7 λόγοι, που λατρέψαμε το Opel Crossland X

7 λόγοι, που λατρέψαμε το Opel Crossland X

7 λόγοι, που λατρέψαμε το Opel Crossland X

Συνεχίζουμε το τεστ διαρκείας με το ευέλικτο SUV της Opel, που ξεδιπλώνει συνεχώς περισσότερα προσόντα στη διάρκεια της απαιτητικής δοκιμής μας.

 Λένε, ότι τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου θα τον καταλάβεις, μόνον εφόσον ζήσεις μαζί του για κάποιο διάστημα. Αυτό ισχύει ωστόσο και για τα αυτοκίνητα, όπως επιβεβαιώσαμε και με το τεστ διάρκειας του Opel Crossland X, το οποίο συμπλήρωσε αισίως τρεις μήνες στα χέρια μας. Εδώ να πούμε, ότι οι τρεις μήνες δημοσιογραφικών δοκιμών ισοδυναμούν με πολλαπλάσιο διάστημα στα χέρια ενός μέσου οδηγού, τόσον από άποψη χιλιομέτρων, όσον και…ταλαιπωριών του αυτοκινήτου. Είναι χαρακτηριστικό, ότι μέσα στο τρίμηνο ξεπέρασε το μοντελάκι της δοκιμής μας τις 6.000 χιλιόμετρα και χρησιμοποιήθηκε εντός και εκτός πόλης, σε άσφαλτο κάθε είδους και σε χώμα μέτριας δυσκολίας. Ετσι καταλήξαμε σε ορισμένα σημεία, που κάνουν το Opel Crossland X πολύ ελκυστικό στην καθημερινή χρήση και στα οποία δεν δίναμε στην αρχή μεγάλη σημασία.

1. Τα πλευρικά προστατευτικά

Το Opel Crossland X δεν διατίθεται με τετρακίνηση, ωστόσο διαθέτει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός SUV, όπως είναι τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος. Χάρη σε αυτά αποφύγαμε σημαδάκια και μικρογρατσουνιές, ενώ ταιριάζουν και με τη διχρωμία σε μαύρο – κόκκινο του μοντέλου της δοκιμής μας.

2. Το Versatility Pack

Συνιστούμε ανεπιφύλακτα το συγκεκριμένο πακέτο εξοπλισμού, επειδή περιλαμβάνει διαιρούμενα, αναδιπλούμενα και συρόμενα πίσω καθίσματα, οπότε προσαρμόζεται ο πίσω χώρος και το πορτ-μπαγκάζ στις καθημερινές ανάγκες. Μάλιστα ο χώρος αποσκευών γίνεται εξαιρετικά πρακτικός με το διπλό πάτωμα, ενώ προσφέρει απίστευτες δυνατότητες φόρτωσης χάρη στο μεταβαλλόμενο όγκο του μεταξύ 410 και 1.255 λίτρων.

3. Το άνοιγμα των πίσω πορτών

Η πρόσβαση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου διευκολύνεται πολύ από το μεγάλο άνοιγμα των αντίστοιχων θυρών, ενώ εντυπωσιακός είναι και ο χώρος για τα κεφάλια, αφού βολεύονται χωρίς πρόβλημα άτομα ύψους έως και 1.90 μ.

4. Το σύστημα Park and Go Pack

Εκτιμήσαμε ιδιαίτερα το προηγμένο σύστημα παρκαρίσματος, επειδή περιλαμβάνει αυτόματα αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, προειδοποίηση τυφλού σημείου και μία καταπληκτική κάμερα οπισθοπορείας σε συνδυασμό με αισθητήρες μέτρησης της απόστασης. Ετσι παρκάραμε το αυτοκίνητο σχεδόν με κλειστά μάτια, χωρίς άγχος και με ελάχιστες κινήσεις.

5. Oρθοπεδικά καθίσματα

Πρόκειται για ορθοπεδικά καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού, που ανακουφίζουν απέναντι στη μάστιγα της σύγχρονης εποχής, δηλαδή το πιάσιμο της μέσης και του αυχένα. Ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό, αξίζουν όμως κάθε ευρώ που θα πληρώσεις, όπως διαπιστώσαμε τις ατέλειωτες ώρες των δοκιμών μας, από τις οποίες βγήκαμε στην κυριολεξία χαλαροί και «ατσαλάκωτοι».

6. Ασύρματος φορτιστής κινητού

Το μικρότερο SUV της Opel απευθύνεται και στους λεγόμενους «γκατζετάκηδες» με ορισμένα πρακτικά στοιχεία του βασικού και του πρόσθετου εξοπλισμού του. Εμείς συνιστούμε από πλευράς μας να το παραγγείλετε με το ειδικό σύστημα ασύρματης φόρτισης του κινητού, ώστε να μη μείνει ποτέ από άδεια μπαταρία.

7. To μοτέρ των 130 ίππων

Μετά από τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα έχουμε εκτιμήσει αφάνταστα το μικρό τρικύλινδρο διαμαντάκι, που βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό του αυτοκινήτου και αποδίδει στη συγκεκριμένη εκδοχή 130 ίππους. Ο κινητήρας βενζίνης του ομίλου PSA μας έχει εντυπωσιάσει μέχρι τώρα με τη σπιρτάδα του, τις γρήγορες επιταχύνσεις του (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1’’) και τη λογική μέση κατανάλωση καυσίμου, που κυμαίνεται γύρω στα 6,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χλμ. Να προσθέσουμε επίσης την άριστη συνεργασία του με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και την πολιτισμένη λειτουργία του, οπότε συνιστάται ιδιαίτερα.