349 ίπποι και diesel κινητήρας για τα νέα Audi S6 και S7 (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
349 ίπποι και diesel κινητήρας για τα νέα Audi S6 και S7 (pics)
Οι νέες γρήγορες εκδόσεις των Audi A6 και A7 αποδεικνύουν ότι υπάρχει... ζωή για τους ντίζελ κινητήρες, με την τοποθέτησή τους σε σπορ μοντέλα όπως αυτά.

Η Audi μας παρουσιάζει τις σπορ εκδόσεις του A6 και του A7 με τα ονόματα S6 και S7. Φυσικά, μαζί με το S6 έρχεται και το S6 Avant. Ο κινητήρας τους είναι ένας πετρελαίου των 3.0 λίτρων TDI με ήπια υβριδική τεχνολογία ηλεκτρικού κομπρέσορα που μηδενίζει το turbo lag και ανεβάζει την απόδοση. Συνολικά η ισχύς φτάνει τους 349 ίππους και τα 700 Nm ροπής και η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου σασμάν Tiptronic των οκτώ σχέσεων.

Πρόκειται για το ίδιο κινητήριο σύνολο που συναντάμε και στο Audi SQ5 και εκτός του ηλεκτρικού κομπέσορα υπάρχει και ένα τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας για ακαριαία απόκριση στα πατήματα του δεξιού πεντάλ. Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 5,0 δευτερόλεπτα για το Audi S6 και σε 5,1 δευτερόλεπτα για τα S6 Avant και S7, ενώ η τελική τους ταχύτητα είναι στα 250 χλμ./ώρα, περιορισμένη με ηλεκτρονικό κόφτη.

Η τετρακίνηση Quattro έχει δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις προκειμένου να δώσει έναν πιο σπορ χαρακτήρα και μπορεί να στείλει έως και το 70% της ροπής στον εμπρός άξονα ή το 85% της ροπής στον πίσω.

Η default ρύθμιση είναι το 40:60 για τον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα και προσφέρεται προαιρετικά ένα σπορ διαφορικό πίσω και ενεργή τετραδιεύθυνση, για πρώτη φορά σε Audi S μοντέλο. Στα... υπόλοιπα, σημειώστε αερανάρτηση με τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις ύψος αμαξώματος, σύστημα πέδησης με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους διάστασης 400 χιλιοστών (προαιρετικά και κεραμικά φρένα που γλιτώνουν εννέα κιλά) και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με ελαστικά διάστασης 255/40.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!