ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Qiantu K50, το πρώτο κινέζικο supercar made in…USA

Qiantu K50, το πρώτο κινέζικο supercar made in…USA

Qiantu K50, το πρώτο κινέζικο supercar made in…USA

Οι Κινέζοι πέρασαν από το στάδιο της αντιγραφής στη δημιουργία ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων, όπως το Qiantu K50, το οποίο θα τολμήσει να κάνει την υπέρβαση στην Αμερική!

Με ένα εντυπωσιακό supercar επιβεβαιώνουν οι Κινέζοι, ότι δεν περιορίζονται πλέον στην αντιγραφή γνωστών ευρωπαϊκών και αμερικανικών μοντέλων, αλλά ότι είναι σε θέση να κατασκευάσουν καταπληκτικά αυτοκίνητα από το Α έως το Ω. Το Qiantu K50 διαθέτει μάλιστα τόση αυτοπεποίθηση, ώστε θα γίνει το πρώτο κινέζικο ηλεκτρικό supercar, το οποίο θα λανσαριστεί στη…φωλιά του λύκου, δηλαδή στην άκρως απαιτητική αγορά των ΗΠΑ, όπου έχουν αποτύχει γνωστοί ευρωπαίοι αυτοκινητοκατασκευαστές. Η εταιρεία Qiantu Motors συνεταιρίστηκε μάλιστα με την αμερικανική Mullen Technologies, ώστε να κατασκευάζει στις ΗΠΑ τα K50, που προορίζονται για την αμερικανική αγορά και να αποφύγει τους δασμούς εισαγωγής από το εξωτερικό. Η έγκριση τύπου θα δοθεί εντός του 2019, ενώ το κινέζικο supercar θα ξεκινήσει να πωλείται από το 2020 στην Αμερική.

Οι μπαταρίες του αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος είναι τοποθετημένες στο πάτωμα και παρέχουν ενέργεια σε δύο κινητήρες στον μπροστινό και στον πίσω άξονα, οι οποίοι αποδίδουν συνολικά 430 ίππους. Η αυτονομία του αεροδυναμικού μοντέλου αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται από ηλεκτρονικό κόφτη στα 200 χλμ./ώρα, για να μην αδειάζουν γρήγορα οι μπαταρίες του. Πάντως, η Mullen Technologies ψάχνει να βρει τρόπο για μία καλύτερη ισορροπία μεταξύ αυτονομίας και επιδόσεων, ώστε να επιταχύνει το «αμερικανικό» μοντέλο από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 4’’ αντί των 4,2’’ της έκδοσης made in China. Για να το πετύχει, θα ντύσει το αλουμινένιο πλαίσιο του αυτοκινήτου με ένα αμάξωμα από ανθρακόνημα, εξοικονομώντας αρκετές δεκάδες κιλά βάρος και δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για καλύτερες επιταχύνσεις.

Στο εσωτερικό προβλέπονται ποιοτικές επενδύσεις από δέρμα αλκαντάρα, ενώ ξεχωρίζει η τεράστια οθόνη σχήματος τάμπλετ με διαγώνιο 15,6 ιντσών, που φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων και βρίσκεται ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Στην οροφή υπάρχει επίσης ένα ηλιακό πάνελ για την τροφοδοσία του κλιματιστικού με ενέργεια, όταν δεν λειτουργούν οι κινητήρες του αυτοκινήτου. Το Κ50 κοστίζει γύρω στις 105.000 δολάρια στην Κίνα, όμως οι τιμές των αμερικανικών εκδόσεων θα κυμαίνονται μεταξύ 105.000 και 150.000 δολαρίων.