Ανανέωση «με το γάντι» για το Skoda Superb (pics)

Ανανέωση «με το γάντι» για το Skoda Superb (pics)
Μικρές οι αισθητικές διαφοροποιήσεις, όμως το μεγάλο μοντέλο της Skoda έχει πλέον υβριδική έκδοση, αναβαθμισμένους κινητήρες και περισσότερη τεχνολογία.

Το «κόλλημα» του Volkswagen Group, να μη διαφοροποιεί σημαντικά τα μοντέλα του, έχει περάσει και στη Skoda και στην περίπτωση του Superb είναι μάλλον καλό. Το μεγάλο μοντέλο της τσεχικής μάρκας δεν χρειαζόταν να αλλάξει εμφάνιση ωστόσο η Skoda επέλεξε να το φρεσκάρει με άλλους τρόπους. Αισθητικά, λίγο τα φωτιστικά σώματα, λίγο η γρίλια και πιο πολύ οι προφυλακτήρες, κάνουν τη διαφορά. Στα σημαντικότερα τώρα, η νέα υβριδική έκδοση κλέβει την παράσταση.

Είναι η πρώτη φορά που ένα Skoda πωλείται ως επαναφορτιζόμενο υβριδικό και συνδυάζει τον τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα, δηλαδή το κινητήριο σύνολο από το Volkswagen Passat GTE. Αποδίδει, όπως και στο Passat, 218 ίππους και μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία 55 χιλιομέτρων μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ αν ο τελευταίος λειτουργεί υποστηρικτικά στο θερμικό μοτέρ, η αυτονομία αγγίζει τα 850 χιλιόμετρα.

Ο συμβιβασμός που θα πρέπει να γίνει από τον ιδιοκτήτη βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ. Το «σπήλαιο» του Superb με τα 625 λίτρα χωρητικότητας, μειώνεται στα 485 λίτρα, που δεν είναι λίγα όμως συγκριτικά, είναι μια απώλεια. Από την άλλη η station wagon έκδοση έχει χώρο αποσκευών 660 λίτρων που στην περίπτωση του Plug-In Hybrid μειώνεται στα 510.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG των έξι σχέσεων. Οι υπόλοιποι κινητήρες ξεκθινούν με τον βενζίνης 1.5 TSI Evo των 150 ίππων και συνεχίζουν στον 2.0 TSI με 190 ή 280 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση δίνεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων ή αυτόματο DSG διπλού συμπλέκτη, στον 2.0 TSI το DSG είναι στάνταρ και στην ισχυρότερη έκδοση των 280 ίππων στάνταρ είναι και η τετρακίνηση. Στους ντίζελ έχουμε τον 1.6 TDI με 120 ίππους και στάνταρ το DSG, τον 2.0 TDI με 150 ίππους και δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε DSG και χειροκίνητο και το 2.0 TDI με 190 ίππους και μόνο με DSG. Στην τελευταία περίπτωση ο αγοραστής μπορεί αν θέλει να επιλέξει τετρακίνηση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!