ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

5 μοντέλα, που πέρασαν και δεν ακούμπησαν

5 μοντέλα, που πέρασαν και δεν ακούμπησαν

5 μοντέλα, που πέρασαν και δεν ακούμπησαν

Aκόμη και εταιρείες υψηλού κύρους έπεσαν στην παγίδα και λανσάρισαν κάποια στιγμή μοντέλα ανάξια της ιστορίας τους. Όπως η πεντάδα, που δεν μας έλειψε καθόλου.

Η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται. Αυτό ισχύει και για κάποια αυτοκίνητα, τα οποία φάνηκε από την αρχή, ότι δεν είχαν τα φόντα, για να κάνουν καριέρα, αν και προέρχονταν από σοβαρές και αναγνωρίσιμες εταιρείες. Το gazzetta ξεχώρισε πέντε τέτοια μοντέλα, που πέρασαν και ούτε καν ακούμπησαν τις καρδιές των αγοραστών, με αποτέλεσμα να μη γνωρίσουν την αναμενόμενη επιτυχία. Εννοείται, ότι είχαμε πολύ περισσότερες επιλογές, ωστόσο τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είχαν…ανάδρομο Ερμή από την πρώτη στιγμή της παρουσίας τους στην αγορά και οι κατασκευάστριες εταιρείες τους προτιμούν να μην τα θυμούνται.

1. Αlfa Romeo Arna

Ουσιαστικά, ήταν το τελευταίο καρφί στο φέρετρο της Alfa Romeo, που την έστειλε απευθείας στην αγκαλιά της Fiat. Το Arna δημιουργήθηκε με τη λογική του παντρέματος του ιταλικού ντιζάιν με τα μηχανικά μέρη και την αξιοπιστία του ιαπωνικού Nissan Sunny, ενώ κατασκευαζόταν στη νότια Ιταλία. Απέτυχε οικτρά, δεν έπιασε ούτε κατά προσέγγιση τις προβλεπόμενες πωλήσεις και μετά από μόλις τρία χρόνια διακόπηκε οριστικά η παραγωγή του το 1986.

2. Μercedes Vaneo

Η Mercedes αντιμετώπισε με επιτυχία το φιάσκο της αποτυχίας της πρώτης A-class, που τουμπάριζε στο «Τεστ του Ταράνδου» και ίσως να σκέφτηκε, ότι μπορεί να πετύχει τα πάντα. Ακόμη και βγάλει κέρδη με ένα κόμπακτ πολυμορφικό χωρίς τη γνωστή αστεράτη ποιότητα και άνεση των άλλων μοντέλων της, αλλά σε τσουχτερές τιμές Mercedes. Το Vaneo κατάφερε να επιβιώσει μόνον μία τετραετία, πριν εξαφανιστεί το 2005 από τη γκάμα της γερμανικής εταιρείας.

3. Peugeot 1007

Η ιδέα ήταν σωστή, όμως η υλοποίηση απέτυχε στην πράξη. Οι ηλεκτρικές συρόμενες πόρτες αποδείχθηκαν υπερβολικά βαριές για το μήκους μόλις 3,73 μέτρων γαλλικό μοντελάκι. Επίσης άνοιγαν πολύ αργά, μείωναν την ευελιξία του αυτοκινήτου, αύξαναν την κατανάλωση καυσίμου και το έκαναν πολύ ακριβό για την κατηγορία του. Στον πέμπτο χρόνο σήμανε τέλος για το Peugeot 1007, που είπε το 2009 οριστικά αντίο.

4. Saab 9-2X

Η προσπάθεια λανσαρίσματος ενός Subaru Impreza με τα λογότυπα της Saab δεν είχε από την πρώτη στιγμή καμία τύχη. Ωστόσο η –μητρική τότε της Saab- General Motors είχε το 2004 την φαεινή ιδέα να χρησιμοποιήσει το Impreza με τα σηματάκια της σουηδικής μάρκας, για να κατακτήσει ως Saab, κυρίως την αγορά των ΗΠΑ. Πλήρης αποτυχία και οριστική διακοπή της παραγωγής μετά μόλις δύο χρόνια, κάτι που συνέβη και με το Saab 9-7X, μία παραλλαγή του Chevrolet TrailBlazer σε σκανδιναβική έμπνευση.

5. VW Beetle

To εφετινό καλοκαίρι μας κουνάει οριστικά μαντήλι ο μοντέρνος Σκαραβαίος της VW. Το νέο Beetle λανσαρίστηκε το 2011, γιόρτασε δύο διαφορετικές γενιές μοντέλων και γνώρισε μέτρια εμπορική επιτυχία στην Ευρώπη και ικανοποιητική στην Αμερική, ενώ αποτελεί ουσιαστικά ένα μεταμφιεσμένο Golf. Παρά το βαζάκι στο κόκπιτ, που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του, δεν κατάφερε ποτέ να γίνει αντάξιος διάδοχος του Beetle πρώτης γενιάς, όπως έγινε αντίθετα στις περιπτώσεις του νέου Fiat 500 και του Mini.