Ντεμπούτο για το επετειακό Nissan GT-R 50th Anniversary Edition! (pics & vid)

Δημήτρης Γράτσος
Ντεμπούτο για το επετειακό Nissan GT-R 50th Anniversary Edition! (pics & vid)
Με αφορμή τα 50 χρόνια ιστορίας αγώνων του GT-R, η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει στη Νέα Υόρκη μία συλλεκτική έκδοση του κορυφαίου μοντέλου της.

Οι λάτρεις των αυτοκινήτων ανά την υφήλιο έχουν πολλές και διαφορετικές προτιμήσεις ο καθένας, ωστόσο όταν η συζήτηση φτάνει στο όνομα «GT-R», τότε η πλειοψηφία συμφωνεί ότι πρόκειται για ένα από τα κορυφαία μοντέλα που κυκλοφορούν εκεί έξω. Ο συνδυασμός των υψηλών επιδόσεων και των απεριόριστων επιλογών βελτίωσης, κατάτασσουν το Nissan GT-R στην κορυφή των επιλογών για όσους έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν.

Έτσι λοιπόν, με αφορμή τα 50 χρόνια ιστορίας αγώνων του GT-R, η Nissan παρουσιάζει μία συλλεκτική έκδοση του κορυφαίου μοντέλου της στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. Το Nissan GT-R 50th Anniversary Edition αποτελεί ίσως την κορυφαία έκδοση των 50 χρόνων ζωής του μοντέλου, καθώς οι μηχανικοί ξεπέρασαν τους εαυτούς τους για να βελτιώσουν σε απόδοση ένα ήδη εξαιρετικό μοντέλο, εν την ίδια στιγμή να παραμένει εξίσου απολαυστικό για τον οδηγό σε όλα τα επίπεδα.

Το αυτοκίνητο της ειδικής έκδοσης θα προσφέρεται σε χρωματικούς συνδυασμούς, οι οποίοι θα αντιπροσωπεύουν τα κατορθώματα του GT-R στο Ιαπωνικό GP. Για αυτό, το χρώμα Bayside (Wangan) Blue έρχεται στο προσκήνιο (από την εποχή που ήταν διαθέσιμο με το μοντέλο R34), σε συνδυασμό με λευκές αγωνιστικές ρίγες. Την παλέτα των χρωματικών συνδυασμών του GT-R 50th Anniversary Edition, συμπληρώνει το λευκό της πέρλας με τις κόκκινες ρίγες και το ασημί με τις αντίστοιχες λευκές.

Στο εσωτερικό της επετειακής έκδοσης ξεχωρίζει το ιδιαίτερο γκρίζο χρώμα, το οποίο δίνει στην καμπίνα μια αίσθηση πολυτέλειας, που θυμίζει την ατμόσφαιρα του νυχτερινού ουρανού μετά την ώρα του λυκόφωτος. Στα πρόσθετα χαρακτηριστικά της έκδοσης περιλαμβάνονται το εντυπωσιακό τιμόνι και η επένδυση του επιλογέα των ταχυτήτων, τα καθίσματα με την ειδική ανάγλυφη επένδυση, τα αλεξήλια από Alcantara και πολλά ακόμη.

Την ίδια στιγμή, ενώ πολλοί πίστευαν ότι η βελτίωση και η απόδοση του twin-turbo V6 κινητήρα των 3.8 λίτρων, με τους 565 ίππους, έχει φτάσει στο απόγειό της, εντούτοις οι Takumi που συναρμολογούν στο χέρι τον εν λόγω κινητήρα, έκρυβαν μερικούς άσσους στα μανίκια τους. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται η ενσωμάτωση νέων υπερσυμπιεστών, οι οποίοι συμβάλλουν στην αύξηση της απόκρισης του κινητήρα σε χαμηλές στροφές, αυξάνοντας την συνολική απόδοση κατά 5%. Ακόμη, οι πολλαπλές εξαγωγής, εμπνευσμένες από την τεχνολογία των αγωνιστικών αυτοκινήτων, έχουν βελτιστοποιηθεί για ακόμα πιο δυναμικό συντονισμό του μηχανικού συνόλου.

Το GT-R εφοδιάζεται με ένα αναθεωρημένο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, με εκλεπτυσμένο «R mode», φτιαγμένο τόσο για κανονική όσο και για αγωνιστική οδήγηση. Διαθέτει πιο επιθετικά downshifts για την καλύτερη πρόβλεψη γρήγορων εξόδων από στροφή, με την επιλογή της σχέσης να λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια της εμπλοκής του ABS. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μειωμένη υποστροφή και μια πιο διαισθητική οδηγική εμπειρία. Ο προσαρμοστικός έλεγχος αλλαγής ταχυτήτων προγραμματίζεται ώστε να ταιριάζει στο στυλ οδήγησης του κάθε οδηγού, καθιστώντας δυνατή την οδήγηση τόσο στον δρόμο, όσο και στην πίστα.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση έχει ρυθμιστεί ώστε να παρέχει καλύτερη σταθερότητα στις στροφές και πιο ομαλή οδήγηση. Το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο γραμμικό και ακριβές από ποτέ, απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις σε ταχύτητες έως και 300 χλμ./ώρα. Το σύστημα πέδησης είναι πιο ενισχυμένο, με αυξημένη απόκριση ακόμα και όταν ασκηθεί μικρότερη πίεση στο πεντάλ, με αποτέλεσμα την καλύτερη ακινητοποίηση του οχήματος και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του οδηγού.

Απλά απολαύστε το:

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!