450 υβριδικοί ίπποι για το Ford Explorer στην Ευρώπη (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
450 υβριδικοί ίπποι για το Ford Explorer στην Ευρώπη (pics)
Για πρώτη φορά, το Ford Explorer θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου και θα εφοδιάζεται με ένα V6 μοτέρ των 3.0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα, που θα αποδίδουν 450 ίππους συνδυαστικά.

Ο ανασχεδιασμός του πλάνου της Ford για τα μοντέλα της στην Ευρώπη προβλέπει ότι το Explorer θα περάσει τον Ατλαντικό Ωκεανό και θα φτάσει μέχρι και τη Γηραιά Ήπειρο για πρώτη φορά. Το νέο μοντέλο, έχει ξεκάθαρη αμερικανική αισθητική, αλλά με ελαφρώς πιο «άγρια» και σπορ χαρακτηριστικά που αρέσουν στους Ευρωπαίους αγοραστές.

Οι πληθωρικές του διαστάσεις καθιστούν σαφές ότι μιλάμε για το κορυφαίο SUV της Ford και θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την ST Line και την Platinum. Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό, ότι έχουν και οι δύο ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών στο στάνταρ πακέτο, απλώς με διαφορετική σχεδίαση σε κάθε έκδοση. Σε ο,τι αφορά τον κινητήρα, κρατήστε ότι θα υπάρχει με μόνο ένα συνδυασμό. Φέρει υβριδική τεχνολογία Plug-In Hybrid, δηλαδή οι μπαταρίες φορτίζουν από εξωτερική πηγή και το μοτέρ εσωτερικής καύσης είναι ένα τούρμπο βενζίνης V6 Ecoboost των 3.0 λίτρων.

Αποδίδει 350 ίππους και ο ηλεκτροκινητήρας, άλλους 100, οπότε έχουμε 450 ίππους και 840 Nm ροπής πάντα έτοιμους για δράση! Το νέο Explorer θα μπορεί να καλύψει έως και 40 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς να κάψει καθόλου βενζίνη, ενώ η κατανάλωση που ανακοινώνει η Ford είναι... 3,4 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων στα 78 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Τέλος, το σασμάν είναι ένα αυτόματο των δέκα σχέσεων και η κίνηση περνά στο δρόμο μέσω και των τεσσάρων τροχών.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουμε αμέσως τη μεγάλη οθόνη του συστήματος πολυμέσων στην κεντρική κονσόλα. Ο πίνακας οργάνων είναι φυσικά ψηφιακός, το τιμόνι έχει ένα διαφορετικό «άνοιγμα» στο πάνω μέρος του, συγκριτικά με τα υπόλοιπα Ford, προκειμένου να μην κρύβεται κανένα σημείο της οθόνης που βρίσκεται πίσω του και ο επιλογέας ταχυτήτων είναι ένας περιστροφικός διακόπτης στην κονσόλα όπως έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της Μπλε Οβάλ εταιρείας. Εννοείται ότι οι χώροι θα βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο, όπως αρμόζει σε ένα μοντέλο των διαστάσεών του και οι θέσεις επιβατώνσ το εσωτερικό, είναι επτά. Θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τις αρχές του 2020, χωρίς ακόμη να γνωρίζουμε τιμές.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!