Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Ford Kuga! (pics)

Δημήτρης Γράτσος
Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Ford Kuga! (pics)
Η Ford αποκάλυψε τη νέα γενιά του δημοφιλούς Kuga, το οποίο θα διατίθεται μεταξύ άλλων και σε 3 υβριδικές εκδόσεις.

Η τρίτη γενιά του Kuga είναι πλέον γεγονός, καθώς η Ford προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη της σήμερα στο Άμστερνταμ, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Go Further». Το δημοφιλές SUV της γκάμας της διαθέτει νέα εμφάνιση, μεγαλύτερους χώρους, τεχνολογία αιχμής και για πρώτη φορά 3 υβριδικές εκδόσεις. Να σημειωθεί επίσης ότι Kuga αποτελεί το πιο δημοφιλές σε πωλήσεις SUV της Ford στην Ευρώπη και τρίτο σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας στην περιοχή, μετά τα Fiesta και Focus.

Το νέο Ford Κuga βασίζεται στην C2 πλατφόρμα, την οποία χρησιμοποιεί και το νέο Focus, ενώ σε σχέση με τον προκάτοχό διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις (+89 χλστ. μήκος, +44 χλστ. πλάτος και +20 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο), καθώς και μειωμένο βάρος κατά 90 κιλά. Οι παραπάνω τιμές συμβάλλουν στην αυξημένη άνεση, την οποία η Ford υπόσχεται ότι θα απολαύσουν οι επιβάτες στα ενδότερα του Kuga.

Μιλώντας για τον εσωτερικό του κόσμο, το νέο Kuga εξοπλίζεται με το σύστημα FordPass Connect (έως και 10 «έξυπνες» συσκευές συνδέονται στο Wi-Fi του αυτοκινήτου), ενώ ξεχωρίζει το σύστημα infotainment SYNC 3 της Ford, το οποίο συνεργάζεται με μία κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών, η ασύρματη φόρτιση κινητού και φυσικά η τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα με τα οποία είναι διαθέσιμο το νέο Kuga, συναντάμε τον 1.500άρη EcoBoost κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 120 και 150 ίππων, καθώς και τον diesel 1,5 λτ. ΕcoBlue των 120 ίππων, όπως και τον 2λιτρο κινητήρα απόδοσης 190 ίππων. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται είτε με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων, είτε με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ προαιρετικά προσφέρεται το σύστημα τετρακίνησης.

Η νέα γενιά του Kuga όπως ήδη προαναφέραμε θα διατίθεται και σε 3 υβριδικές εκδόσεις (Kuga Plug-In Hybrid, Kuga EcoBlue Hybrid και Kuga Hybrid). Στην πρώτη περίπτωση ο 2,5 λτ. βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία λιθίου 14,4 kWh συνολικής απόδοσης 225 ίππων, με ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χιλιομέτρων. Στη δεύτερη περίπτωση, η υβριδική αυτοφορτιζόμενη επιλογή περιλαμβάνει τον ίδιο 2,5 λτ. κινητήρα βενζίνης, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής, ενώ τέλος, η τρίτη επιλογή συνδυάζει το 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων με το ηλεκτρικό σύστημα των 48V.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!