Το επαναστατικό Gumpert Nathalie στη Γενεύη (pics & vid)

Gazzetta team
Το επαναστατικό Gumpert Nathalie στη Γενεύη (pics & vid)
Ο Ρόλαντ Γκούμπερτ, που εξέλιξε για την Audi το σύστημα Quattro, επιστρέφει με ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο 800 ίππων και ενεργειακές κυψέλες μεθανόλης!

Ο Ρόλαντ Γκούμπερτ έχει γράψει ιστορία στον χώρο αυτοκινήτου, καθώς αποτελεί – μεταξύ άλλων – και τον πνευματικό πατέρα του θρυλικού συστήματος τετρακίνησης Quattro της Audi. Ο 74χρονος ήταν στο παρελθόν επιφυλακτικός με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ωστόσο επέστρεψε στο προσκήνιο με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, στο οποίο έδωσε το όνομα της…κόρης του. Το Gumpert Nathalie θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και πρόκειται για ένα επαναστατικό μοντέλο, καθώς η ενέργεια που απαιτείται για τη χρήση των τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων του προέρχεται από μία ενεργειακή κυψέλη μεθανόλης.

Το υπεραυτοκίνητο του Γερμανού μηχανικού αποδίδει έτσι πάνω από 800 ίππους, επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόνον 2,5’’ και πιάνει τα 300 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα. Πρόσφατα μάλιστα απέδειξε και στην πράξη τις δυνατότητές του κάνοντας μία εντυπωσιακή επίδειξη στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Η επιλογή της μεθανόλης και όχι του φυσικού αερίου για την ενεργειακή κυψέλη έγινε, επειδή πρόκειται για μία υγρή αλκοόλη, με την οποία μπορεί να εφοδιαστεί εξίσου γρήγορα και εύκολα ένα όχημα, όπως με τη βενζίνη. Επίσης η μεθανόλη κοστίζει το ένα τρίτο από το φυσικό αέριο και είναι τόσο εύκολο να εκραγεί, να διαρρεύσει ή να πιάσει φωτιά.

Ο Ρόλαντ Γκούμπερτ παρουσίασε αυτή την επαναστατική μέθοδο απόκτησης ηλεκτρικής ενέργειας στον αρμόδιο Γερμανό Υπουργό και δήλωσε μετά την επίσκεψή του τα εξής: «Ήταν για εμένα σημαντικό, να φτιάξω ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που δεν σταματά, όταν αδειάζει η μπαταρία του. Αντίθετα, θα οφείλει να παράγει το ίδιο ηλεκτρισμό κατά την κίνησή του. Γι αυτό χρησιμοποιούμε μία ενεργειακή κυψέλη, η οποία κερδίζει το φυσικό αέριο από ένα μείγμα μεθανόλης και νερού. Με άλλα λόγια καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο φυσικού αερίου, που κινείται με μεθανόλη και νερό και ανεφοδιάζεται μέσα σε τρία λεπτά».

Το Gumpert Nathalie θα περάσει μάλιστα το 2020 και σε περιορισμένη παραγωγή από την εταιρεία Gumpert Airways Automobil GmbH με έδρα το Ίνγκολσταντ της Γερμανίας και βασικό μέτοχο την κινέζικη εταιρεία Fu Qiang Airways. Συνολικά θα παραχθούν 500 τέτοια μοντέλα με τιμή αγοράς μεταξύ 400.000 και 500.000 ευρώ, ενώ στη Γενεύη θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια και της αγωνιστικής έκδοσης «Νathalie Race».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!