που συνδυάζεται με το μηχανικό μπλοκέ πίσω για καλύτερη οδική συμπεριφορά. Υπάρχει η δυνατότητα εφοδιασμού τους με κεραμικά φρένα Porsche Ceramic Composite Brakes και με το πακέτο Clubsport, που προσθέτει roll bar, πυροσβεστήρα και ζώνες έξι σημείων στο κάθισμα του οδηγού.