Tα τελευταία «βασανιστήρια» του νέου Opel Corsa (pics)

Tα τελευταία «βασανιστήρια» του νέου Opel Corsa (pics)

Tα τελευταία «βασανιστήρια» του νέου Opel Corsa (pics)

Στην τελική φάση δοκιμών βρίσκεται πλέον το Corsa έκτης γενιάς, το οποίο θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο και θα διαθέτει για πρώτη φορά και ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Με πυρετώδεις ρυθμούς προετοιμάζεται το νέο Opel Corsa ενόψει του λανσαρίσματός του το φθινόπωρο του 2019. Τα οχήματα προπαραγωγής δοκιμάζονται αυτή την εποχή σε αρκτικές συνθήκες στη Λαπωνία, σε ειδικές πίστες στο Κέντρο Δοκιμών της Opel στο Ρόντγκαου – Ντουντενχόφεν και στα εργαστήρια του Ρίσελσχαϊμ, όπου υποβάλλονται σε ελέγχους ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας.

Οι υπεύθυνοι εξέλιξης έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην αύξηση της απόδοσης και στη μείωση του βάρους, το οποίο θα ξεκινά στις βασικές εκδόσεις λίγο κάτω από το μαγικό όριο των 1.000 κιλών. Ταυτόχρονα, το Corsa έκτης γενιάς φιλοδοξεί να αναδειχθεί σε ένα πολύ διασκεδαστικό αυτοκίνητο, που θα συνδυάζει ιδανικά την ασφάλεια, την άνεση και την απόλαυση, ενώ θα λανσαριστεί για πρώτη φορά και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Οι δοκιμές στη Λαπωνία διάρκεσαν αρκετούς μήνες και στόχος τους ήταν να ελεγχθεί η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών συστημάτων σε ακραίες θερμοκρασίες και σε επιφάνειες μειωμένης πρόσφυσης. Επίσης στο Κέντρο Δοκιμών της Opel αξιολογήθηκαν σε ειδικές πίστες η αποτελεσματικότητα των προβολέων, η ανταπόκριση των συστημάτων διεύθυνσης και ανάρτησης, η ευστάθεια σε υψηλές ταχύτητες και η συμπεριφορά του νέου Corsa στις μεγάλες ευθείες, σε επιφάνειες με κλίση, κλπ. Στόχος είναι να παραμένει το αυτοκίνητο ελεγχόμενο ακόμη και σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ./ώρα, να μην εμφανίζει τάσεις υπερστροφής κατά το φρενάρισμα και να μην ακούγονται καθόλου θόρυβοι ή κραδασμοί από κάποιο εξάρτημα.

Σε θάλαμο ειδικών προδιαγραφών στο εργαστήριο EMC του Rüsselsheim, η ομάδα της Opel δοκιμάζει την αντοχή των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου στις ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές μέσω των καλωδίων ή και ασύρματα. Το αυτοκίνητο δοκιμών εκτίθεται σε πηγές που καλύπτουν μεγάλο εύρος συχνοτήτων. Η ειδική απορροφητική επένδυση στους τοίχους απορροφά τις εκπομπές, ώστε να μην ανακλώνται ανεξέλεγκτα στο θάλαμο. Με αυτό τον τρόπο, οι μηχανικοί αποκτούν ακριβή και αξιόπιστα δεδομένα. Το αυτοκίνητο παίρνει το πράσινο φως, μόνον όταν όλα τα συστήματά του έχουν αποδειχτεί απρόσβλητα σε ηλεκτρομαγνητικές εκπομπές.